Onko jonkun julkkiksen kuolema koskettanut erityisesti?
Kommentit (192)
TeininÀ mm. Curt Cobain ja Diana. Tsunamissa menehtynyt Sirkesalon perhe. Nyt viime vuosina ainakin Olli Lindholm ja Jussi Hakulinen, sekÀ tÀssÀ jo useaan kertaan mainittu Tapsa Suominen. Matthew Perry. Myös Mika MyllylÀ itse asiassa jÀrkytti paljon sen tÀhden, ettÀ ajattelin tuomitsevan kansan olevan syyllinen hÀnen kohtaloonsa...
John Lennon. Onneksi musiikin kautta hÀn jatkaa elÀmÀÀnsÀ ikivihrein balladein.
Olin vasta 17-vuotias enkÀ paljon maailmasta mitÀÀn tiennyt, mutta oli kyllÀ elÀmÀni shokki, kun rokkiradiosta aamulla alkoi tulla uutista ettÀ John Lennon oli murhattu! Olin ihan hieman vasta pÀÀssyt kÀrylle siitÀ, miten valtava merkitys ja vaikutus muusiikkin ja nuoriin sukupolviin hÀnellÀ oli. Samoin rokkiradion toimittajaien selvÀsti ilmenevÀ jÀrkytys tuli ilmi ja jÀi mieleen.
Jarno Paroni Saarinen, Matti Peltsi PellonpÀÀ, Razzle. Huippuja kaikki.
Miina Maasolan menehtyminen auto-onnettomuudessa kosketti ja jÀrkytti.
Varmaan lapsuuden satumaailmaan liittyneiden.
Mona-Lisa Nousiaisen, monilahjakkuuden. HÀn on syntynyt samana vuonna kuin minÀ. MinÀkin harrastan hiihtoa ja harmonikansoittoa, ja muutenkin minulla oli paljon yhteistÀ hÀnen kanssaan (vaikka emme siis tunteneet).
Sari SeppÀlÀ, Hanna-Riikka Siitonen, Sauli Lehtonen, Sammy Babitzin, Kirka, Rauli Badding Somerjoki, John Lennon, Elvis Presley, Prinsessa Diana
Kenialainen maratonin maalmanennÀtysmies Kelvin Kiptum nÀin kestÀvyysjuoksua seuraavana.
Aivokirurgi Jaakko Hernesniemen, tarkoitus oli kutsua hÀnet kunniavieraaksi, mutta...Sain hÀneltÀ suuren lahjan-elÀmÀn.
Henkilö itse ei ollut julkkis mutta puoliso oli. Eli Sauli Niinistön ensimmÀisen vaimon kuolema auto-onnettomuudessa. En tiedÀ miksi jÀrkytyin tÀstÀ, ehkÀ siksi ettÀ olin raskaana. Oma tragediani tuli reilu 2kk myöhemmin kun raskaus pÀÀttyi kohtukuolemaan lasketun ajan kynnyksellÀ.
Aviciin kuolema pysÀytti, nuori nero ja ei tainnut kestÀÀ elÀmÀnsÀ paineita.
Steve Irwin kuoli kuten eli.
Olin lapsi mutta ensimmÀinen kuolema, joka kosketti oli Dianan, myöhemmin Chester Bennington, ja tuoreimpana Aleksi Lysanderin. TÀmÀ Aleksin kuolema koskettaa yhÀ.
Vierailija kirjoitti:
Aivokirurgi Jaakko Hernesniemen, tarkoitus oli kutsua hÀnet kunniavieraaksi, mutta...Sain hÀneltÀ suuren lahjan-elÀmÀn.
Luulisi sitten, ettÀ edes muistaisit hÀnen nimensÀ oikein.
Armi Aavikon. Koska tapasin hÀnet kerran nuorena vÀhÀn ennen kuolemaansa ja oli todella herttaisen ja viehÀttÀvÀn oloinen. Sain vasta sen jÀlkeen kuulla, ettÀ oli julkkis ja luin hÀnen ja Dannyn suhteesta. (Sen lieron!) Ja miten oli kuollut yksin turkkiin kietoutuneena. Se oli mielestÀni tosi traagista.
Vierailija kirjoitti:
Olin vasta 17-vuotias enkÀ paljon maailmasta mitÀÀn tiennyt, mutta oli kyllÀ elÀmÀni shokki, kun rokkiradiosta aamulla alkoi tulla uutista ettÀ John Lennon oli murhattu! Olin ihan hieman vasta pÀÀssyt kÀrylle siitÀ, miten valtava merkitys ja vaikutus muusiikkin ja nuoriin sukupolviin hÀnellÀ oli. Samoin rokkiradion toimittajaien selvÀsti ilmenevÀ jÀrkytys tuli ilmi ja jÀi mieleen.
Radion rinnakkaisohjelman Rokkivekkari, tiistaisin klo 7.15-8.00. VetÀjÀnÀ Jake Nyman.
Mika MyllylÀn kuolema itketti kun olin menettÀnyt yhden myös alkoholisoituneen lÀheisen.
Henri Toivonen, Freddie Mercury, Brian Connolly, Pave Maijanen, moni jo mainittu
Prinsessa Dianan.
Tapasin hÀnet erÀÀssÀ tilaisuudessa 80-luvulla Englannissa.
Alexi Laihon kuolema suretti, etenkin kun oli niin nuori vielÀ, alle viiskymppinen