Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko jonkun julkkiksen kuolema koskettanut erityisesti?

Vierailija
05.07.2025 |

Miksi? 

Kommentit (192)

Vierailija
41/192 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alexi Laihon kuolema suretti, etenkin kun oli niin nuori vielä, alle viiskymppinen

Vierailija
42/192 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä mm. Curt Cobain ja Diana. Tsunamissa menehtynyt Sirkesalon perhe. Nyt viime vuosina ainakin Olli Lindholm ja Jussi Hakulinen, sekä tässä jo useaan kertaan mainittu Tapsa Suominen. Matthew Perry.  Myös Mika Myllylä itse asiassa järkytti paljon sen tähden, että ajattelin tuomitsevan kansan olevan  syyllinen hänen kohtaloonsa... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/192 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

John Lennon. Onneksi musiikin kautta hän jatkaa elämäänsä ikivihrein balladein.

Vierailija
44/192 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vasta 17-vuotias enkä paljon maailmasta mitään tiennyt, mutta oli kyllä elämäni shokki, kun rokkiradiosta aamulla alkoi tulla uutista että John Lennon oli murhattu!   Olin ihan hieman vasta päässyt kärylle siitä, miten valtava merkitys ja vaikutus muusiikkin ja nuoriin sukupolviin hänellä oli. Samoin rokkiradion toimittajaien selvästi ilmenevä järkytys tuli ilmi ja jäi mieleen.

Vierailija
45/192 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jarno Paroni Saarinen, Matti Peltsi Pellonpää, Razzle. Huippuja kaikki.

Vierailija
46/192 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miina Maasolan menehtyminen auto-onnettomuudessa kosketti ja järkytti.

Vierailija
47/192 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan lapsuuden satumaailmaan liittyneiden.

Vierailija
48/192 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mona-Lisa Nousiaisen, monilahjakkuuden. Hän on syntynyt samana vuonna kuin minä. Minäkin harrastan hiihtoa ja harmonikansoittoa, ja muutenkin minulla oli paljon yhteistä hänen kanssaan (vaikka emme siis tunteneet).

Vierailija
49/192 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sari Seppälä, Hanna-Riikka Siitonen, Sauli Lehtonen, Sammy Babitzin, Kirka, Rauli Badding Somerjoki, John Lennon, Elvis Presley, Prinsessa Diana

Vierailija
50/192 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenialainen maratonin maalmanennätysmies Kelvin Kiptum näin kestävyysjuoksua seuraavana.

Vierailija
51/192 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivokirurgi Jaakko Hernesniemen, tarkoitus oli kutsua hänet kunniavieraaksi, mutta...Sain häneltä suuren lahjan-elämän.

Vierailija
52/192 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilö itse ei ollut julkkis mutta puoliso oli. Eli Sauli Niinistön ensimmäisen vaimon kuolema auto-onnettomuudessa. En tiedä miksi järkytyin tästä, ehkä siksi että olin raskaana. Oma tragediani tuli reilu 2kk myöhemmin kun raskaus päättyi kohtukuolemaan lasketun ajan kynnyksellä.

Vierailija
53/192 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviciin kuolema pysäytti, nuori nero ja ei tainnut kestää elämänsä paineita. 

Steve Irwin kuoli kuten eli. 

Vierailija
54/192 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lapsi mutta ensimmäinen kuolema, joka kosketti oli Dianan, myöhemmin Chester Bennington, ja tuoreimpana Aleksi Lysanderin.  Tämä Aleksin kuolema koskettaa yhä.

Vierailija
55/192 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivokirurgi Jaakko Hernesniemen, tarkoitus oli kutsua hänet kunniavieraaksi, mutta...Sain häneltä suuren lahjan-elämän.

Luulisi sitten, että edes muistaisit hänen nimensä oikein. 

Vierailija
56/192 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armi Aavikon. Koska tapasin hänet kerran nuorena vähän ennen kuolemaansa ja oli todella herttaisen ja viehättävän oloinen. Sain vasta sen jälkeen kuulla, että oli julkkis ja luin hänen ja Dannyn suhteesta. (Sen lieron!) Ja miten oli kuollut yksin turkkiin kietoutuneena. Se oli mielestäni tosi traagista.

Vierailija
57/192 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin vasta 17-vuotias enkä paljon maailmasta mitään tiennyt, mutta oli kyllä elämäni shokki, kun rokkiradiosta aamulla alkoi tulla uutista että John Lennon oli murhattu!   Olin ihan hieman vasta päässyt kärylle siitä, miten valtava merkitys ja vaikutus muusiikkin ja nuoriin sukupolviin hänellä oli. Samoin rokkiradion toimittajaien selvästi ilmenevä järkytys tuli ilmi ja jäi mieleen.

Radion rinnakkaisohjelman Rokkivekkari, tiistaisin klo 7.15-8.00. Vetäjänä Jake Nyman. 

Vierailija
58/192 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mika Myllylän kuolema itketti kun olin menettänyt yhden myös alkoholisoituneen läheisen.

Vierailija
59/192 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henri Toivonen, Freddie Mercury, Brian Connolly, Pave Maijanen, moni jo mainittu

Vierailija
60/192 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prinsessa Dianan.

Tapasin hänet eräässä tilaisuudessa 80-luvulla Englannissa.