Onko jonkun julkkiksen kuolema koskettanut erityisesti?
Kommentit (192)
Michael Jacksonin kuolema. Huikea ura, mutta jäi popin kuninlaalta kesken.
Sauli Lehtonen, todella koskettava ja paras laulaja.
Heikki Silvennoinen. Harmittaa vieläkin kun en mennyt Rantabluesiin viime kesänä.
Vierailija kirjoitti:
Miki Liukkonen. Herkkä älykkö. Ja surullinen esimerkki miten maassamme ei saa apua ajoissa.
- - -
Mikin kohtalo on surullinen esimerkki myös epävakaan persoonallisuushäiriön tuskallisuudesta ja lohduttomuudesta.
Kaikkia meitä siitä kärsiviä ei vain pystytä auttamaan. Se paha olo ja kauhu on ylivoimaista. Olen itsekin pelännyt tekeväni peruuttamatonta kauhun ja kaaoksen vallitessa sisälläni, se on kuin yliluonnollinen paha voima mitä ei pysty kestämään.
Lepää rauhassa Miki <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aki Sirkesalo perheineen tsunamissa
Mikä siinä tsunamissa oli niin erikoista?
Miksi niitä kohdeltiin kuin jotain sankarivainajia? Vastaanotot ja muistotilaisuudet lentokentällä. Ei sentään ollut arkkuja kiedottu lippuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miki Liukkonen. Herkkä älykkö. Ja surullinen esimerkki miten maassamme ei saa apua ajoissa.
- - -
Mikin kohtalo on surullinen esimerkki myös epävakaan persoonallisuushäiriön tuskallisuudesta ja lohduttomuudesta.
Kaikkia meitä siitä kärsiviä ei vain pystytä auttamaan. Se paha olo ja kauhu on ylivoimaista. Olen itsekin pelännyt tekeväni peruuttamatonta kauhun ja kaaoksen vallitessa sisälläni, se on kuin yliluonnollinen paha voima mitä ei pysty kestämään.
Lepää rauhassa Miki <3
Ei sillä mitään epävakaata persoonallisuushäiriötä ollut, ihmisenä hänessä ei ollut mitään vikaa eikä sairas ihminen. Jokin väärinymmärrys taas tässäkin kohdassa. Persoonallisuushäiriöiset ovat hieman toisenlaisia ihmisiä. Mikin muistolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi niitä kohdeltiin kuin jotain sankarivainajia? Vastaanotot ja muistotilaisuudet lentokentällä. Ei sentään ollut arkkuja kiedottu lippuun.
Ruotsissa oli
Ozzy Osbourne. Eilinen muistokonsertti toi taas kyyneleet silmiin.
Kimmo Sasi.
En kyllä tiedä miks?
Radio Suomen juontaja Olga K, Olga Ketonen.
Kuuntelen paljon Radio-Suomea. Juontajat tulleet vuosien mittaan todella läheisiksi ääniksi. Kun näin Iltapäivälehdessä Olgan kuvan ja ilmoituksen kuolemasta, aloin itkeä.
Matti Inkinen. Fanitin Sig yhtyettä ihan hurjasti ja Inkinen joutui seiskan toimittajan ajojahtiin, kaikki päättyi erittäin surullisesti.
olli Lindholm. Olin myös yön fani alkuajoista lähtien. Lindholm lähti aivan liian aikaisin ja lähtö tuli yllättäen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ollut vastaanottoa lentokentällä kun oma luonnonkatastrofissa ulkomailla kuollut läheinen tuotiin takaisin Suomeen.
Mauno Koivisto. Oli jo ikääntynyt, eli sinänsä normaalia, mutta mielestäni hänen poismenonsa päätti jonkin aikakauden.
Vierailija kirjoitti:
Kirkan kuolema teki surulliseksi.
Näin hänet keikalla 1,5 vk aiemmin. Ei jaksanut enää vetää korkealta ja kovaa. Lähdin hyvin pettyneenä kesken kaiken pois, en saanut rahoja takaisin.
Yksi lemppareistani.
Vierailija kirjoitti:
Ozzy Osbourne. Eilinen muistokonsertti toi taas kyyneleet silmiin.
Hän oli kyllä ihan elävänä lavalla.
:DD
Vierailija kirjoitti:
Matti Inkinen. Fanitin Sig yhtyettä ihan hurjasti ja Inkinen joutui seiskan toimittajan ajojahtiin, kaikki päättyi erittäin surullisesti.
olli Lindholm. Olin myös yön fani alkuajoista lähtien. Lindholm lähti aivan liian aikaisin ja lähtö tuli yllättäen.
Kuolema ei tule yllättäen, jos ei halua hoitaa uniapneaa. Ei käyttänyt c-pap-laitettaan.
Kikkaa surin yllättäen. Olin pitänyt häntä ihan hömppäartistina mutta kai ajatus meni jotenkin niin, että hänen pitäisi kuitenkin jatkaa olemassaoloaan Tampereella, jonne itsekin olin juuri muuttanut ja nähnyt Kikan Kuninkaankadulla (kotikatuni). Se tapahtui joitakin viikkoja tai kuukausia ennen hänen kuolemaansa. Kikka näytti lääkkeiden turvottamalta, selvästi ei voinut enää hyvin. Hänen olemuksena oli kuin avunhuuto.
Michael hutchence, teki itsemurhan hotellihuoneessaan
Lempilaulaja läpi vuosien Tapani Kansan lähtö kosketti todella ja itketti.Tapanin ääni oli kaunein ja persoona suuren taiteilijan.