Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan tuntenut/kohdannut naisvihaajaa livenä?

Vierailija
06.07.2025 |

Millainen tilanne?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnekseni olen säästynyt. En jää katselemaan jos toisella on tunkkaista mielipiteitä :)

Vierailija
2/13 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Potilaiden kohdalta. Huutavat ja väheksyvät naishoitajia. Mies hoitajille ovat mukavia eivätkä yritä lyödä. Suorastaan kun vihaavat naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole.

Vierailija
4/13 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen vuokranantaja. Kärttyinen vanha mies(n.70v), joka kommunikoi vittuilemalla ja pyrkii painamaan alas puheillaan. Ei ole jäänyt epäselväksi, miksi ei yrityksistään huolimatta saa naista itselleen. Ihan puhdas sovinisti.

Vierailija
5/13 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi isäni, monet opettajani ja monet kollegani. Usein se tulee esiin miehen kommenteissa aivan rauhallisissa tilanteissa. Sitten erikseen ovat vielä ne miehet, jotka ovat yrittäneet jahdata autolla kiinni ja käydä käsiksi teinistä asti. 

Vierailija
6/13 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteen liikunnanopemies. Aina toi esille kuinka naissukupuoli ei ole yhtä osaava jne. Rasittava vanha ukko. 😅 

Vierailija
7/13 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi isäni, monet opettajani ja monet kollegani. Usein se tulee esiin miehen kommenteissa aivan rauhallisissa tilanteissa. Sitten erikseen ovat vielä ne miehet, jotka ovat yrittäneet jahdata autolla kiinni ja käydä käsiksi teinistä asti. 

Oletko Savosta? 

Vierailija
8/13 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 1990-luvulla puolisen vuotta töissä yhdessä museossa, jossa johtaja vihasi naisia. Ja halveksi, ja pelkäsi.

Vierailija
9/13 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. Potilaiden kohdalta. Huutavat ja väheksyvät naishoitajia. Mies hoitajille ovat mukavia eivätkä yritä lyödä. Suorastaan kun vihaavat naisia.

Kuvottavia ihmissaastoja, nuo "mies"potilaat siis.

Vierailija
10/13 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein korona-aikana opintoihini liittyvän työharjoittelun, jossa yksi työtehtävä oli haastatella työntekijöitä. Tämä työntekijä varastossa töissä. Ei katsonut kertaakaan silmiini haastattelun aikana, oli älyttömän ylimielinen, vastaili niukasti, häipyi tylysti. Passiivis-aggressiivinen, tuli jo siinä tilanteessa olo, että halveksii minua ja osaamistani naissukupuolen vuoksi (ei siis liity ulkonäkööni, minulla oli meikatut silmät ja muutahan hän ei kasvoistani nähnytkään korona-ajan maskin vuoksi ja sain muilta miestyöntekijöitä positiivista huomiota). Tuo ei ollut myöskään ujoutta vaan selkeää halveksuntaa. Ajattelin jopa, että käy varmaan Ulilaudalla haukkumassa naisia. Todella outo ja ainutkertainen kokemus, joka jäi mietityttämään silloin, varsinkin kun joutui kuuntelemaan siitä haastattelua nauhalta. 😁

Vierailija
11/13 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No radikaalifeminismin vihaaja on/eiole naisvihaajka? Tuossa porukassa on ihan potentiaalisia tappajia. 

Vierailija
12/13 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä. Yleensä se maski siinä päällä on ylikorostunut, holhoava "minä haluan suojella naisia", joskus jopa feministinen naisten oikeuksien puolustaja, mutta käytännössä tyypin pää ei kestä yhtäkään naisen puolelta tulevaa mielipidettä tai edes kommenttia mistään, koska hän tulkitsee kaiken oman heikon egonsa uhkaksi. Yleensä reaktio on korjailla naisen mielipidettä olettaen, että tämä on pieni harhaanjohdettu raukka, joka ei mitenkään kykene ajattelemaan omilla aivoillaan, joskus se päänkallistus/silmienpyöritys ja keskustelun keinotekoinen kääntäminen naistenoikeuksiin - aivan kuin nainen jotenkin olisi unohtanut huomioida nämä.

Näiden ehkä harmittoman oloisten mansplainaajien maskin alta löytyy kyllä usein naisvihaaja. Jos sitä matskua erehtyy liikaa kokeilemaan, niin vakuutan, että jälki on rumaa.

Vierailija
13/13 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitapa olla onnellinen ja anna puolisosi nähdä se. Jumalauta kun miehellä menee silloin kuppi nurin, sitä huutoa turpa kiinni ja lopeta! Siinä paiskotaan ovet ja tuupitaan kalusteet jos ei uskalla nyrkistä antaa. Oikeasti miehet ei kestä jos näkee naisen onnellisena. Ne hajoaa siitä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi