Et tarvitse 300-400e äänimaljaa, niitä saa myös 35e
Miksi maksat niin paljon niistä. Järki käteen nyt.
Kommentit (49)
En tarvitse minkään hintaista äänimaljaa.
Ei kannata ottaa ilmaiseksikaan , on demonista. Äänimalja kuuluu buddhalaisuuteen, eksytykseen!
Vierailija kirjoitti:
Mikä on äänimalja?
Kapulalla sen reunaa pitkin ja siitä kuuluu ääntä tai kopsautus. Kaunis heleä ääni. Sointuja ja henkisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on äänimalja?
Kapulalla sen reunaa pitkin ja siitä kuuluu ääntä tai kopsautus. Kaunis heleä ääni. Sointuja ja henkisyyttä.
Voi jeesus! Eikös sitä voi soittaa vaikka youtubesta
Mun äänimalja on sellanen vaari vainaan puutuoppi josta juon kotipolttosta pontikkaa
Hyvin olen ihan ilman äänimaljaa pärjäillyt. N54
400 e äänimaljassa on kyllä parempi soundi. Ei tuo hinta ole hifistille mikään kynnyskysymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on äänimalja?
Voi jeesus! Eikös sitä voi soittaa vaikka youtubesta
Ei voi. Koska äänen pitää olla aito, ei koneella tuotettua. Ja silloin virittäydytään. Mutta rummut ne vasta kalliita ovatkin, ellei ole matkakokoa.
Halpahan tuo on parantaviin kristalleihin verrattuna. Helposti saa tonneja uppoamaan.
Hyvät ihmiset, pysykää kaukana näistä humpuukihommista.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on äänimalja?
kvg
Vierailija kirjoitti:
Halpahan tuo on parantaviin kristalleihin verrattuna. Helposti saa tonneja uppoamaan.
Luulen että osa etsii kivistä värejä, ominaisuuksia ja geologiaa. Maksaahan sekin, paitsi jos lopettaa. Mutta usein kyllä lekuri taitaa olla oikeassa vaivassa hyvä, edes osittain. On muitakin luonnon materiaaleja ja elementtejä. Yrtti tai meripihka.
Vierailija kirjoitti:
Hyvät ihmiset, pysykää kaukana näistä humpuukihommista.
Joku oikein kuule innostuu näistä. Mutta kohtuullinen hinta pitää miettiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata ottaa ilmaiseksikaan , on demonista. Äänimalja kuuluu buddhalaisuuteen, eksytykseen!
Buddha ei eksyttänyt ketään eikä mitään. Jeesus eli Buddhan jälkeen, että jos joku jotain eksyttii se oli jeesus. Ja tiedoksesi, buddhalaisuus ei ole siinä mielessä edes uskonto,että se väittäisi mitään yliluonnollista jumalaa olevan olemassa. Se keskittyy vain kaiken elävän kärsimyksen vähentämiseen maailmassa ja sehän on teille lessuille käsittämätöntä.
On demonista, kuten jooga ja kristallit , y.m.
Pysykää kaukana näistä.
Hakekaa merkitystä elämäänne ainoasta elävästä Jumalasta.
Jeesus: minä olen Tie, Totuus ja Elämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Buddha ei eksyttänyt ketään eikä mitään. Jeesus eli Buddhan jälkeen, että jos joku jotain eksyttii se oli jeesus. Ja tiedoksesi, buddhalaisuus ei ole siinä mielessä edes uskonto,että se väittäisi mitään yliluonnollista jumalaa olevan olemassa. Se keskittyy vain kaiken elävän kärsimyksen vähentämiseen maailmassa ja sehän on teille lessuille käsittämätöntä.
Jeesus on Jumala, joka on luonnut kaiken ja on ollut AINA olemassa!
YKSI Jumala, kolmessa persoonassa: Isä, Poika, Pyhä Henki.
Olen täällä suu auki. Siis OSTAAKO joku äänimaljan, joka on humpuukia?