Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on naisten tarkoitus estämisessä?

Vierailija
05.07.2025 |

Mitä naisia olen tuntenut/tavannut, niin miksi naisilla on tapana, jos sukset menevät miehen tai vaikka ihan naispuolisen kaverin kanssa ns. ristiin tms. syy, niin miksi naisilla on tapana laittaa esto whatsapissa, messengerissä ja ties lie missä?

Halutaanko tällä osoittaa jotain, "nyt mä oikeasti vihaan sua yhyyy", vai mistä on kyse? Halutaanko tällä luoda jotain, nyt "me ei oikeasti olla enää kavereita".

Eikö yleensä riitä, että vain on laittamatta viestiä tai ei ole yhteydessä muutoin?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estin yli 10 vuoden häirikön pari vuotta sitten. Tämän jälkeen hän alkoi seuraamaan minua Instassa vain lopettaakseen seuraamisen samantien jotta voisi taas seurata minua Instassa. Tämä ilmeisesti siksi että minulle tulisi päivittäin ilmoituksia että hän on siellä häiriköimässä vaikka muualta estinkin. No estin tietysti heti sieltäkin. Viimeksi tänään kun hain postit niin minulle osoitettu kirje oli revitty auki. Nyt sitten ilmeisesti joudun ostamaan lukollisen postilaatikon tämän häirikön takia. Tämän lisäksi hän tuo välillä myös roskia pihallemme ja tekee kaikenlaista muutakin kivaa. Ja ei, poliisi sanoi että mitään ei ole tehtävissä.

Vierailija
62/65 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen ei ole väkivaltainen tms. on humaania kertoa miksi hänet jättää. Mutta ei sitä tarvitse loputtomiin vatvoa koska ei se muutu siitä mihinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko se esto edes sille ihmiselle ilmi(elikkä sinulle ap), jos ei yritä ottaa yhteyttä siihen henkilöön joka on sinut estänyt? 

Vierailija
64/65 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat jotenkin sairaalta ihmiseltä joka ei halua hyväksyä pakkeja vaan jatkaa toisen kimpussa useista kielloista huolimatta.  

65/65 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan normaali ihminen edes haluaisi puhua ihmisen kanssa, joka on estänyt hänet?

Itse en haluaisi selllaisen ihmisen kanssa enää olla missään tekemisissä. Ihan outo ajatus, että tuollaisessa tilanteessa pitäisi vielä jotain selvittää? Mitä?

🇺🇦🇮🇱

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme