Poika ei aio mennä huomenna alkavaan armeijaan
Ilmoitti, ettei mene ja poliisi ei löydä, jos tulevat hakemaan ja laittaa puhelimen kiinni. Poliisi voi kuulemma tulla vaikka Tykkimäeltä etsimään, kun pojan tarkoitus mennä Vekaranjärvelle.
Lykkäystä on ollut jo useamman kerran mutta enää sitä ei tullut vaan käskettiin mennä suorittaman palvelus pois. Ikää 24v ja sivariin ei halua.
En ala aikuista miestä suojelemaan, jos jonkun syytteen saa tai sakkoja maksamaan.
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan sitä mennä laivastoon tai ilmavoimiinkin armeijan sijaan.
Olen eri, mutta alapeukuista päätellen palstamammat eivät tiedä armeijan tarkoittavan maavoimia.
Armeijalla voidaan tarkoittaa niin varusmiespalvelusta, koko puolustusvoimia kuin vaikka niitä maavoimia. Amerikkalaisista elokuvistako oot oppia ottanut?
Todellisuudessa tarkoittaa Suomessakin ainoastaan niitä maavoimia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta alapeukuista päätellen palstamammat eivät tiedä armeijan tarkoittavan maavoimia.
Armeijalla voidaan tarkoittaa niin varusmiespalvelusta, koko puolustusvoimia kuin vaikka niitä maavoimia. Amerikkalaisista elokuvistako oot oppia ottanut?
Ei voida. No, naiset ehkä voivat, kun eivät asiasta juurikaan ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellisuudessa tarkoittaa Suomessakin ainoastaan niitä maavoimia.
Ei se sen todemmaksi muutu toistamalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voida. No, naiset ehkä voivat, kun eivät asiasta juurikaan ymmärrä.
Armeija on yleisnimitys. Sillä voidaan viitata maavoimiin, mutta se ei tarkoita pelkästään maavoimia.
Tuollainen veltto p**ka pitäisi viedä saunan taakse ja lopettaa. Armeijaan tuollaiset niin oppivat miehiksi