Loma kotona - kirjaimellisesti
Jäin kuun alussa lomalle. Olen ollut kotona sisällä siitä lähtien. Masentaa ja on rahaongelmia. Ei ole autoa eikä pyörää. Tilaan ruokarobotilla syötävää ja woltista. Kynnys lähteä kotiovesta kasvaa koko ajan. Katson vain TV:tä, pelaan nettipelejä ja seuraan liikennettä ikkunasta. Onko muita jotka viettävät lomansa vain kotona? Mitä tekemistä olette keksineet ja missä käytte? Muita ideoita minulle? Edessä on vielä kolme viikkoa. En tiedä, miten jaksan ja kestän tämän.
Kommentit (25)
Mikä tämä Woltti-annos on, joka on halvempaa kuin kotona tehty?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta se tuhlaaminen niin rahaongelmat loppuu.
Tuhlaaminen? Kerran viikossa lämmin woltti, josta ateria maksaa väjemmön kuin itse tehty. Muuten leipää, kurkkua ja maitoa. Kauppaan 5 km. Enemmän menee paluumatkan bussilippuun kuin ruokarobottimaksuun.
No kyllä sinä jaksat kävellä 10 km, tavarat vaan selkäreppuun. Lomalla sulla on aikaa käveleskellä.
Varmaan sillä wolttiruoan hinnalla pääsee jo ulos lounaalle tai kahvilaan tapaamaan ystäviä kerran viikossa. Tai samalla rahalla jonnekin läheiseen kaupunkiin kirpputoreille, taidenäyttelyihin, kirjastoon lainaamaan kirjoja tms. Voihan niihin yksinkin mennä, mutta varmaan jotkut kaverisikin ovat lomalla. Tai ota yhteyttä ystäviin, kysy, voisitko tulla kahville käymään heidän luonaan. Pidempi pyörämatkakaan ei varmaan haittaa, onhan sinulla aikaa, jos rahat bussilippuihin ovat vähissä.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan sillä wolttiruoan hinnalla pääsee jo ulos lounaalle tai kahvilaan tapaamaan ystäviä kerran viikossa. Tai samalla rahalla jonnekin läheiseen kaupunkiin kirpputoreille, taidenäyttelyihin, kirjastoon lainaamaan kirjoja tms. Voihan niihin yksinkin mennä, mutta varmaan jotkut kaverisikin ovat lomalla. Tai ota yhteyttä ystäviin, kysy, voisitko tulla kahville käymään heidän luonaan. Pidempi pyörämatkakaan ei varmaan haittaa, onhan sinulla aikaa, jos rahat bussilippuihin ovat vähissä.
Mutta kun hänellä ei ole fillaria!
Onko WOLTTI robotti?