Olen ensi viikolla Turkkiin lähdössä
Rintojen pienennyksessa olen siellä. Onko teillä kokemuksia. Olen 53 v ja laihduttanut ketolla 23 kg. Lopetin ketoilun kun tunsin puutetta vitamiineista jne. Firma sanoi että 120 suomalaista on siellä operoitu
Kommentit (121)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on menehtynyt🥲, leikkauksen jälkeisiin komplikaatioihin, leikkauspäivänä, hyvää taivasmatkaa hänelle, nyt ei tarvitse hänen enää laihduttaa tai muutakaan 🥲
Mistä tiedät, että juuri noin?
Turkulaiset, onko näkynyt Turun Sanomien kuolleissa?
Onko totta että B on menehtynyt?
Kuolet(ko) kuumuuteen leikkauksen yhteydessä.
Tyhmä. Kannattaako.
Vierailija kirjoitti:
Onko totta että B on menehtynyt?
Iltalehti kertoi, että yksi Suomen kansalainen menehtyi Turkissa kesäkuussa. B:n sometilit poistui eilen eikä tullut enää leikkausaamun jälkeen päivityksiä.
Bigin tileillä leikkauksen jälkeen 2 viikkoa hiljaista ja sitten tilit poistui.
Bigin elämä pyöri laihdutuksen ympärillä.
Säälittävää kun oma identiteetti rakentuu ulkoisiin tekijöihin
Vierailija kirjoitti:
Osta menolippu.
Helle ja hullu. Ei hyvä. Kaikkea hyvää. Hyvää Matkaa 💐
Vierailija kirjoitti:
Olen seurannut brigitan matkaa koko toimenpiteen ajan somesta, tuli huoli kun ei yli viikkoon ollut tullut päivityksiä ja nyt
äskön
OLI ÄKSÖNIÄ IN TE KITSÖN
katsoin kaikki hänen some alustat poistuneet. Huoli on ihan hirveä, miten hän voi vai onko pahin mahdollinen käynyt?
Siunausta Birgitalle
MIHIN KIRKKOON JA PAIKALLISEURAKUNTAAN KUULUT. KAUANKO OLET OLLUT USKOSSA?
sekä toivottavasti kohta meille annetaan tietoa mitä hänelle on käynyt.
Nyt oli seiskassa uutinen että sometähti kuollut
Tässä linnkki
https://www.seiska.fi/kotimaa/suomalanen-sometahti-on-kuollut/1862123
Eli on kuollut...
Vierailija kirjoitti:
Bigin tileillä leikkauksen jälkeen 2 viikkoa hiljaista ja sitten tilit poistui.
Lupasi päivittää tilannetta lauantaina, ei ois pystynyt olla somesta sen kauemmin poissa, ite aavistelin jo aika ajoissa et nyt jotain pahaa tapahtunut. Hyvää taivasmatkaa Birgitalle, surullista että meni näin.
Tietääkö joku mitä kautta lähti sinne operaatioon? Oliko joku suomalainen välittäjä? Kuka oli lääkäri ja mikä klinikan nimi?
Oli kirjoittanut: "Matkustuspäivä.... Turku Salo Helsinki Istanbul "Opereissoniin" @doktorbali ....ottakaa sivu seurantaan... 7 päivän reissu edessä...vähän ..."
Kävin kurkkaamassa Instagramissa tilin. Sillä suomalainen puhelinnumerokin.
En lähtisi Turkkiin edes lomamatkalle, saati johonkin leikkaukseen.
Birgitta on ollut meikkaajana Miss Saimaa Beauty- kilpailun finaalissa Mikkelissä.
Surullista hänen poismenonsa
A tummy tuck (abdominoplasty) should ideally be performed after weight loss when your weight has been stable for at least 6 to 12 months. This is because significant weight fluctuations after the surgery can affect the results. It's also crucial to be at or near your desired weight before undergoing the procedure.