Mikä on naisten tarkoitus estämisessä?
Mitä naisia olen tuntenut/tavannut, niin miksi naisilla on tapana, jos sukset menevät miehen tai vaikka ihan naispuolisen kaverin kanssa ns. ristiin tms. syy, niin miksi naisilla on tapana laittaa esto whatsapissa, messengerissä ja ties lie missä?
Halutaanko tällä osoittaa jotain, "nyt mä oikeasti vihaan sua yhyyy", vai mistä on kyse? Halutaanko tällä luoda jotain, nyt "me ei oikeasti olla enää kavereita".
Eikö yleensä riitä, että vain on laittamatta viestiä tai ei ole yhteydessä muutoin?
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
"Luuserin puhetta. Itse olen miehenä aina vaatinut selityksen ja että käyttäytyy kuin aikuinen. Naisena oleminen ei anna lupaa käyttäytyä kuin lapsi ja henkisesti vähämielinen."
Ite käytät tuota vaa hyväksi että saisit jalan oven väliin uusiin seksiseikkailuihin. Et vaa voi antaa asian olla.
Vaadin ihmisiltä käytöstapoja, ja omaan terveen itsekunnioituksen. Ei ihminen, nainenkaan, voi elää kuin pellossa. Suosittelisin sinuakin vähän parantamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Luuserin puhetta. Itse olen miehenä aina vaatinut selityksen ja että käyttäytyy kuin aikuinen. Naisena oleminen ei anna lupaa käyttäytyä kuin lapsi ja henkisesti vähämielinen."
Ite käytät tuota vaa hyväksi että saisit jalan oven väliin uusiin seksiseikkailuihin. Et vaa voi antaa asian olla.
Vaadin ihmisiltä käytöstapoja, ja omaan terveen itsekunnioituksen. Ei ihminen, nainenkaan, voi elää kuin pellossa. Suosittelisin sinuakin vähän parantamaan.
Juuri sinunlaisesi jankkaajan estäisin välittömästi. En jaksa kuunnella turhaa paskaa.
Koska ei oltu nähty varmaan kahteen viikkon ja kun soitin hän ei osoittanut mitään mielenkiintoa esim. minun tapaamiseen ja olin antanut hänelle jo kaksi uutta mahdollisuutta. Tein sen oman mielenterveyteni säästämiseksi. Erosta oltiin puhuttu ja olin sydäntäni hänelle avannut useasti enkä halunnut enää olla naurunalainen.
Miehet tulee AINA jossain kohtaa eron jälkeen itkemään perään. Vaikka olisivat olleet se, joka halusi erota ja olisivat jo uuden naisenkin kanssa.
Näin ap:kin ilmeisesti aikoi, jos kerta huomasi, että hänet on estetty ja viestit ei mene perille.
Estin kerran naisen jonka kanssa oli toinen tapailukierroksen yritys menossa ja sukset taas pahasti ristiin. Kun jo kerran nainen oli ottanut yhteyttä joka johti toiseen yritykseen niin kolmatta en enää kaivannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri sinunlaisesi jankkaajan estäisin välittömästi. En jaksa kuunnella turhaa paskaa.
Juuri sinun kaltaisia lapsia en lähtisi alunpitäen katselemaankaan. Jos elämässä ei voi edes ihmisiksi käyttäytyä ahdistumatta kaikesta niin onkohan maailma sinunlaisille vähän väärä paikka.
Eihän se muuta tarkoita kuin että haluaa sanoa viimeisen sanan, tällaista harrastavat ihmiset jotka eivät pysty myöntämään olevansa väärässä edes joskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä ne sinun käytöstavat sitten on, jos on pakko exälle lähetellä jotain känniviestejä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Villi veikkaus: olisiko nais(t)en tarkoitus vaikka yrittää estää, eli vaikka pyrkiä torjumaan se, etteivät joudu koihtaamaan vastentahtoisesti esim puhelimessa viestejä, joiden sisältö ei heitä kiinnosta, eikä ole mahd. mitään perusteltua syytä miksi sen pitäisi kiinnostaa.
Ihan yhtälailla moni meistä ei halua vastaanottaa mitään muutakaan ns. roskapostia tai muutakaan tarpeettomasti kuormittavaa (jätettä).
Uskovainen mies
Niin mutta ei ihmiset viestit ole yleensä jätettä vaan omia tunteiden ilmaisuja. Jos ei mistään mainostamisesta ole kyse.
