Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Metoo hiljensi lähes koko Suomen

Vierailija
05.07.2025 |

Omalla asuinpaikkakunnalla ei näy enää ketään baareissa, terassilla tai kaupungilla. En tiedä millä baarit tulee toimeen kun tyhjiä myös viikonloppuisin.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole rahaa käydä baareissa ja koronan jäljilta totuttiin juomaan kotona. Toisaalta ap on siinä mielessä oikeassa, että metoossa mentiin usein yli ja tuli pahoja ylilyöntejä.

Vierailija
42/44 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelevia naisia on ollut aina. Olin opiskellessani pois kotipaikkakunnaltani n. 5 vuotta. En siis käynyt koko aikana siellä ja osan ajasta työskentelin ulkomaillakin. Kun palasin kotikonnuille, niin baarissa tuli eräs typykkä väittämään, että olin vuosi aiemmin yrittänyt rai ska ta hänet. Luonnollisesti repesin nauramaan, koska muutenkaan ei ole ollut tapana lähennellä naisia epäkohteliaasti, enkä ollut edes Suomessa tuona ajankohtana. Mainehaittahan siitä seurasi pienehkössä kaupungissa, mutta koska tiesin olevani syytön, en välittänyt paskapuheista. Tietysti se jäi vaivaamaan, että kuka se nainen oikeasti oli ja mistä ihmeestä oli saanut päähänsä valehdella sillä tavalla. Paljastui, että oli erään yläasteaikaisen luokkakaverin pikkusisko. Tuo ressukka oli ilmeisesti närkästynyt joskus siitä, kun luokan tytöt olivat mielellään seurassani ja tuo jamppa sai katsella kateellisena vierestä. Oli sitten käskenyt pikkusiskoa levittämään noin lapsellista valhetta. Onneksi aika pian muutin töiden perässä kokonaan pois sieltä, enkä kovin montaa kertaa ole tähän mennessä siellä käynyt. Lähisukulaisetkin asuvat muualla na vanhemmat jo kuolleet, niin ei ole ollut enää tarvetta vierailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja esim. voin pitää ovea hetken auki, että nainen luulee, että autan oven kanssa, mutta sitten päästän sen sulkeutumaan että nainen joutuu sen avaamaan kuitenkin itse, hähä :D

Metoo, this works in both ways!!!

Sinähän lapsellinen olet. Kasva aikuiseksi ja opettele käytöstavat.

M48

Naisten kaksinaamaisuuden vuoksi ei ole olemassakaan mitään käytöstapoja joista naiset ei suuttuisi. you're damned if you do, and you're damned if you don't. Ihan samantekevää.

Vierailija
44/44 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja esim. voin pitää ovea hetken auki, että nainen luulee, että autan oven kanssa, mutta sitten päästän sen sulkeutumaan että nainen joutuu sen avaamaan kuitenkin itse, hähä :D

Metoo, this works in both ways!!!

Sinähän lapsellinen olet. Kasva aikuiseksi ja opettele käytöstavat.

M48

Miksi minun miehenä pitäisi olla kohtelias naisille jotka vihaavat minua?

Naisten mukaan miehet muodostavat "toksisen patriarkaatin" joka sortaa naisten ja muiden "vähemmistöjen" ihmisoikeuksia. Jos meidän miesten oletetaan toimivan siinä roolissa, niin sitten ei kai auta muuta kuin eläytyä rooliinsa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän