Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko jonkun julkkiksen kuolema koskettanut erityisesti?

Vierailija
05.07.2025 |

Miksi? 

Kommentit (192)

Vierailija
41/192 |
05.07.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Alexi Laihon kuolema suretti, etenkin kun oli niin nuori vielÀ, alle viiskymppinen

Vierailija
42/192 |
05.07.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

TeininĂ€ mm. Curt Cobain ja Diana. Tsunamissa menehtynyt Sirkesalon perhe. Nyt viime vuosina ainakin Olli Lindholm ja Jussi Hakulinen, sekĂ€ tĂ€ssĂ€ jo useaan kertaan mainittu Tapsa Suominen. Matthew Perry.  Myös Mika MyllylĂ€ itse asiassa jĂ€rkytti paljon sen tĂ€hden, ettĂ€ ajattelin tuomitsevan kansan olevan  syyllinen hĂ€nen kohtaloonsa... 

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/192 |
05.07.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

John Lennon. Onneksi musiikin kautta hÀn jatkaa elÀmÀÀnsÀ ikivihrein balladein.

Vierailija
44/192 |
05.07.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olin vasta 17-vuotias enkĂ€ paljon maailmasta mitÀÀn tiennyt, mutta oli kyllĂ€ elĂ€mĂ€ni shokki, kun rokkiradiosta aamulla alkoi tulla uutista ettĂ€ John Lennon oli murhattu!   Olin ihan hieman vasta pÀÀssyt kĂ€rylle siitĂ€, miten valtava merkitys ja vaikutus muusiikkin ja nuoriin sukupolviin hĂ€nellĂ€ oli. Samoin rokkiradion toimittajaien selvĂ€sti ilmenevĂ€ jĂ€rkytys tuli ilmi ja jĂ€i mieleen.

Vierailija
45/192 |
05.07.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jarno Paroni Saarinen, Matti Peltsi PellonpÀÀ, Razzle. Huippuja kaikki.

Vierailija
46/192 |
05.07.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Miina Maasolan menehtyminen auto-onnettomuudessa kosketti ja jÀrkytti.

Vierailija
47/192 |
05.07.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Varmaan lapsuuden satumaailmaan liittyneiden.

Vierailija
48/192 |
05.07.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mona-Lisa Nousiaisen, monilahjakkuuden. HÀn on syntynyt samana vuonna kuin minÀ. MinÀkin harrastan hiihtoa ja harmonikansoittoa, ja muutenkin minulla oli paljon yhteistÀ hÀnen kanssaan (vaikka emme siis tunteneet).

Vierailija
49/192 |
05.07.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Sari SeppÀlÀ, Hanna-Riikka Siitonen, Sauli Lehtonen, Sammy Babitzin, Kirka, Rauli Badding Somerjoki, John Lennon, Elvis Presley, Prinsessa Diana

Vierailija
50/192 |
05.07.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kenialainen maratonin maalmanennÀtysmies Kelvin Kiptum nÀin kestÀvyysjuoksua seuraavana.

Vierailija
51/192 |
05.07.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Aivokirurgi Jaakko Hernesniemen, tarkoitus oli kutsua hÀnet kunniavieraaksi, mutta...Sain hÀneltÀ suuren lahjan-elÀmÀn.

Vierailija
52/192 |
05.07.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Henkilö itse ei ollut julkkis mutta puoliso oli. Eli Sauli Niinistön ensimmÀisen vaimon kuolema auto-onnettomuudessa. En tiedÀ miksi jÀrkytyin tÀstÀ, ehkÀ siksi ettÀ olin raskaana. Oma tragediani tuli reilu 2kk myöhemmin kun raskaus pÀÀttyi kohtukuolemaan lasketun ajan kynnyksellÀ.

Vierailija
53/192 |
05.07.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Aviciin kuolema pysĂ€ytti, nuori nero ja ei tainnut kestÀÀ elĂ€mĂ€nsĂ€ paineita. 

Steve Irwin kuoli kuten eli. 

Vierailija
54/192 |
05.07.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olin lapsi mutta ensimmĂ€inen kuolema, joka kosketti oli Dianan, myöhemmin Chester Bennington, ja tuoreimpana Aleksi Lysanderin.  TĂ€mĂ€ Aleksin kuolema koskettaa yhĂ€.

Vierailija
55/192 |
05.07.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivokirurgi Jaakko Hernesniemen, tarkoitus oli kutsua hÀnet kunniavieraaksi, mutta...Sain hÀneltÀ suuren lahjan-elÀmÀn.

Luulisi sitten, ettĂ€ edes muistaisit hĂ€nen nimensĂ€ oikein. 

Vierailija
56/192 |
05.07.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Armi Aavikon. Koska tapasin hÀnet kerran nuorena vÀhÀn ennen kuolemaansa ja oli todella herttaisen ja viehÀttÀvÀn oloinen. Sain vasta sen jÀlkeen kuulla, ettÀ oli julkkis ja luin hÀnen ja Dannyn suhteesta. (Sen lieron!) Ja miten oli kuollut yksin turkkiin kietoutuneena. Se oli mielestÀni tosi traagista.

Vierailija
57/192 |
05.07.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin vasta 17-vuotias enkĂ€ paljon maailmasta mitÀÀn tiennyt, mutta oli kyllĂ€ elĂ€mĂ€ni shokki, kun rokkiradiosta aamulla alkoi tulla uutista ettĂ€ John Lennon oli murhattu!   Olin ihan hieman vasta pÀÀssyt kĂ€rylle siitĂ€, miten valtava merkitys ja vaikutus muusiikkin ja nuoriin sukupolviin hĂ€nellĂ€ oli. Samoin rokkiradion toimittajaien selvĂ€sti ilmenevĂ€ jĂ€rkytys tuli ilmi ja jĂ€i mieleen.

Radion rinnakkaisohjelman Rokkivekkari, tiistaisin klo 7.15-8.00. VetĂ€jĂ€nĂ€ Jake Nyman. 

Vierailija
58/192 |
05.07.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mika MyllylÀn kuolema itketti kun olin menettÀnyt yhden myös alkoholisoituneen lÀheisen.

Vierailija
59/192 |
05.07.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Henri Toivonen, Freddie Mercury, Brian Connolly, Pave Maijanen, moni jo mainittu

Vierailija
60/192 |
05.07.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Prinsessa Dianan.

Tapasin hÀnet erÀÀssÀ tilaisuudessa 80-luvulla Englannissa.