Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostat kaupasta kolme (3) tavaraa, joiden pitäisi aiheuttaa myyjässä mahdollisimmann paljon hämmennystä.

Vierailija
06.07.2025 |

Siis sellainen tunne, että "Miksi ihmeessä hän ostaa nämä tuotteet". Mitä ostat?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme isoa muovikassia joihin on tyhjennetty kaikki niihin mahtuvat irtokarkit. 

Vierailija
22/49 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myyjiä tuskin kiinnostaa asiakkaan ostokset... oi miksi, miksi hän osti nuo 🧐

En ole kassalla miettinyt miksi joku ostaa jotain. Siinä näkee päivän aikana kyllä tuotteet mitä on myynnissä. No oikeasti yksi asiakas on elämän aikana ihmetyttänyt, kävi kerran pari viikossa ostamassa muovipusseja, ei mitään roskapussejs vaan kassan luona olevia ostospusseja ja aina kolme 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myyjiä tuskin kiinnostaa asiakkaan ostokset... oi miksi, miksi hän osti nuo 🧐

En ole kassalla miettinyt miksi joku ostaa jotain. Siinä näkee päivän aikana kyllä tuotteet mitä on myynnissä. No oikeasti yksi asiakas on elämän aikana ihmetyttänyt, kävi kerran pari viikossa ostamassa muovipusseja, ei mitään roskapussejs vaan kassan luona olevia ostospusseja ja aina kolme 

Joku palstahullu selkeästi.

Vierailija
24/49 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

9v synttärikynttilä, liukuvoidetta, kortsuja

Kukaan ei ylläty jos tummahipiäinen Ahmed joka ostaa. Älä ole rasisti ja tuomitse- uskonnonvapaus.

Vierailija
25/49 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanukas, hyydekaakku ja jauhenliha.

Vierailija
26/49 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaippoja, kondomeja ja liukuvoidetta.

Ei aiheuttanut hämmennystä.

Vierailija
27/49 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei aiheuta hämmennystä. Kaupassa myydään vain sellaista tavaraa mitä ostetaan.

Vierailija
28/49 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liimaa, tinneriä, ponnekaasua

Vierailija
29/49 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan pienessä huonekaluliikkeessä kauppias sanoi minulle, että harva ostaa noin kallista nojatuolia ( ei mikään Artekin tuoli kuitenkaan). No se jäi ostamatta, kun niin häkellyin. Ehkä en näyttänyt potentiaaliselta ostajalta.

Vierailija
30/49 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin, että kassa ei hämmenny asioista, joita ihmiset ostavat. Nehän ovat kaikki sellaisia tuotteita, joita kaupassa myydään.

Vierailija
31/49 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä kuvittelet, että myyjiä kiinnostaisi kenenkään ostokset?

Se on heidän työtä ja ostajia ja ostettavia on ihan varmasti laidasta laitaan. Tokkopa jaksavat ihmetellä yhtään mitään 

Vierailija
32/49 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikanaan ostin marketista ensimmäisen kondomipakkaukseni. Kassaneiti punastui, en minä.

Minä taas todennäköisesti traumatisoin jonkun jonnen.

Olin 15-vuotiaana 80-luvulla tädin grillillä ensimmäisessä kesätyöpaikassani. Alkuyöstä grillin eteen ajoi auto, josta nuori mies tuli ostamaan kortonkeja ja minä ehdotin tupakkakartonkia 😁 Siinä meni hetki ennenkuin ymmärsin mitä kortonkipaketti on... Eikä niitä ollut grillin valikoimissa. 

Vierailija
33/49 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kassamyyjä joskus ja edes kirveellä uhaten en olisi osannut sanoa, että oliko viimeisin asiakas mies vai nainen vai lapsi ja mitä hän osti.

Siinä työssä ei pysty olemaan läsnä, vaikka hymyileekin ja tervehtii. Mietin koko työajan omia asioitani pään sisällä.

Tämä nimenomaan. Joskus asiakas on tullut vaikka tuntia tai päivää myöhemmin selittämään jotain liittyen edelliseen asiointiinsa sillä oletuksella että minä kyllä muistan tilanteen. Eivät välttämättä millään tajua että jos ostotapahtumaan ei ole liittynyt mitään kovin erityistä niin minä unohdan koko ihmisen jo siinä kohtaa kun se astuu ulos ovesta. 

Vierailija
34/49 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikanaan ostin marketista ensimmäisen kondomipakkaukseni. Kassaneiti punastui, en minä.

Minä taas todennäköisesti traumatisoin jonkun jonnen.

Olin 15-vuotiaana 80-luvulla tädin grillillä ensimmäisessä kesätyöpaikassani. Alkuyöstä grillin eteen ajoi auto, josta nuori mies tuli ostamaan kortonkeja ja minä ehdotin tupakkakartonkia 😁 Siinä meni hetki ennenkuin ymmärsin mitä kortonkipaketti on... Eikä niitä ollut grillin valikoimissa. 

Joku palstalainen sai alkunsa sinä yönä sit.

Vierailija
35/49 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaippoja, kondomeja ja liukuvoidetta.

Mitä erikoista näissä on? Kai vauvaperheissäkin jonkin verran seksiä harrastetaan. 

Vierailija
36/49 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerran ostin apteekista samanaikaisesti testosteronia ja amfetamiinia. Olin pienen lapsen kanssa liikenteessä. Minulla on adhd ja olin just aloittanut transhoidot. Oli kyllä jotenkin hauska se proviisorin reaktio. 

Vierailija
37/49 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kerran ihan älyttömän suuren tekokasvin sekä pussillisen kukkamultaa ja sitä kassa alkoi mulle päivitellä. 😧

Vierailija
38/49 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni sipuli, banaani ja pieni paprika. Aiheuttivat ainakin itsepalvelukassalla hälytyksen ja myyjän rientämisen paikalle. 

Vierailija
39/49 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljapullo, leipäveitsi ja laastareita

Vierailija
40/49 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaustesti, henkareita ja tahranpoistoainetta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan