Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaako Kreikkaan lähteä?

Vierailija
06.07.2025 |

Olisi parin viikon matka ostettuna mutta kun siellä on ne tappohelteet. Ei viitsisi henkensä kaupalla mennä. 

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuliko tämä yllätyksenä? Siellä on ollut viime vuosina joka kesä ihan hirveän kuumaa ja myös metsäpaloja. Miksi tämä kesä olisi ollut poikkeus? 

vuosisadan ollut helteitä, se mikä on muuttunut on valtava ilmastorahastus rikkaan rahastavan EU eliitin omille tileille

Vierailija
22/27 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu hotellista melko pitkälti. Hyvä ilmastoitu hotelli meren rannalla niin aaah.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siellä ole nyt kuin 30 astetta hellettä, ihan hyvin voi mennä.

se on juuri näin samoin Kuin Espanjassa on 30 astetta ja merivesi 29 astetta

ilmastorahastuksen vuoksi kerrotaan 50 asteen helteistä ja 45 asteen merivedestä mikä on silkkaa valehtelua

Vierailija
24/27 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ateenassa lähipäivät lähempänä 40 kuin 30

Vierailija
25/27 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ateenassa lähipäivät lähempänä 40 kuin 30

Siellä varmaan onkin tosi tukalaa, aika saasteinen ja ahdas kaupunki. Tuulisilla saarilla pärjää kyllä. 

Vierailija
26/27 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet persu tai trumputtaja voit matkustaa koska ilmastonmuutosta ei ole eikä noita lämpötiloja mitä woke lämpömittarit näyttää. 

Olen persu. Nuorena -80 luvun alkupuolella pyörin kesäisin paljon Kreikassa ja Espanjassa. Oli yli +45 lämpötiloja ja metsäpalojakin kuten aina ennenkin. Media ei vain kailottanut näistä"hirvittävistä" asioista kuten nykyään. Ei ollut ilmastointeja ja muita hömpötyksiä, vedettiin wiinaa, bisseä ja lorkittiin uima-altaissa ja välimeressä. Ihanaa aikaa - Vamos! Niin ja olen persu.

Vierailija
27/27 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet persu tai trumputtaja voit matkustaa koska ilmastonmuutosta ei ole eikä noita lämpötiloja mitä woke lämpömittarit näyttää. 

Olen persu. Nuorena -80 luvun alkupuolella pyörin kesäisin paljon Kreikassa ja Espanjassa. Oli yli +45 lämpötiloja ja metsäpalojakin kuten aina ennenkin. Media ei vain kailottanut näistä"hirvittävistä" asioista kuten nykyään. Ei ollut ilmastointeja ja muita hömpötyksiä, vedettiin wiinaa, bisseä ja lorkittiin uima-altaissa ja välimeressä. Ihanaa aikaa - Vamos! Niin ja olen persu.

Esim. Rodoksen keskilämpöhistoria kertoo muuta. 70-luvulla elokuun keskilämpötila oli 26-27 astetta, 2020-luvulla 28-29. Itsekin on kyllä huomannut että nykyään on kuumempaa kuin vaikka reilu 30v sitten. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan