Posti ja tulli ovat alkaneet hidastelemaan Kiinasta ostaneiden paketteja
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli Temu-paketit viikossa.
Toivottavasti liikkuisi omakin paketti hyvin, tänään tilasin ison läjän askarelutarvikkeita. Aika nopeasti aiemmat tulleet.
Vierailija kirjoitti:
Tulivat ruroopan varastosta, joten ei tullin läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti liikkuisi omakin paketti hyvin, tänään tilasin ison läjän askarelutarvikkeita. Aika nopeasti aiemmat tulleet.
Et kai lapsien anna niillä askarrella?
Temu-paketit tulevat nopeammin kuin Stockmannista tai Vallilasta tilatut paketit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulivat ruroopan varastosta, joten ei tullin läpi.
Euroopan
Kiinalaiset ovat jo vuosia sitten tuoneet varastonsa eurooppaan, jo silloin kun tulleista oli vasta vähän puhetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kai lapsien anna niillä askarrella?
Ihan itse näperrän. Lasinleikkaus- ja kaiverrusveitsiä yms tilasin :)
Pitää tehdä kampanja, jokainen tilaa temusta 10 erillistä 0,20e lähetystä, siinäniille s**tanan nuuskijoille perattavaa.
Vierailija kirjoitti:
Pitää tehdä kampanja, jokainen tilaa temusta 10 erillistä 0,20e lähetystä, siinäniille s**tanan nuuskijoille perattavaa.
25e alaraja tilauksille.
Köyhät tilaa tarpeetonta tavaraa, näin tuette epäsuorasti putiinia, eikö hävetä.
Vierailija kirjoitti:
Köyhät tilaa tarpeetonta tavaraa, näin tuette epäsuorasti putiinia, eikö hävetä.
Kiinaan se raha menee, eikä Venäjälle.
Mulle tuli auto android soitin viikossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinaan se raha menee, eikä Venäjälle.
Kuka auttaa venäjää ?