Onko tämä "kesä"sää jo saanut sinut varaamaan matkan lämpimään esim.syksylle?
Kohta edessä pitkä, harmaa ja todnäk märkä syksy, kuukausien ajan sitä auvoa, eroaa tästä "kesä"säästä vain valon määrän vähenemisellä.
Ja kyllä, matka on varattuna 🌞🏖
Kommentit (42)
Ihan helvetin tyhmää valitusta! Ainakin sadas aloitus. Menkää perkele asumaan johonkin, jossa tarkenette!!!
Vierailija kirjoitti:
Joopajoo. Turha länkyttää kuinka orpon hallitus vie tuhkatkin pesästä kun rahaa kumminkin löytyy heti mielihaluihin.
On sitä hyvin tienaavilla, töitä tekevillä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan helvetin tyhmää valitusta! Ainakin sadas aloitus. Menkää perkele asumaan johonkin, jossa tarkenette!!!
Sitä paitsi kesäsää on yhdyssana.
Vierailija kirjoitti:
Joopajoo. Turha länkyttää kuinka orpon hallitus vie tuhkatkin pesästä kun rahaa kumminkin löytyy heti mielihaluihin.
Moni on varakkaampi kuin koskaan. Orpon hallitus rökittää ennen kaikkea niitä jotka eivät edes unelmissaan pääse minnekään etelän lomalle.
Vierailija kirjoitti:
Syyskuussa 2 viikoksi Lappiin 😀
Oijoi, hyvää lomaa. 😃
Vierailija kirjoitti:
Tykkään myös tästä säästä, mutta käyn ainakin kahdesti viikon reissussa lämpimässä lomakohteessa.
Sama, mutta vähän vähemmän vois kyllä sataa. Puoltoista viikkoa oltiin jo Kreikassa, elokuussa vielä viikko. Siellä voi olla kyllä turhan kuuma, mutta ilmastointi pelastaa... ei vaan natsannut syys-lokakuu tälle vuodelle, yleensä ollaan oltu silloin.
Viimeinen lomaviikko Roomassa niin jaksaa taas painaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka länkyttää, kuka ei. Itselläni siinä mielessä hyvä tilanne, että meitä on 2 ansiotyössä olevaa ja asuntolaina maksettu joten kyllä, voimme myös matkustella halutessamme, koti-ja ulkomailla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan. Säälle ei voi mitään, mutta omalle asenteellinen voi paljon. Kesä on aina kesä.
Kesä ei todellakaan tunnu kesältä jos mittari on viikosta toiseen alle 20 astetta ja sataa vettä. Samoissa kurakamppeissa on lompsittu kohta puoli vuotta, kaksi kertaa tänä kesänä on tarjennut lapsille laittaa shortsit päälle.
Suomen kaikki kesätekeminen perustuu siihen että on hyvä sää. Ei pääse/halua mennä uimaan, kesäteatterit on sateella ja kylmällä ankeita, samoin ulkoilmakonsertit ja huvipuistot. Mökillä on märkää ja sisälläkin jatkuvasti kosteaa. Lapset on lomalla katsoneet enemmän telkkaria kuin koskaan.
Reissua syksylle ei ole vielä varattu, mutta peruin kotimaan kesälomareissun.
Terkuin Aino-Inkeri Ankeinen
Jep, sepä juuri. Mutta kerro mitä tuolla sateessa voi päivästä toiseen tehdä? Jotain sellaista mikä eroaisi tavallisesta lokakuun jatkuvista kuraleikeistä ja olisi kaikille kivaa. Pienet lapset nyt ei sateesta välitä mutta isompia lapsia ei tosiaankaan saa tuonne sateeseen seisomaan. En kaipaa hellettä mutta olisi nyt edes sateetonta kolme päivää putkeen niin voisi jotain tehdä.
Olin maaliskuussa ja toukokuussa italiassa ja syyskuussa uudestaan.
Minua kummastuttaa enemmän että miksei ole hyttysiä? Tällainen kolea märkä kesä pitäisi olla niille herkkua.
Ei kiinnosta etelän lomakohteet pätkääkään. Minua ei haittaa sateiset säät, mieluummin sade kuin paahtava helle. Tykkään urheilla ja se kyllä onnistuu sateessakin ja viileässä.
Ymmärrän kyllä, jos jotkut haluaa matkustella. Itse en.
On!
Lämmittelyä jäljellä vielä 4/5 vkoa, sitten kuukausi Suomessa ja takaisin lämpimään syksyyn 10 viikoksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan. Säälle ei voi mitään, mutta omalle asenteellinen voi paljon. Kesä on aina kesä.
Kesä ei todellakaan tunnu kesältä jos mittari on viikosta toiseen alle 20 astetta ja sataa vettä. Samoissa kurakamppeissa on lompsittu kohta puoli vuotta, kaksi kertaa tänä kesänä on tarjennut lapsille laittaa shortsit päälle.
Suomen kaikki kesätekeminen perustuu siihen että on hyvä sää. Ei pääse/halua mennä uimaan, kesäteatterit on sateella ja kylmällä ankeita, samoin ulkoilmakonsertit ja huvipuistot. Mökillä on märkää ja sisälläkin jatkuvasti kosteaa. Lapset on lomalla katsoneet enemmän telkkaria kuin koskaan.
Reissua syksylle ei ole vielä varattu, mutta peruin kotimaan kesälomareissun.
Skill issue
On! Heinäkuun loppuun ja keväälle toinen.
En minä näin viileitä kelejä ole halunnut. Nytkö hiilidioksidi ei enää lämmitäkään, Suomea?
No, asiaan. Kävimme juuri viime viikolla Portugalissa, oli oikein mukavat kelit, 23 -35 asteen päivälämpötilat.
Mulle käy kumpikin keli, nyt voi tehdä hyvin ulkohommia, kun ei ole niin kuuma.