Onko jonkun julkkiksen kuolema koskettanut erityisesti?
Kommentit (192)
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä Anthony Bourdainin kuolema kolahti kovaa.
https://www.youtube.com/results?search_query=bourdain+japan
Yksikään toinen ei kertonut tarinoita kuin hän ja sanonut miten asiat historiassa olivat. Muutamia todella hyvin travellervlohhaajia löytyy, mutta heillä ei ole edes kymmenesosaa sitä karsimaa ja sananvalintoja.
Diana. Epätodellinen kesäaamu oli. Telkkarin aamuohjelman päällä kulki ilmoitus ylimääräisestä uutislähetyksestä. Arvasi heti että jotain traagista, ja teksti-TV sen sitten heti kertoikin, kun sen avasi.
Vierailija kirjoitti:
Aki Sirkesalo perheineen tsunamissa
Mikä siinä tsunamissa oli niin erikoista?
Vierailija kirjoitti:
Irwinin lähtö teki surulliseksi.
Steve Irwinin vai Antti "Irwin Goodman" Hammarbergin?
Vierailija kirjoitti:
Mandi Lampi, oli saman ikäinen kanssani.
Tämä taisi olla samassa lukiossa, itse olin pari vuotta nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aki Sirkesalo perheineen tsunamissa
Mikä siinä tsunamissa oli niin erikoista?
Luulen että Sirkesalot itse ei olisi halunneet tulla muistetuksi tsunamista vaan musiikista.
Miki Liukkonen. Herkkä älykkö. Ja surullinen esimerkki miten maassamme ei saa apua ajoissa
Aki Sirkesalon kuolema on siinä mielessä jäänyt mieleen, että seurasin uutisointia tsunakkn aikaan. Sirkesalot oli siinä hotellissa mihin meidän oli alunperin tarkoitus varata matka jouluksi, mutta koska tehtiin varaus vasta joitain kuukausia ennen matkaa niin siellä suosituimmassa ei ollut enää tilaa ja päädyttiin toiseen vähän kauempana olevaan hotelliin mikä selvisi tsunamista paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Aki Sirkesalon kuolema on siinä mielessä jäänyt mieleen, että seurasin uutisointia tsunakkn aikaan. Sirkesalot oli siinä hotellissa mihin meidän oli alunperin tarkoitus varata matka jouluksi, mutta koska tehtiin varaus vasta joitain kuukausia ennen matkaa niin siellä suosituimmassa ei ollut enää tilaa ja päädyttiin toiseen vähän kauempana olevaan hotelliin mikä selvisi tsunamista paremmin.
Siis tsunamin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hannu Karpo
Tapani Kansa
Kumpikin huonosti toimivan julkisen terveydenhuollon uhreja.
Yli 70 vuotiaana jokainen päivä on vain bonusta.
Ehkäpä niinkin mutta voidaan sanoa melko varmasti että jos terveydenhuolto olisi hoitanut työnsä niin kuin pitää niin kummallakin näistä herroista olisi vielä jonkin verran päiviä jäljellä.
Sen näyttelijän, joka oli Severus Kalkaros Harry Potterissa.
Alan RickmaN- hieno symppis vaikuttava.
Tässähän tulee jo kyyneleet silmiin, kun muistaa noita liian aikaisin lähteneitä.
- n69v -