Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesäloma alkoi ja mietin miten selviän kun tuntuu niin yksinäiseltä

Vierailija
06.07.2025 |

Viime vuonna aikuinen lapsi asui vielä mun kanssa ja käytiin ulkomailla niin meni loma sujuvasti. Nyt asun yksin eikä ole varaa minkäänlaiseen lomamatkaan. 

Olo on niin yksinäinen. Avioeron jälkeen olen kamppaillut masennusta vastaan ja olen ollut todella uupunut töiden ja opintojen vuoksi. Opinnot on nyt suoritettu eli yksi stressitekijä vähemmän. Kaipaisin vain aikuista seuraa, miestä joka pitäisi mua hyvänä ja ihan vain vaikka halaisi. Juttelisi mun kanssa. Tehtäisiin yhdessä asioita. Mutta eipä ole ketään ja tuntuu etten kelpaa kenellekään.

Seksisuhde mulla on erään miehen kanssa, mutta se on pelkkää seksiä. Suhde tyydyttää seksuaaliset tarpeet, mutta en saa toivomaani läheisyyttä. On alkanut tuntua tuo seksisuhde jotenkin suorittamiselta, en osaa edes selittää. Ei mulle enää riitä se, että saan seksiä. Juttelua on kyllä tuon miehen kanssa, mutta olen alkanut tuntea itseni jotenkin arvottomaksi jota mies vain käyttää hyväkseen vaikka itsekin seksistä nautin. 

On mulla ystäviä, mutta heillä on omat perheet ja juttunsa. Ja mä kaipaisin kahden aikuisen välistä oikeaa läheisyyttä. Sitä, että joku rakastaa mua.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet harvinaisen onnekas jos joku kelpuuttaa sinut seksiin ja vielä fyysisesti kykenet siihen . Moni ei koko elämän aikana saa tai kykene seksiin . En ymmärrä edes miten joku voi olla noin onnekas. 

Noin tyhmä ihminen ei ymmärrä montaakaan asiaa.

Vierailija
22/26 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet harvinaisen onnekas jos joku kelpuuttaa sinut seksiin ja vielä fyysisesti kykenet siihen . Moni ei koko elämän aikana saa tai kykene seksiin . En ymmärrä edes miten joku voi olla noin onnekas. 

Miten sä voi olla noin yksinkertainen? Mä kerroin selkeästi, että pelkkä seksi ei enää riitä mulle. Mä haluan myös läheisyyttä ja yhdessäoloa ja näitä en saa pelkässä seksisuhteessa. Haluan olla oikeassa parisuhteessa enkä vain joku likainen salaisuus joka pidetään piilossa.

Mulle on ihan veen sama muiden tilanteet. Mä olen nyt omassa tilanteessani ja mulla on paska olla. Mulla ei riitä voimat miettiä muiden asioita. 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olisi rahaa lähteä edes laivalle, mutta kun ei. Olisi kiva päästä vähän johonkin kauemmas, mutta on mahdotonta tässä rahatilanteessa, kun mietin miten maksan laskut tässä kuussa.

Ap

Vierailija
24/26 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panet siis varattua miestä ja sitten uhriudut kun et saa ketään? Ymmärrätkö yhtään että mikä menee pieleen?

Vierailija
25/26 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panet siis varattua miestä ja sitten uhriudut kun et saa ketään? Ymmärrätkö yhtään että mikä menee pieleen?

Mikä varattu mies? Ihan ollaan kumpikin miehen kanssa sinkkuja, mutta mies ei halua muuta kuin pelkkää seksiä.

Ap

Vierailija
26/26 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin risteilyä 26.12. koska silloin olisi jo paremmin rahaa, mutta ei jotenkin houkuta talviaikaan mennä laivalle. Olisi kiva mennä kesällä. Pitää toivoa, että ensi kesänä pääsen lähtemään johonkin. Lisätienestiä yritän saada koko ajan, mutta sekin tuntuu olevan vaikeaa.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän