Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sitä ei vaan koiraton ihminen voi ikinä aidosti ymmärtää miten täysin elämä muuttuu koiran myötä ja miten tyhjää se elämä on ilman koiria!

Vierailija
05.07.2025 |

Koirat on elämän merkityksellisin asia kuitenkin. 

Kommentit (155)

Vierailija
41/155 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsettomuus on luonnotonta ja merkki epäkypsyydestä. Synnyttäminen vähentää syöpiä naisilla. Tämä jo osoittaa, että lapsettomuus on luonnotonta.

Oman lapsen hankkiminen on suuri ja paljon tärkeämpi asia kuin nykynaiset ymmärtävät. Katumus lapsen puutteesta tulee 100% varmasti yksinäisyyden iskiessä viimeistään vanhana. Siinä on kyseessä elämän tärkeimmän ihmissuhteen kokemisesta, olemalla vanhempi omalle lapselleen. Se on rakkautta ilman ehtoja ja yhteisen elämän kokemusta.

Omassa lapsessa on parasta se pyyteetön rakkaus lapseen. Oman lapsen elämää haluaa auttaa ja kokea yhdessä. Suhde lapseen on usein koko elämän mittainen eikä sitä korvaa suhde koiraan tai poikaystävään.

Hulluja on ne ihmiset jotka jättävät kokematta tärkeimmän suhteen elämässään ja kärsivät yksinäisyydestä lapsivihan takia.

Mummoiässä koiran ulkoiluttaminen sateella j

Sä aina jaksat valittaa ja poistaa tekstin. Mä tulen aina laittamaan sentään tänne. Sä tiedät että sä olet hävinnyt taistelun siitä. Siksi sä olet jo ihan epätoivoinen.

Vierailija
42/155 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokatapauksessa koira tuo paljon iloa elämään. Koirani on ihana tyyppi,a

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/155 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska analogia. :D pronatalistien ulina kuuluu kauas.

Vierailija
44/155 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin tykkään koirista mut miten te jaksatte lenkkeilyttää niitä joka päivä 3-4 krt päivässä? Mulle ykskin ois liikaa mut oonkin laiska

Valitettavasti monet eivät lenkkeilytä vaan ne lenkkeilyt ovat nopeita pissatusreissuja talojen nurkille.

Vierailija
45/155 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että tätä vapautta kun voi keskittyä siihen mitä itse haluaa eikä tartte huolehtia lapsista, koirista, kissoista eikä miehestä. 

T. yli 50 vuotta muiden ehdoilla, nyt ihan vain omilla ehdoillani. Vaihtelu virkistää.

Vierailija
46/155 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Saako ihmiset koirista jotain energiaa ja elämää itseensä? Näin vähän luulen. Mutta pääasia että ois joku jota rakastaa ja josta välittää. Ihmiset tietty ois prioriteettina nro 1 tässä asiassa.

Vierailija
47/155 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsettomuus on luonnotonta ja merkki epäkypsyydestä. Synnyttäminen vähentää syöpiä naisilla. Tämä jo osoittaa, että lapsettomuus on luonnotonta.

Oman lapsen hankkiminen on suuri ja paljon tärkeämpi asia kuin nykynaiset ymmärtävät. Katumus lapsen puutteesta tulee 100% varmasti yksinäisyyden iskiessä viimeistään vanhana. Siinä on kyseessä elämän tärkeimmän ihmissuhteen kokemisesta, olemalla vanhempi omalle lapselleen. Se on rakkautta ilman ehtoja ja yhteisen elämän kokemusta.

Omassa lapsessa on parasta se pyyteetön rakkaus lapseen. Oman lapsen elämää haluaa auttaa ja kokea yhdessä. Suhde lapseen on usein koko elämän mittainen eikä sitä korvaa suhde koiraan tai poikaystävään.

Hulluja on ne ihmiset jotka jättävät kokematta tärkeimmän suhteen elämässään ja kärsivät yksinäisyydestä lapsivihan takia.

Mummoiässä koiran ulkoiluttaminen sateella j

Sä jaksat valittaa ja estää keskustelua. Lopeta sensurointi asioista jotka eivät sinulle kuulu. 

Mummoiässä koiran ulkoiluttaminen sateella ja viinin lipittely voi tuntua tyhjältä kun muilla on jälkikasvua.

Vierailija
48/155 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla on lapsia, jo aikuisia ja minulla on koira. Ja mielestäni jokainen valitsee itse haluaako koiraa, lapsia jne. En arvostele heidän valintoja eikä heidän tarvitse arvostella minun valintoja. Minua ei haittaa elää elämääni koiran kanssa, ei ole semmoisia matkoja suunnitelmissa ettei koiraa voi ottaa mukaan.

Vierailija
49/155 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin tykkään koirista mut miten te jaksatte lenkkeilyttää niitä joka päivä 3-4 krt päivässä? Mulle ykskin ois liikaa mut oonkin laiska

Valitettavasti monet eivät lenkkeilytä vaan ne lenkkeilyt ovat nopeita pissatusreissuja talojen nurkille.

Kaikki koirat eivät tarvitse pitkiä lenkkejä. Pienemmät koirat eivät edes jaksa sellaisia tehdä. 

Vierailija
50/155 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän niinkuin synnytyspakottajien väite, että elämä on kivempaa kun on paljon ongelmia ja vähän rahaa. Pallo nilkassa helpottaa estejuoksua jne.

Vierailija
51/155 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttu ei ole vuosikymmeneen käynyt missään koiriensa takia. Eivät viihdy autossa pitkiä matkoja, ei halua  muiden hoitavan niitä.  Aika rajoittunutta elämä on. Toivoo toisaalta koiriensa kuolemaa, toisaalta on kiintynyt niihin sydänjuuriaan myöten. Mutta rajoittaa, ehdottomasti.

Nuohan on ihan itse valittuja rajoituksia. Hoitoon saa vietyä, jos haluaa enkä ole tavannut koiraa, joka ei viihtyisi autossa, jos on siihen pienestä asti opetettu. Meilläkin koira jatkuvasti katselee toiveikkaana autohallin suuntaan, kun sisäänkäynnin ohi liikutaan, rakastaa autoilua ja tuhansien kilometrien  kesälomareissuja on kaverin kanssa tehtykin Suomen lisäksi ulkomailla. Lentäen ei koiran kanssa matkusteta, mutta laivalla pääsee yli niin itään kuin länteen.

Vierailija
52/155 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

*Saako ihmiset koirista jotain energiaa ja elämää itseensä? Näin vähän luulen. Mutta pääasia että ois joku jota rakastaa ja josta välittää. Ihmiset tietty ois prioriteettina nro 1 tässä asiassa.

Ihmisiä voi rakastaa ilman että alkaa hyysätä niitä kotonaan. 

Vierailija
53/155 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan ymmärrä enkä haluakaan ymmärtää.

Vierailija
54/155 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen kasvaa aidosti aikuiseksi vasta kun hänellä on koira. 

Kasvoin aidosti aikuiseksi ihmislapseni kanssa, ei siihen koiraa tarvittu.

Vierailija
55/155 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki koirat eivät tarvitse pitkiä lenkkejä. Pienemmät koirat eivät edes jaksa sellaisia tehdä. 

Jos minun kissakin tekee valjaissa 2-3 km lenkin ja mielellään enemmän, niin on se kumma, jos samanakokoinen koira ei muka jaksa. Ehkä se ei jaksa yksinkertaisesti siksi, ettei omistaja ole koskaan huolehtinut koiran liikunnan tarpeesta? Onhan niitä ihmisiäkin, jotka puuskuttavat kävellessään muutaman sata metriä, ja pidemmälle on pakko kulkea autolla.

Vierailija
56/155 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirani on kuntouttanut minua parantamalla mielenterveyttäni ja kuntoani ja tehnyt elämästäni merkityksellisemmän. Olen kiitollinen elämälle, että sain kokea vielä tämänkin, koiran ehdottoman kiintymyksen ja rakkauden. Haikeaa tulee olemaan, kun aika joskus tuon karvakaverini jättää. Toista koiraa tuskin kuitenkaan enää hankin niin sitovaa koiran pito on. 

Ja minulla on useampi aikuinen lapsi ja puolen tusinaa lastenlasta.

Vierailija
57/155 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos minun kissakin tekee valjaissa 2-3 km lenkin ja mielellään enemmän, niin on se kumma, jos samanakokoinen koira ei muka jaksa. Ehkä se ei jaksa yksinkertaisesti siksi, ettei omistaja ole koskaan huolehtinut koiran liikunnan tarpeesta? Onhan niitä ihmisiäkin, jotka puuskuttavat kävellessään muutaman sata metriä, ja pidemmälle on pakko kulkea autolla.

Ei siinä mitään kummaa ole. Eri eläimillä on erilainen liikunnantarve. Kissalla on ihan erilainen elimistökin kuin koiralla. 

Vierailija
58/155 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, tunnen erään naisen jolle koira on tärkeämpi kuin oma lapsi.

Sama täällä. En ymmärrä näitä äitejä.

Vierailija
59/155 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HALOO! Eläimet ovat yksilöitä kuten ihmisetkin. Kaikki eivät ole himoliikkujia. On sairasta pakottaa koira tekemään pitkiä lenkkejä, jos koira kaikella toiminnallaan viestii, ettei se halua muuta kuin kävellä hissukseen lähinurkilla. Eläintä pitää osata lukea, jotta sitä osaa hoitaa oikein. 

Vierailija
60/155 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alle 10 kiloinen koira, joka päivä lenkkeillään 8-15 kilometriä 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme