Sinkkuvanhempi: Miksi sinulle ei kelpaa kumppaniksi toinen sinkkuvanhempi?
Jos sinä olet alaikäisen lapsen sinkkuisä/-äiti, ja olet päättänyt, että sinulle kelpaa vain lapseton kumppani tai henkilö, jolla on aikuiset omillaan asuvat lapset, niin MIKSI? Eikö sinusta tunnu reilulta se ajatus, että jos sulla itselläsi on vaikka alle kouluikäinen lapsi, niin silloin sun kumppanilla myös saa olla alaikäinen lapsi?
Minä kerran Tinderissä viestittelin nelikymppisen miehen kanssa, joka oli 5-vuotiaan lapsen vuoroviikkoisä ja hän sanoi, että hänelle käy vain lapseton nainen, "koska se on helpompaa, kun toisella ei ole lapsia" ja että "oma lapsi on tärkein ja hän haluaa tarjota OMALLE lapselleen hyvän elintason eikä alkaa elättää toisten ihmiset ovat lapsia".
Kommentit (28)
Velat deitteilee veloja.
Vanhemmat deittailee vanhempia.
(Aidallaistujat yrittää päättää ensin mitä haluaa elämältään ennen kuin aloittaa deittailla)
Kaikki voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sopiiko sitten, että se lapseton kumppani ei ole missään tekemisissä sun lapsen kanssa? Kohtelee kuin ilmaa.
Voihan sen kumppanin kanssa tavata lapsivapailla. Ja kyllä sellaisiakin ihmisiä on, joille toisen lapsi on ok.
Ei siinä paljon tapailla jos kumppanin lapset ovat joka toinen viikonloppu toisella vanhemmallaan.
Oletteko te lapsettomat huolissanne siitä, että se lapseton kumppaniehdokas ottaakin lapsellisen puolison sinun sijaan? Vai miksi te niin kovasti yritätte määräillä, että lapsettomat seurustelevat keskenään ja vanhemmat keskenään?
Olen 67v. setä ja 19v. puolisoni on sanonut että hän haluaa miehekseen tällaisen kokeneen herrasmiehen jolla on täysi-ikäisiä lapsia. Tiedän mitä lapsen kasvattaminen on. Lisäksi olen kokenut elämässä jo kaiken ja voin antaa hänellä turvaa, kodin ja rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sopiiko sitten, että se lapseton kumppani ei ole missään tekemisissä sun lapsen kanssa? Kohtelee kuin ilmaa.
Voihan sen kumppanin kanssa tavata lapsivapailla. Ja kyllä sellaisiakin ihmisiä on, joille toisen lapsi on ok.
Ei siinä paljon tapailla jos kumppanin lapset ovat joka toinen viikonloppu toisella vanhemmallaan.
No sitten pitää etsiä sellainen kumppani, jota voi tapailla myös lasten kanssa. Sellaisiakin on.
Vierailija kirjoitti:
Olen 67v. setä ja 19v. puolisoni on sanonut että hän haluaa miehekseen tällaisen kokeneen herrasmiehen jolla on täysi-ikäisiä lapsia. Tiedän mitä lapsen kasvattaminen on. Lisäksi olen kokenut elämässä jo kaiken ja voin antaa hänellä turvaa, kodin ja rahaa.
t. 16v. sinkkupoika
Vierailija kirjoitti:
Oletteko te lapsettomat huolissanne siitä, että se lapseton kumppaniehdokas ottaakin lapsellisen puolison sinun sijaan? Vai miksi te niin kovasti yritätte määräillä, että lapsettomat seurustelevat keskenään ja vanhemmat keskenään?
Ehkä syynä on se että vältetään tarpeettomat sydänsurut ja kaikki säästää aikaa kun ei deittaile epäsopivia kumppaneita.
Minulla itselläni on lapsia ja naisella entuudestaan olevat lapset eivät haittaa, kunhan ne ovat minun siittämiä. Olikin eräs tämmöinen seksisuhde erään vastikään eronneen ystävättäreni kanssa, eli vaikka kriteeri tuntuu kuinka oudolta, niin kyllä niillekin täyttäjä löytyy jos on löytyäkseen. Toisen miehen kakaroille en ala miksikään vara iskäksi tai lompakoksi.