Saako pakastepizzasta hyvää mikroautouunissa
Kommentit (20)
Laita airfryeriin, tulee nopeemmin.
Kiertoilmauunissa pakastepizzasta tulee parempi etenkin jos siitä tekee gourmet-version esimerkiksi lisäämällä tonnikalaa, mausteita ja juustoa alkuperäisten täytteiden päälle. Pizza kannattaa paistaa uuniritilällä leivinpaperin päällä uunin keskiosassa.
Makkaratkin kannattaa paistaa mielummin uunissa kuin mikrossa, sillä jälkimmäinen sopii parhaiten valmiiden ruoka-annosten lämmittämiseen.
Hommaa uudempi uuni ja lämpenee nopeammin. Vanhat hellatkin on hitaita.
Hommaa airfryer, siinä tulee nopeesti.
Vierailija kirjoitti:
Kiertoilmauunissa pakastepizzasta tulee parempi etenkin jos siitä tekee gourmet-version esimerkiksi lisäämällä tonnikalaa, mausteita ja juustoa alkuperäisten täytteiden päälle. Pizza kannattaa paistaa uuniritilällä leivinpaperin päällä uunin keskiosassa.
Makkaratkin kannattaa paistaa mielummin uunissa kuin mikrossa, sillä jälkimmäinen sopii parhaiten valmiiden ruoka-annosten lämmittämiseen.
Meillä on selkeästi eri käsitys sekä pizzasta että Gourmet:sta... Paskasta ei saa hyvää lisäämällä siihen päälle lisää paskaa.
Minun uuni lämpenee 200 asteeseen 2 minuutissa
Mikroautouuni 😂
Kuulostaa ihan Speden keksinnöltä joka esitellään Uuno Turhapuro elokuvassa Hartikaisen tuotoksena.
Suosittelen kuitenkin käyttämään joko AirSatisfryeriä tai kieroilmauunia.
Vierailija kirjoitti:
Minun uuni lämpenee 200 asteeseen 2 minuutissa
Ei.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin paistuu pakoputken päällä
Minä paistan tukankuivaajalla, nyt kun silitysrauta on lainassa
Saa, mutta meidän mikrossa on toki grillivastus, erillinen paistoalusta ja puolentusinaa paisto-ohjelmaa eri ruuille ml. pakastepizza.
Tiedä sitten säästyykö aikaa niinkään - ensin alusta yksin lämpeämään pariksi minuutiksi, sitten pizza alustalle ja joku 10 min säteilytystä grillivastuksien loisteessa. Ihan hyvää tulee toki.
Mikrossa kestää melkein yhtä kauan ja lopputulos on surkea. Pohja on löllö ja "taikinainen" vaikka miten kauan mikrottaisi.
Ei. Pakastepizzasta ei saa mitenkään hyvää.
Tulee tosi hyvää. Mulla on sellanen kaasukäyttöinen mikroaaltouuni
Pilvisellä ilmalla pitää lisätä tehoja.
Vierailija kirjoitti:
Laita airfryeriin, tulee nopeemmin.
Eli kiertoilmauuniin. Ei sen nopeampaa, jos hyvää haluaa.
Ehkä lähdetään siitä, että pakastatepitsasta ei saa hyvää millään valmistustavalla tai -laitteella.
Tulee lötköä. Uuni parempi.