Miksi esim. juuri naiset ottavat kuntosalille mukaan älypuhelimen?
välillä selfie ja suurin osa aikaa sitä puhelimen tsiikailua ja tekstaaamista. Miksi kuntosalillekin? siellä pitää treenata ja hikoilla eikä katsella älypuhelinta.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Mä taas jatkuvasti sanon miehelleni, että pidä puhelinta mukana ja katso sitä välillä. Tai mieluummin käytä älykelloa, josta huomaat viestit heti.
Minusta mieheni ajattelusta (en tiedä onko muilla miehillä samoin) kertoo paljon se, että hän voi olla tyynen rauhallisesti tunteja tsekkaamatta puhelintaan. Minä en, koska minun pitää olla tavoitettavissa tai ainakin haluan olla tavoitettavissa.
Mies siis esim. töiden jälkeen käy kuntosalilla, sitten menee kauppaan ostamaan itselleen limua ja rauhassa kotiin. Kotona sitten huomaa, että puhelimessa on viestejä, jotka olisi pitänyt huomata aiemmin. Esim. tuo kaupasta margariinia tai hakisitko työpaikkasi vieressä olevasta postista paketin. Tai jopa kymmenen viestiä lapselta, että missä sä oot, sun piti viedä mut harkkoihin.
Juuri tämä on raivostuttavaa ja huomautan siitä ajalle säännöllisesti! Puhelin pitää olla ja maksaa liittymästään sikaisesti per/kk mutta mitään välitöntä viestiä ei saa perille noteerattavaksi, kun ei perkeles katso sitä puhelinta säännöllisen epäsäännöllisestikään. Eikä vastaa noin 9 soittoon 10. Näin olen sitten itse joutunut hyppäämään autoon ja hakemaan tavarat kyliltä itse tai odottamaan että arvon rouva saapuu kotiin. Vasta tuolloin saadaan asiaa eteenpäin. Sama vika kaverillani. Puhelin oltava ja niitä ain vertailee ja etsii parempaa - vaan, kun se perkeleen Puhelin on aina piirongin päällä makaamassa, kun soittaa!
Mulla on Puhelin vessassakin mukana, vaikka juuri mitään en puhele. Mutta minut saa kiinni AINA!!! Jos on tyyppi kenelle haluan vastata. Myyjät jäävät nuolemaan näppejään.
Vierailija kirjoitti:
Salille ei pääse ilman kännykässä olevaa sovellusta, joten siellä on kyllä ihan jokaisella, haarojen väliin katsomatta, kännykkä mukana.
En IKINÄ menisi tuollaiselle salille.
Vierailija kirjoitti:
Ne haluaa välttää katsekontaktia kiimasten sali-Makejen ja limasten setä-miesten kanssa.
Olet käynyt salilla viimeksi yläasteella?
Lankapuhelinta on vaikeeta ku ei o töpselille paikkaa.
Joo ja se on harvinaista mallia, joku vois pölliä sen.
Minä osaan treenata ilman kännykkäsovellusta. En siis tarvitse kännykkää salilla.
Vierailija kirjoitti:
Minä osaan treenata ilman kännykkäsovellusta. En siis tarvitse kännykkää salilla.
Tämä. Millainen ihminen ei pysty treenaamaan ilman kännykkää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Millainen ihminen ei pysty treenaamaan ilman kännykkää?
Ei kysymys ole pystymisestä. Varmasti pystyy mutta miksi pitäisi?
Jotkut meistä ovat 2020-luvulla. Tervetuloa te loputkin. Hevosetkin on jo pääosin korvattu autoilla.
Fitness24/7 saleille tai pukuhuoneisiin sisäänpääsy tapahtuu vain älypuhelimilla. Ryhmäliikuntatunnille ilmoittautuminen näytetään ohjaajalle puhelimesta ennen tunnin alkua.
Miten tuo on muka sukupuolisidonnaista? On siellä kaikilla puhelimet mukana. Naiset kuvaa omaa persetreeniä ja ukot penkistä nostoa.
Ainakin sillä salilla missä minä käyn, on puhelimet mukana pääsääntöisesti kaikilla, sekä miehillä että naisilla. Vielä toistaiseksi en ole nähnyt kenenkään kuvaavan itseään. En varmaan käy tarpeeksi trendikkäällä salilla.
Mutta siis, minulla kännykkä on mukana musiikin kuuntelua varten. Onhan salilla tietysti aina radio päällä, mutta kun en jaksa kuunnella radiojuontajien tyhjää räpätystä, täytyy se peittää jollain.
Kuuntelen musaa ja mulla on saliohjelmat puhelimessa. Siinä syy. En kuvaa itseäni salilla.
No en edes pääse sisään salille tai siellä pukkariin tai naisten puolelle ilman kännykkäsovellusta. Sitä paitsi juuri kukaan ei lähde kotoa mihinkään ilman puhelinta. Tuskin sinäkään.
Vierailija kirjoitti:
Fitness24/7 saleille tai pukuhuoneisiin sisäänpääsy tapahtuu vain älypuhelimilla. Ryhmäliikuntatunnille ilmoittautuminen näytetään ohjaajalle puhelimesta ennen tunnin alkua.
Järkyttävää.
Ujoja? Ei uskalla katsoa miestä ja sen naisen pitää katsoa puhelinta, mutta menevät silti miesten saleille innolla? Siis osa. Miehet tuijottavat. Ja sama baarissa, jos joku käy niissä vielä.
Kai sarjataukoja pidettiin jo 1800-luvulla.
Salille ei pääse ilman kännykässä olevaa sovellusta, joten siellä on kyllä ihan jokaisella, haarojen väliin katsomatta, kännykkä mukana.