Onko yleistä että häät perutaan?
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Olen joutunut perumaan kahdet häät, yhdet pidettiin, mutta erottiin pari kuukautta myöhemmin. Seuraavat häät on suuret ja lopulliset!
jätä suosiolla väliin
Perutaan häät, perutaan yhteinen hautapaikka!
On yleistä, eihän siitä muuten olisi biisiä tehty.
Perutaan häät, perutaan yhteinen hautapaikka...
Olen saanut kutsun häihin ja kaksi päivää ennen hääpäivää perumisen. Tuttavapiirissäni on useita avioeroja. Siksi olenkin päättänyt, että minua ei vihitä. Kierukkaa käytän, kunnes ikäni puolesta saan munatorvien katkaisun ja solmimisen. Seksiä harrastan vain vakiomiehen ja muutamien ukkomiesten kanssa.
Ei varmaankaan ole yleistä. Kaksi paria tiedän vuosikymmenten ajalta. Toisessa morsian perui, valmisteluja oli jo tehty ( pitopalvelu jne). Ei ollut helppo juttu tuo päätös. Myöhemmin löytyi uusi puoliso molemmille ja perhettä on.
Toisen parin häät perui sulhanen. Syytä en tiedä. Tässäkin ainakin nainen löysi vuosien jälkeen uuden kumppanin, jonka kanssa lapsi.
Molemmat parit ihan tavallisia nuoria aikuisia.
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut kutsun häihin ja kaksi päivää ennen hääpäivää perumisen. Tuttavapiirissäni on useita avioeroja. Siksi olenkin päättänyt, että minua ei vihitä. Kierukkaa käytän, kunnes ikäni puolesta saan munatorvien katkaisun ja solmimisen. Seksiä harrastan vain vakiomiehen ja muutamien ukkomiesten kanssa.
Tuo kertoo vain sinusta ja sinun kaveriporukastasi.
Olen joutunut perumaan kahdet häät, yhdet pidettiin, mutta erottiin pari kuukautta myöhemmin. Seuraavat häät on suuret ja lopulliset!