Nyt kun olen juonut Löfbergs kahvia pari viikkoa, maistuu Juhla Mokka
Kamalalle, kitkerälle ja mitäänsanomattomalle. Ei kahville edes.
Sain Kharismaa ja Crechendoa lahjaksi ja kun totuin, en enää Juhla Mokkaan palaa.
Enpä olisi uskonut.
Kommentit (21)
Onko sulla varaa vielä juoda kahvia?
Makuasia, sanoi Rekku, kun muniaan nuoli.
Tuttua.
Juhla Mokka on todella huonoa kahvia ja moni tajuaa sen vasta kun on juonut esim. tuota Löfbergsiä (tummapaahtoisena).
Vierailija kirjoitti:
Sai lahjaksi, etkö osaa lukea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei enää Juhla-Mokkaan palaa, etkö osaa lukea?
Kharisma on huikean hyvää kyllä! Sitä oli yhdessä Lapin hotellissa aamukahvina ja sen jälkeen ei ole tullut muuta käytettyä.
No voi hel***. Oletko koko ikäsi kitannut aiemmin pelkkää juhlamokakuraa?
Juhlamokka on persujen virallinen kahvi.
Vierailija kirjoitti:
Että oikein Crechendoa.
Naureskelen täällä. Sivusta
Otsikon mukaan valitset Juhlamokan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että oikein Crechendoa.
Naureskelen täällä. Sivusta
Typoille nyt aina kannattaa nauraa joo.
On vain yksi huonompi kahvi kuin JuhlaMokka. Se on Pirkka Costarica. Löfberg Jubileum on paras kahvi minkä tiedän. Siinä on paahtoaste 3 ja hyvä maku. Eihän mikään kahvi ole hyvää, jos jatkuvasti istuu kahvilla. Aamulla 1 muki ja keskipäivällä 1 muki on minun tapa.
Kaikki kahvit ovat ainakin tähän asti maistuneet kuravedelle eli samaa tuhnua kaikki. Ja juon paljon kahvia. En kyllä itsekään tajua miksi. Varsinkin, kun olin juomatta liki 2 vuotta välillä. mutta tosiaan, mitään ns. hyvää kahvia ei ole olemassakaan! vai voiko joku käsi sydämellä väittää juoneensa tosiaan sitä hyvää kahvia? todellako?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei enää Juhla-Mokkaan palaa, etkö osaa lukea?
Ei palaa. Etkö ymmärrä lukemaasi?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kahvit ovat ainakin tähän asti maistuneet kuravedelle eli samaa tuhnua kaikki. Ja juon paljon kahvia. En kyllä itsekään tajua miksi. Varsinkin, kun olin juomatta liki 2 vuotta välillä. mutta tosiaan, mitään ns. hyvää kahvia ei ole olemassakaan! vai voiko joku käsi sydämellä väittää juoneensa tosiaan sitä hyvää kahvia? todellako?
Kyllä. Olen juonut hyvää kahvia ja hyvää viiniä. Hyvää viskiä en ole vielä maistanut.
Ei kai näillä hinnoilla auta muuta kuin vähentää kahvin juomista, eikä keitä koko pannullista kerralla?
Ruotsalainen kahvi pahaa, varsinaista myrkkyä. Juhla Mokka ja Kulta Katriina parhaimmat.
Täh.??