Onko jonkun julkkiksen kuolema koskettanut erityisesti?
Kommentit (192)
Michael Jacksonin kuolema. Huikea ura, mutta jÀi popin kuninlaalta kesken.
Sauli Lehtonen, todella koskettava ja paras laulaja.
Heikki Silvennoinen. Harmittaa vielÀkin kun en mennyt Rantabluesiin viime kesÀnÀ.
Vierailija kirjoitti:
Miki Liukkonen. HerkkÀ Àlykkö. Ja surullinen esimerkki miten maassamme ei saa apua ajoissa.
- - -
Mikin kohtalo on surullinen esimerkki myös epÀvakaan persoonallisuushÀiriön tuskallisuudesta ja lohduttomuudesta.
Kaikkia meitÀ siitÀ kÀrsiviÀ ei vain pystytÀ auttamaan. Se paha olo ja kauhu on ylivoimaista. Olen itsekin pelÀnnyt tekevÀni peruuttamatonta kauhun ja kaaoksen vallitessa sisÀllÀni, se on kuin yliluonnollinen paha voima mitÀ ei pysty kestÀmÀÀn.
LepÀÀ rauhassa Miki <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aki Sirkesalo perheineen tsunamissa
MikÀ siinÀ tsunamissa oli niin erikoista?
Miksi niitÀ kohdeltiin kuin jotain sankarivainajia? Vastaanotot ja muistotilaisuudet lentokentÀllÀ. Ei sentÀÀn ollut arkkuja kiedottu lippuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miki Liukkonen. HerkkÀ Àlykkö. Ja surullinen esimerkki miten maassamme ei saa apua ajoissa.
- - -
Mikin kohtalo on surullinen esimerkki myös epÀvakaan persoonallisuushÀiriön tuskallisuudesta ja lohduttomuudesta.
Kaikkia meitÀ siitÀ kÀrsiviÀ ei vain pystytÀ auttamaan. Se paha olo ja kauhu on ylivoimaista. Olen itsekin pelÀnnyt tekevÀni peruuttamatonta kauhun ja kaaoksen vallitessa sisÀllÀni, se on kuin yliluonnollinen paha voima mitÀ ei pysty kestÀmÀÀn.
LepÀÀ rauhassa Miki <3
Ei sillÀ mitÀÀn epÀvakaata persoonallisuushÀiriötÀ ollut, ihmisenÀ hÀnessÀ ei ollut mitÀÀn vikaa eikÀ sairas ihminen. Jokin vÀÀrinymmÀrrys taas tÀssÀkin kohdassa. PersoonallisuushÀiriöiset ovat hieman toisenlaisia ihmisiÀ. Mikin muistolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi niitÀ kohdeltiin kuin jotain sankarivainajia? Vastaanotot ja muistotilaisuudet lentokentÀllÀ. Ei sentÀÀn ollut arkkuja kiedottu lippuun.
Ruotsissa oli
Ozzy Osbourne. Eilinen muistokonsertti toi taas kyyneleet silmiin.
Kimmo Sasi.
En kyllÀ tiedÀ miks?
Radio Suomen juontaja Olga K, Olga Ketonen.
Kuuntelen paljon Radio-Suomea. Juontajat tulleet vuosien mittaan todella lÀheisiksi ÀÀniksi. Kun nÀin IltapÀivÀlehdessÀ Olgan kuvan ja ilmoituksen kuolemasta, aloin itkeÀ.
Matti Inkinen. Fanitin Sig yhtyettÀ ihan hurjasti ja Inkinen joutui seiskan toimittajan ajojahtiin, kaikki pÀÀttyi erittÀin surullisesti.
olli Lindholm. Olin myös yön fani alkuajoista lÀhtien. Lindholm lÀhti aivan liian aikaisin ja lÀhtö tuli yllÀttÀen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EipÀ ollut vastaanottoa lentokentÀllÀ kun oma luonnonkatastrofissa ulkomailla kuollut lÀheinen tuotiin takaisin Suomeen.
Mauno Koivisto. Oli jo ikÀÀntynyt, eli sinÀnsÀ normaalia, mutta mielestÀni hÀnen poismenonsa pÀÀtti jonkin aikakauden.
Vierailija kirjoitti:
Kirkan kuolema teki surulliseksi.
NÀin hÀnet keikalla 1,5 vk aiemmin. Ei jaksanut enÀÀ vetÀÀ korkealta ja kovaa. LÀhdin hyvin pettyneenÀ kesken kaiken pois, en saanut rahoja takaisin.
Yksi lemppareistani.
Vierailija kirjoitti:
Ozzy Osbourne. Eilinen muistokonsertti toi taas kyyneleet silmiin.
HÀn oli kyllÀ ihan elÀvÀnÀ lavalla.
:DD
Vierailija kirjoitti:
Matti Inkinen. Fanitin Sig yhtyettÀ ihan hurjasti ja Inkinen joutui seiskan toimittajan ajojahtiin, kaikki pÀÀttyi erittÀin surullisesti.
olli Lindholm. Olin myös yön fani alkuajoista lÀhtien. Lindholm lÀhti aivan liian aikaisin ja lÀhtö tuli yllÀttÀen.
Kuolema ei tule yllÀttÀen, jos ei halua hoitaa uniapneaa. Ei kÀyttÀnyt c-pap-laitettaan.
Kikkaa surin yllÀttÀen. Olin pitÀnyt hÀntÀ ihan hömppÀartistina mutta kai ajatus meni jotenkin niin, ettÀ hÀnen pitÀisi kuitenkin jatkaa olemassaoloaan Tampereella, jonne itsekin olin juuri muuttanut ja nÀhnyt Kikan Kuninkaankadulla (kotikatuni). Se tapahtui joitakin viikkoja tai kuukausia ennen hÀnen kuolemaansa. Kikka nÀytti lÀÀkkeiden turvottamalta, selvÀsti ei voinut enÀÀ hyvin. HÀnen olemuksena oli kuin avunhuuto.
Michael hutchence, teki itsemurhan hotellihuoneessaan
Lempilaulaja lÀpi vuosien Tapani Kansan lÀhtö kosketti todella ja itketti.Tapanin ÀÀni oli kaunein ja persoona suuren taiteilijan.