Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä maksaisit? (Reimatec asiaa... ;) )

28.03.2007 |

Tuttuni haluaisi myydä vähän käytetyn vuoden 2006 mallia olevan Reimatec välikausihaalarin+hatun+2xhanskat. Mitähän tuosta setistä tarjoaisin? Vk-haalari+asusteet ovat todella siistejä, toiset hanskat uudenveroiset. Lisäksi olisi talvihaalari, tammikuussa 2007 ostettu ja sekin uudenveroinen... Katselin Huuto.netin hintoja ja niistä ei kyllä ollut apua; siellähän maksetaan melkein enemmän kuin uusista. Kun kyseessä on " tuttu" niin pilkkahintaan tuskin myy mutta toisaalta ei kyllä osannut mitään hintaa itse määrittää...

Eli mitä maksaisit? =)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos välikausihaalari olisi asusteineen minua miellyttävä ja hyväkuntoinen, niin voisin tuosta setistä maksaa hyvinkin 40-50 euroa. Kuitenkin paketissa on haaalari, hattu ja 2 hanskat. (riippuu tietenkin ovatko hanskatkin reimatecin tai vastaavan kosteussuojatut).

Vierailija
2/5 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kun haalari maksaa 109 ¿ ja hanskat 25 ¿ kpl ja hattu varmaan 15 ¿ ainakin, niin maksaisin koko setistä 70 ¿. Jos itse olisin tutulle myymässä en varmaan pyytäisi kuin 50 ¿. Jos hän ei osaa hintaa sanoa, joka kuitenkin on myymässä niin tarjoa 50 ¿... ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kohtuulliset olisi mielestäni nuo otsikon korvaukset...

Vierailija
4/5 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä voisin maksaa jos haalari olisi todella hyväkuntoinen ja asusteetkin reimateciä niin 70e yhteensä, jos väri olisi todella mieleinen.

jos väri olisi ihan ok ja ainakin mieleen niin 60e.

50e olisi minusta jo halpa.

tuusis

Vierailija
5/5 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän saisi yhden uuden vastaavan haalari ostettua pieneksi jääneiden tilalle eli n. 100 e.