Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Päivän sana

Vierailija
07.07.2025 |

Päivän Sana

07.07.25

Herra pelastaa vastedeskin minut kaikesta pahasta ja vie minut turvaan taivaalliseen valtakuntaansa. Hänen on kunnia aina ja ikuisesti. Aamen. 2 Tim. 4:18

Kuinka ihmeellisesti suojeletkaan omiesi elämän. Jälkeenpäin olen saanut huomata, kuinka suuresta vaarasta olet antanut minun selvitä ja kuinka monesta väärästä valinnasta olet minut varjellut. En olisi mitenkään kyennyt itseäni auttamaan ja suojelemaan, mutta sinä teit sen kuin huomaamatta. Näkymätön varjeluksesi on totta jokaisen päivän jokaisena hetkenä mitä siis pelkäisin, miksi olisin toivoton? Jos annat minun kohdata kipeitä tai pelottavia asioita, olet nekin ennalta valmistanut ja päästät niistä vapaaksi ajallaan. Valtakunnassasi ei tunneta vahinkoja, eivätkä sattumat johdata omiesi elämää. Kuinka kiitolliseksi tuleekaan mieli, kun sinun hyvyyttäsi muistelen. Sinä varjelet minut vastakin kaikesta pahasta ja viet turvallisesti Valtakuntaasi, kun tehtäväni tässä maailmassa täyttyy. Olkoon kunnia sinun, Vapahtaja, aina ja ikuisesti. Aamen.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta on!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla