Olen ensi viikolla Turkkiin lähdössä
Rintojen pienennyksessa olen siellä. Onko teillä kokemuksia. Olen 53 v ja laihduttanut ketolla 23 kg. Lopetin ketoilun kun tunsin puutetta vitamiineista jne. Firma sanoi että 120 suomalaista on siellä operoitu
Kommentit (121)
Vierailija kirjoitti:
Yksi neuvo: älkää lihoko ja plösähtäkö, niin ei tarvita vanhemmiten operaatioita!
Kuule, KUKAAN ei tarvitse noita operaatioita! Hän olisi elänyt pidempään ja onnellisena pyöreänä mummona!
Hyvä idea mennä viisikymppisenä täysin turhaan leikkaukseen hirveään kuumuuteen 🙄
En ihmettele lopputulemaa.
Vierailija kirjoitti:
Oli kirjoittanut: "Matkustuspäivä.... Turku Salo Helsinki Istanbul "Opereissoniin" @doktorbali ....ottakaa sivu seurantaan... 7 päivän reissu edessä...vähän ..."
Kävin kurkkaamassa Instagramissa tilin. Sillä suomalainen puhelinnumerokin.
Mikä leikkaus?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä idea mennä viisikymppisenä täysin turhaan leikkaukseen hirveään kuumuuteen 🙄
En ihmettele lopputulemaa.
65v !
Vierailija kirjoitti:
Suomessa rintojen pienennyksiä tehdään jopa julkisella!
No tämä. Jos on oikeasti tarve pienentää rintoja, esimerkiksi raskaiden rintojen aiheuttamien selkä- tai olkapäävaivojen takia, niin kyllä niitä tehdään Suomessakin, ja jopa julkisella. Miksi lähteä Turkkiin pienennyttämään rintoja?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä muuta, mut enää en mene Turkkiin. Menin ilmoittamatta niin poikakaverillani oli siellä toinen nainen, ehkä jopa vanhempi kun minä.
n.57
Eli poikakaveri sieltä on noin 20 vee, ja toinen nainen siellä yli 60 vee 😂
Vierailija kirjoitti:
Nyt Biksu ketkistelee taivaskanavilla unelma-asuissaan ja sadoissa korkkareissaan. Ei enää pakata matkalaukkuja mihinkään.
saahan sitä satuihin uskoa
Vierailija kirjoitti:
Osta menolippu.
Tässä se olisi kannattanut.
Vierailija kirjoitti:
Birgitta tuli sinkkiarkussa Turkin kauneusoperaatiosta.
Kuka??
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö joku mitä kautta lähti sinne operaatioon? Oliko joku suomalainen välittäjä? Kuka oli lääkäri ja mikä klinikan nimi?
Kannattaa mennä samalle klinikalle 🙃
Miten voi mennä noin sekaisin, että menee tuon ikäinen johonkin kauneusleikkauksiin.
Siis kävin kattoon kans tän ig tilin ja noi jälkeen kuvat on kaikki ihan selkeesti muokattuja.
Vierailija kirjoitti:
Siis kävin kattoon kans tän ig tilin ja noi jälkeen kuvat on kaikki ihan selkeesti muokattuja.
Oho piti siis vastata tohon yhteen aiempaan kommenttiin jossa oli kai sen lääkärin ig kelle oli menossa.
Vierailija kirjoitti:
Miten voi mennä noin sekaisin, että menee tuon ikäinen johonkin kauneusleikkauksiin.
3 operaatiota samalla kertaa!
Yleensä kuoleman syynä on se, että lähdetään sieltä sairaalasta hotelliin, heti kun pystyssä pysyy, vaikka olisi hyvä olla edes päivä tarkkailussa. Säästyy rahaa teitysti. Jos ei kuole.
Ruotsalaiselle 3 pikkulapsen äidille kävi noin.