Naisvihajutut ovat ensisijaisesti asennetta, ajatusmaailmaa ja oma päätös, tunnepuoli on siinä toissijainen juttu ja seuraus niistä omista ajatuksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Villi veikkaus: olisiko nais(t)en tarkoitus vaikka yrittää estää, eli vaikka pyrkiä torjumaan se, etteivät joudu koihtaamaan vastentahtoisesti esim puhelimessa viestejä, joiden sisältö ei heitä kiinnosta, eikä ole mahd. mitään perusteltua syytä miksi sen pitäisi kiinnostaa.
Ihan yhtälailla moni meistä ei halua vastaanottaa mitään muutakaan ns. roskapostia tai muutakaan tarpeettomasti kuormittavaa (jätettä).
Uskovainen mies
Niin mutta ei ihmiset viestit ole yleensä jätettä vaan omia tunteiden ilmaisuja. Jos ei mistään mainostamisesta ole kyse.
Nainen ei ole terapeuttisi, jonka tehtävänä käsitellä ja tai edes ottaa vastaan " tunteen purkauksesi" - On vain monesti tervettä itsesuojeluvaistoa ja asioiden priorisointia, ettei ota kaikkia asioita kantaakseen, vaikka ilmaiseksi saisi
Uskovainen mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä ne sinun käytöstavat sitten on, jos on pakko exälle lähetellä jotain känniviestejä?
Nyt puhut omasta exsästäsi ja sinä sen valitsitkin, joten saat syyttää vain itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskovainen mies
Nainen ei ole terapeuttisi, jonka tehtävänä käsitellä ja tai edes ottaa vastaan " tunteen purkauksesi" - On vain monesti tervettä itsesuojeluvaistoa ja asioiden priorisointia, ettei ota kaikkia asioita kantaakseen, vaikka il
Kun on parisuhteessa, niin siinä kummatkin on vastuussa myös toisen tunteista. Jos kuulostaa vaikealta, niin sitten voi yhtä hyvin olla yksinkin.
Estän sellaiset ihmiset, jotka ovat täysin sietämättömiä. Jos jonkun yhteydenotoista tulee aina paha olo, niin estän ne mieluummin kuin kärsin niistä. Aina se ei tarkoita edes sitä, että vihaisin kyseistä ihmistä, joskus kyse on vain siitä että hän tekee elämäni liian raskaaksi. Nämä ovat myös sellaisia, joille puhe ei mene perille, niin ettei keskustelu auta ongelmiin ja paras vaihtoehto on estäminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskovainen mies
Nainen ei ole terapeuttisi, jonka tehtävänä käsitellä ja tai edes ottaa vastaan " tunteen purkauksesi" - On vain monesti tervettä itsesuojeluvaistoa ja asioiden priorisoint
On parisuhteen dynamiikkaa ja sitten ihmisen sisäistä dynamiikkaa. Miesten vihaämpyilyt ovat sitä jälkimmäistä. Niiden kanssa terapia on oikea osoite, ei ex-nainen.
"Juuri sinun kaltaisia lapsia en lähtisi alunpitäen katselemaankaan. Jos elämässä ei voi edes ihmisiksi käyttäytyä ahdistumatta kaikesta niin onkohan maailma sinunlaisille vähän väärä paikka."
Tämähän oli suorastaan kohteliaisuus. Vai että lapsia. :D
N55
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskovainen mies
Nainen ei ole terapeuttisi, jonka tehtävänä käsitellä ja tai edes ottaa vastaan " tunteen purkauksesi" - On vain monesti tervettä itsesuojeluvaistoa ja asioiden priorisoint
Miten kummassa sinä onnistut olemaan parisuhteessa ihmisten kanssa, joiden kanssa on mennyt sukset niin pahasti ristiin, että estävät sinut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole enää mitään puhuttavaa. Aika selvä merkki siitä, että ei kannata yrittää ottaa yhteyttä.
Niin jos ei ole mitään puhuttavaa, niin miksi tämä pitää tehdä? Haetaanko tällä jotain draamaa ja totisuutta, että "en halua nähdä sinua enää ikinä".
Miksi edelleenkään ei vain riitä, että on vain kirjoittamatta, jos asia implisiittesesti on niin, että ei halua olla tekemisissä?
Vaikka olenkin mies, niin ymmärrän eston laittamisen sikäli, että on turhauttavaa, jos ei-toivotulta henkilöltä tulee viestejä solkenaan. Silloin ne tärkeämmät viestit saattavat hukkua spammitulvan sekaan.
Vierailija kirjoitti:
"Juuri sinun kaltaisia lapsia en lähtisi alunpitäen katselemaankaan. Jos elämässä ei voi edes ihmisiksi käyttäytyä ahdistumatta kaikesta niin onkohan maailma sinunlaisille vähän väärä paikka."
Tämähän oli suorastaan kohteliaisuus. Vai että lapsia. :D
N55
Öööhh?😅😅
Blokkaan häiriköt. Suosittelen lämpimästi!