Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taitaa jäädä minunkin elokuvissakäynti nyt tähän

Vierailija
05.07.2025 |

Kaiken muun pskan käytösten jälkeen tänään joku päätti vastata puhelimeen kesken elokuvan. Ensin pirisi kovaäänisesti ja hetken taskujaan kaiveltuaan sai kännykän käteensä. Normaali ihminen olisi painanut punaista luuria mutta ehei, tämä maailmanomistaja päätti vastata siihen, istumapaikaltaan. Puheesta päätellen oli vielä sellainen asia millä ei ollut tulipalokiire. Mikä siinä on, että nykyään ei jakseta ottaa muita huomioon vaan ollaan maailman napa?

Aikoinaan tykkäsin käydä elokuvissa, mutta tämä oli kyllä viimeinen pisara. Mieluummin katson kotisohvalta vaikka puoli vuotta myöhässä "uutuusleffoja" kuin maksan itseni kipeäksi siitä, että leffa on toissijainen asia.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi elokuvissa käydessä henkilökunta kävi kertomassa käyttäytymissäännöt ennen elokuvan alkua ja käski tulla ilmoittamaan, jos joku ei osaa käyttäytyä. Ei ollut tarvetta valittaa, tosin lähtiessä katsoin, että jotkut olivat eväistään jättäneet aikamoiset sotkut pitkin lattioita.

Edellisellä kerralla sain popcorn vyöryn syliini vieressä istujalta.

Mun lähiteatterissani tulee mainos kuinka ei saa käyttäytyä elokuvissa.

Tyttö yrittää katsoa elokuvaa, kun Shrekin eväitä lentää hänen syliin ja Shrek vieläpä mussuttaa äänekkäästi. 

Tytön takana pari saksalaista solttua juttelee keskenään ja toinen niistä laski jalkansa tytön pään viereen.

Solttujen takana on Jokeri ja Harley Quinn, jotka nauravat kovaan ääneen.

Joku mies ottaa kameran esille ja kuvaa elokuvaa. 

R2D2 piirtoheijastaa kännyään tai päätään.

Viikatemies puhuu puhelimeen.

Näiden seurauksena tyttö älähtää ja muuttuu Hulkiksi.

Vierailija
22/28 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkaa vapaan kasvatuksen hedelmät kenties näkymään?

Odottakaahan kun se sukupolvi pääsee vanhainkotiin niin siellä ei pirukaan ole enää töissä, no onneksi varmaan robotit ja tekoäly sitten niitä hulluja jo pyörittelee siellä.

Vapaankasvatuksen hedelmät, eli boomerit ovat jo vanhainkodissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia Itiksen Finnkinosta

- aina jollakin on todella voimakkaat hajuvedet päällä siinä lähellä, eikä nenä turru siihen hajuun

- aina joku yskii, jopa muutaman minuutin välein sama ihminen eikä edes yski hihaan vaan ihan ilmaan

- aina joku aivastelee

- aina joku puhuu

- ja aina leffa maksaa ihan pirusti ja naposteltavat ne vasta maksavatkin

- äänenvoimakkuudet on niin kovalla, että pakko käyttää korvatulppia

Vierailija
24/28 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä menin valittamaan henkilökunnalle yhden porukan käytöksestä, kun puhuivat toisilleen, näpertelivät puhelimillaan, ottivat salamalla valokuvia ja alkoivat jotain polttamaankin. Sain uuden leffalipun, kun eivät voineet häätää heitä elokuvista.

Useasti muuten olen saanut hyviä katsomiskokemuksia elokuvateattereissa.

Miksei voineet häätää?

Vierailija
25/28 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen useampaan otteeseen kommentoinut pälpättäjille et "olkaa hiljaa kiitos". Ovat olleet sekä nuoria et vanhoja. Yleensä ovat hiljenneet. Joku likka alkoi jotain pyörittelemäön silmiään  ja pälpäti pälpäti. Johon tuumasin et sit ne turvat tukkoon. Sit hiljeni.

Vierailija
26/28 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä menin valittamaan henkilökunnalle yhden porukan käytöksestä, kun puhuivat toisilleen, näpertelivät puhelimillaan, ottivat salamalla valokuvia ja alkoivat jotain polttamaankin. Sain uuden leffalipun, kun eivät voineet häätää heitä elokuvista.

Useasti muuten olen saanut hyviä katsomiskokemuksia elokuvateattereissa.

Miksei voineet häätää?

Porukka vs. minä eikä muita katsojia.

Vierailija
27/28 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

upup

Vierailija
28/28 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kävin leffassa 10 vuotta sitten eikä meno ole tainnut siitä parantua. En ole tainnut menettää mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän