Onko jonkun julkkiksen kuolema koskettanut erityisesti?
Kommentit (192)
Teininä mm. Curt Cobain ja Diana. Tsunamissa menehtynyt Sirkesalon perhe. Nyt viime vuosina ainakin Olli Lindholm ja Jussi Hakulinen, sekä tässä jo useaan kertaan mainittu Tapsa Suominen. Matthew Perry. Myös Mika Myllylä itse asiassa järkytti paljon sen tähden, että ajattelin tuomitsevan kansan olevan syyllinen hänen kohtaloonsa...
John Lennon. Onneksi musiikin kautta hän jatkaa elämäänsä ikivihrein balladein.
Olin vasta 17-vuotias enkä paljon maailmasta mitään tiennyt, mutta oli kyllä elämäni shokki, kun rokkiradiosta aamulla alkoi tulla uutista että John Lennon oli murhattu! Olin ihan hieman vasta päässyt kärylle siitä, miten valtava merkitys ja vaikutus muusiikkin ja nuoriin sukupolviin hänellä oli. Samoin rokkiradion toimittajaien selvästi ilmenevä järkytys tuli ilmi ja jäi mieleen.
Jarno Paroni Saarinen, Matti Peltsi Pellonpää, Razzle. Huippuja kaikki.
Miina Maasolan menehtyminen auto-onnettomuudessa kosketti ja järkytti.
Varmaan lapsuuden satumaailmaan liittyneiden.
Mona-Lisa Nousiaisen, monilahjakkuuden. Hän on syntynyt samana vuonna kuin minä. Minäkin harrastan hiihtoa ja harmonikansoittoa, ja muutenkin minulla oli paljon yhteistä hänen kanssaan (vaikka emme siis tunteneet).
Sari Seppälä, Hanna-Riikka Siitonen, Sauli Lehtonen, Sammy Babitzin, Kirka, Rauli Badding Somerjoki, John Lennon, Elvis Presley, Prinsessa Diana
Kenialainen maratonin maalmanennätysmies Kelvin Kiptum näin kestävyysjuoksua seuraavana.
Aivokirurgi Jaakko Hernesniemen, tarkoitus oli kutsua hänet kunniavieraaksi, mutta...Sain häneltä suuren lahjan-elämän.
Henkilö itse ei ollut julkkis mutta puoliso oli. Eli Sauli Niinistön ensimmäisen vaimon kuolema auto-onnettomuudessa. En tiedä miksi järkytyin tästä, ehkä siksi että olin raskaana. Oma tragediani tuli reilu 2kk myöhemmin kun raskaus päättyi kohtukuolemaan lasketun ajan kynnyksellä.
Aviciin kuolema pysäytti, nuori nero ja ei tainnut kestää elämänsä paineita.
Steve Irwin kuoli kuten eli.
Olin lapsi mutta ensimmäinen kuolema, joka kosketti oli Dianan, myöhemmin Chester Bennington, ja tuoreimpana Aleksi Lysanderin. Tämä Aleksin kuolema koskettaa yhä.
Vierailija kirjoitti:
Aivokirurgi Jaakko Hernesniemen, tarkoitus oli kutsua hänet kunniavieraaksi, mutta...Sain häneltä suuren lahjan-elämän.
Luulisi sitten, että edes muistaisit hänen nimensä oikein.
Armi Aavikon. Koska tapasin hänet kerran nuorena vähän ennen kuolemaansa ja oli todella herttaisen ja viehättävän oloinen. Sain vasta sen jälkeen kuulla, että oli julkkis ja luin hänen ja Dannyn suhteesta. (Sen lieron!) Ja miten oli kuollut yksin turkkiin kietoutuneena. Se oli mielestäni tosi traagista.
Vierailija kirjoitti:
Olin vasta 17-vuotias enkä paljon maailmasta mitään tiennyt, mutta oli kyllä elämäni shokki, kun rokkiradiosta aamulla alkoi tulla uutista että John Lennon oli murhattu! Olin ihan hieman vasta päässyt kärylle siitä, miten valtava merkitys ja vaikutus muusiikkin ja nuoriin sukupolviin hänellä oli. Samoin rokkiradion toimittajaien selvästi ilmenevä järkytys tuli ilmi ja jäi mieleen.
Radion rinnakkaisohjelman Rokkivekkari, tiistaisin klo 7.15-8.00. Vetäjänä Jake Nyman.
Mika Myllylän kuolema itketti kun olin menettänyt yhden myös alkoholisoituneen läheisen.
Henri Toivonen, Freddie Mercury, Brian Connolly, Pave Maijanen, moni jo mainittu
Prinsessa Dianan.
Tapasin hänet eräässä tilaisuudessa 80-luvulla Englannissa.
Alexi Laihon kuolema suretti, etenkin kun oli niin nuori vielä, alle viiskymppinen