Mikä tekee kuntosalistasi vähän paremman?
Kommentit (177)
Miksi kirahvit eivät koskaan luovu lahjoistaan? Koska ne ovat niin kirahvallisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kotona, ei tarvitse lähteä minnekään.
Mitä kaikkia laitteita? Ap
Monitoimilaite/kuntokeskus, jossa erilaisia taljoja ja vastuksia käsille, selälle ja jaloille, kuntopyörä, painoja, pari kahvakuulaa, penkki, tanko, iso jumppapallo, chi ball, vastuskuminauhaa, alustamatto. Itselläni ei tulisi käytettyä esim. juoksumattoa tai stepperiä, niin en ole hommannut.
Eikö ole hemmetin tylsää treenata jossain kotona?
Olen eri, mutta meiltä löytyy kotoa myös hyvin varusteltu kuntosali, mainittujen lisäksi crosstrainer ja vesisoutulaite, Bosu, hulavanteet painolla ja käsipainoja sekä nilkkapainot.
Eikä ole tylsää, aika kuluu huomaamatta, sillä sei
Ei ole mitään karjahtelijoita eikä kuvaavia pimuja meillä salilla.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on muuten kunnossa -laitteet hienot painoja paljon, siistiä, siistit pukutilat.... mutta tylsää musiikkia soitetaan ja vieläpä kovaa. Siksi kaupungin sali, ilman tympeää jytkytystä taitaa saada ensi kautena minut asiakkaakseen.
Vihaan kanssa jumputusta ja sitä suomiräppiä. Käytän kuulosuojaimia ihan mielenosoituksena. Olisi tiedossa kuntosali, jossa ei musiikkia. Mutta sinne on yli puolen tunnin ajo.
Tontillani on 150 vuotta vanha hirsirunkoinen rakennus. Tein sinne oman kuntosalin. Löytyy kyykkyhäkki, kolme erillaista tankoa, 240 kiloa kolikoita, käsipainot, vatsapenkki, sissy squat laite (tällä saa jalat loppuun), nyrkkeilysäkki ja tosi iso cd-soitin jonka vieressä on kaikki disturbedin levyt. Osaan laulaa lähes jokaisen kappaleen.
Hyvät varusteet ja erityisesti eteenpäin piiskaavat ohjaajat ja uskomaton yhteishenki.
Olen eri, mutta meiltä löytyy kotoa myös hyvin varusteltu kuntosali, mainittujen lisäksi crosstrainer ja vesisoutulaite, Bosu, hulavanteet painolla ja käsipainoja sekä nilkkapainot.
Eikä ole tylsää, aika kuluu huomaamatta, sillä seinällä on iso telkkari, josta katselen yleensä sarjoja tai elokuvia samalla kun treenaan. Minä en pidä kuntosaleista, joissa on joko karjahtelevia uroita tai kännykkä kädessä itseään kuvaavia pimatsuja. Ja lisäksi vielä joutuu välillä jonottamaan laitteisiin.