Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Orpo oli ruisrokissa

Vierailija
06.07.2025 |

Parit kaljat veti heti

Kommentit (99)

Vierailija
41/99 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juoppo johtamassa Suomea.

Etkö ite ole koskaan ollut humalassa missään tapahtumassa?

Vierailija
42/99 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO, ketäs se siellä oli niin kuin kattelemassa, rokin puolesta? Vai saavatko pääministerit ja muut ministerit ikään kuin promootiolippuja. tai jotain...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/99 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne eivät minua kutsuneet tuonne rientoihin mukaan...

Vierailija
44/99 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt heti maanantaina työterveyteen maksa-arvotestiin.

Sitten potkut.

Vierailija
45/99 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näin inhimillisesti ajateltuna jo vähän säälittää tuo Orpo, sen verran paskaa tulee niskaan.  Festareillakin kun se on pitämässä hauskaa niin ihmisiä kuvottaa se.

Toisaalta hän tekee ihan sairasta politiikkaa joka jakaa ihmisiä ennen kuulumattomalla tavalla. Joten ei pitäisi sääliä. Mutta olen liian kiltti.

Vierailija
46/99 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittäjämyönteiseksi mainostettu Petteri Orpon hallitus nosti yleistä arvonlisäveroa 24:stä 25,5 prosenttiin. Monien tuotteiden ja palvelujen 10 prosentin kanta nostettiin 14:sta prosenttiin, ja alvin alarajahuojennus poistettiin.

Orpon toimien ajoitus on ollut huono ja kuristaa etenkin työvoimavaltaisia pienyrityksiä samalla, kun kuluttajien ostovoimaa on heikennetty.

Mutta pääasia että orpolla on hauskaa.

Vierailija
47/99 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

IL haastattelussa sönköttää silmät kierossa ympärikännissä ja huitoo käsillä. Miksi Orpo saa ryypätä mutta Sanna ei? Mitä jos Putin hyökkäisi Suomeen ja pääministeri on kännissä ja työkyvytön?

Ei Sannalla ollut alkoholista kyse ja saahan Li Anderssonkin dokaa.

Vierailija
48/99 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yrittäjämyönteiseksi mainostettu Petteri Orpon hallitus nosti yleistä arvonlisäveroa 24:stä 25,5 prosenttiin. Monien tuotteiden ja palvelujen 10 prosentin kanta nostettiin 14:sta prosenttiin, ja alvin alarajahuojennus poistettiin.

Orpon toimien ajoitus on ollut huono ja kuristaa etenkin työvoimavaltaisia pienyrityksiä samalla, kun kuluttajien ostovoimaa on heikennetty.

Mutta pääasia että orpolla on hauskaa.

muista vielä työmatkakuluvähennyksen laskeminen

Vierailija
49/99 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petteristä ei kyllä ihan hevillä rokkaria tule.  

Vierailija
50/99 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä kutsuta, mee töihin.

Vierailija
51/99 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin töihin minä menen ahtailla hengitysteillä ja surkastuneilla jaloilla? No?

Vierailija
52/99 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin töihin minä menen ahtailla hengitysteillä ja surkastuneilla jaloilla? No?

Kysy riikalta tai Susanna Koskelta.

Vierailija
53/99 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne päättäjätkin lomamsa ansainneet. Eduskuntakin on lomalla, eli mitään tapahdu päätösrintamallaa.

Paitsi Antti Kaikkonen vittuilee turun juna-projektista, jonka oli itse Sannan  hallituksessa käynnistämässä. Olisiko päässyt unohtumaan muutkin päätökset?

Vierailija
54/99 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saikohan nuorta pildeä teltassa? Kaatunut kännissä naamalleen ja lasit menneet rikki?

Vierailija
55/99 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potkiko linnunpesiä vai mitä se siellä?

Vierailija
56/99 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ne päättäjätkin lomamsa ansainneet. Eduskuntakin on lomalla, eli mitään tapahdu päätösrintamallaa.

Paitsi Antti Kaikkonen vittuilee turun juna-projektista, jonka oli itse Sannan  hallituksessa käynnistämässä. Olisiko päässyt unohtumaan muutkin päätökset?

Tunnin juna oli Sipilän, stubbin ja orpon keksintö. Sori siitä.

https://www.ts.fi/uutiset/859084

Vierailija
57/99 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin teinityttö, niin antaisin teltassa Petelle. On kuitenkin pääministeri ja voisi jälkeenpäin kehuskella että kenen kanssa on paininut teltassa menemään. Mahdollisesti voisin jopa kiristää rahaa, etten kertoisi vaimolle.

Vierailija
58/99 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on nyt demarilla huono olo. Kusiko koira kintuille?

Vierailija
59/99 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä näin inhimillisesti ajateltuna jo vähän säälittää tuo Orpo, sen verran paskaa tulee niskaan.  Festareillakin kun se on pitämässä hauskaa niin ihmisiä kuvottaa se.

Toisaalta hän tekee ihan sairasta politiikkaa joka jakaa ihmisiä ennen kuulumattomalla tavalla. Joten ei pitäisi sääliä. Mutta olen liian kiltti.

Olen Orpoon törmännyt muissa kuin poliittisissa yhteyksissä ja hän on todella mukavan oloinen. En minäkään voi sietää hänen politiikkaansa, mutta kai hänelläkin on oikeus pitää hauskaa. Ei ole hyvä asia tämä viha mikä leviää. Miksi ei voida sopia kuten ennen vanhaan?

Vierailija
60/99 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kännissä virnuilee VIP-lipulla ja otattaa kontsaa someen ihmisten kanssa, jotka ovat kiusaantuneen näköisiä. IL:n haastattelussa turpeana vetää pahvilautaselta kebabia ja odottaa JVG:n keikkaa. Svidu, mikä juntti. 

Pääministeri ei saa lomalla olla kännissä, festareilla, ottaa someen kuvia, syödä kebabia eikä odottaa JVG:n keikkaa?

Listaatko tähän ne asiat, mitä pääministeri SAA tehdä lomallaan? Se lista ei ilmeisesti ole kovin pitkä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi