Mikä teille on totaalinen no, no täytekakuissa?
Mulle aidot kukat koristelussa. Meillä on tapana käyttää kukille maljakkoa.
Kommentit (134)
Banaani, löllöpahuuden ruumiillistuma.
Kakkukuvat ja kaikki hienot sokerimassakoristelut, jotka maistuvat kauheille. Kakun pitää ensisijaisesti olla hyvänmakuinen eikä hienon näköinen.
Mansikkahillo pelkästään siellä välissä. Kuivaa on.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Kaikki muu menee, mutta jos täytekakussa on banaania se on pilalla.
Rasvaisuus, toisaalta valuminen että koko höskä romahtaa, liikaa vaniljaa, liian makea imelä, raikkaus puuttuu esim. ei ole marjaa tai mitään, liika sokerinen kuorrute että menee yli. Luulen että lapset pitävät makeisista kakussa, ehkä jotkut aikuisetkin, ei siis salmiakki.
Vanilja yök.
Mutta kakuista puheenollen, mansikkahilloon voi laittaa raparperihilloa, maku muuttuu paremmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on nonokakku?
Vähän kuin naked cake, mutta lievä sivukoristelu.
Banaani ja lakka. Banaani on oksettavaa ruskeaa liejua ja lakkatäyte kiviä täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Tuosta hyvä nimi bändille!
Se on EI EI eikä mikään no no...jos suutut ukolles voit sanoa nonono, oleppas siinä...
Sipuli. Ei mielestäni sovi täytekakkuun.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole koska kakku kosteutetaan aina ,jos vähänkin osaa jotain leipomisesta. Itse keitin mansikkahilloa eileen ja se antaa kosteutta ., koska on juuri tuoreista marjoista itsetehty.
Vierailija kirjoitti:
Ei se kakun kuivuus johdu täytteestä vaan kakkupohjan kosteuttamisen puutteista.
Suklaa täytekakussa on kyllä ihan väärässä paikassa...
Vierailija kirjoitti:
Liivatehyydyke
mitä, hyydekakku, etkö muka tykkää, elämämkoululaisen jauhinlihantäytteellä, pestynä
Lakka. En tykkää lakkojen mausta. Muut marjat käy kyllä.