Ketju poistui, mutta tässä vastaukseni sille 'tavalliselle' miehelle, joka ei saa naista
Jätetään ne ulkonäköasiat nyt hetkeksi sivuun ja kerro, AP, itsestäsi vaikka seuraavat asiat:
Miten panostat henkiseen kasvuusi ja itsesi kehittämiseen?
Mitä etsit parisuhteelta?
Millaiset luonteenpiirteet sinulla on? Miten toimit riitatilanteessa?
Mitkä ovat tulevaisuuden suunnitelmasi ja tavoitteesi suhteen osalta sekä muuten elämässäsi?
Millainen on arvomaailmasi?
Mitä haluat tehdä vapaa-ajalla naisen kanssa ja muutenkin?
Kysyn tätä siksi, että niin monet miehet tuntuvat valittavan, että syy siihen, miksi naiset eivät "kelpuuta" heitä, on muka ulkonäkö tai lompakon paksuus. Todellisuudessa suurimmassa osassa tapauksia kyse on ihan muista asioista esimerkiksi siitä, että:
tulevaisuudennäkemykset ja arvot eivät kohtaa
miehellä ei ole sosiaalisia taitoja
keskustelut jäävät pinnallisiksi
miehellä ei ole käytöstapoja
kemiaa ei ole (kemia on paljon muutakin kuin ulkonäkö)
miehellä elämäntapaongelmia, kuten passiivisuus, päihteet, mielenterveysongelmat tai pahimmassa tapauksessa aggressiivisuus
mies on negatiivinen ankeuttaja
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En edes naisena jaksanut lukea tuota vuodatusta.
Se, että ei jaksa lukea tekstiviestiä pidempää tekstiä on myös aikamoinen turn off.
Luetatko sinä ensitreffeillä miehelle pitkiä ja monimutkaisia tekstejä? Aiheesta sosiaalipolitiikka tai taidekasvatus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä on jäänyt keskustelut pinnalliseksi kun on yrittänyt keskustella tekniikasta naisten kanssa. Ei monikaan nainen kykene keskustelemaan tekniikasta syvällisesti.
Voi elämä, tällainen Jarmo Jörmynen sössöttää ihan tosissaan _syvällisestä keskustelusta_! Kuinka pihalla voikaan olla...
Miten niin on pihalla? Mistä sitten pitäisi keskustella? Mitä sellainen syvällinen keskustelu on?
Vierailija kirjoitti:
Oletko tehnyt kaikkesi ulkonäkösi eteen? Tämä on kompastuskivi jossa ulkopuolisen on tosi vaikea tulla sanomaan mikä on vikana. Esimerkki jos on todella epäpukeva kampaus, epäpukevat vaatteet, haiseva hengitys... Oletko tilannut ajan jollekin kovalle tekijälle joka katsoo sulle mahdollisimman hyvät hiukset (ja parran). Tänne joskus linkitettiin nuorenmiehen profiili ja hänellä oli todella lapsellinen kampaus joka sai hänet vaikuttamaan ihan kakaralta huonolla tavalla. Piirteissä ei ollut mitään vikaa.
Jos pukeudun hyvin baanalle, niin tullaan kysymään olenko homo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä ovat tulevaisuuden suunnitelmasi ja tavoitteesi suhteen osalta sekä muuten elämässäsi?
Eihän tuollaisia asioita mietitä siinä vaiheessa kun tutustutaan ja kenties lähdetään harrastamaan 1. kerran seksiä. Siinä on ihan muut asiat silloin vaakakupissa. Minä miehenä etsin aina seksiä ja siitä se suhde lähtee kehkeytymään.
Monien miesten ongelma on seksin puute, ei se että haluaisi pitkää suhdetta eikä saa.
Ei mikään suhde ala pitkillä keskusteluilla henkisestä kasvusta, arvomaailmasta ja luonteenpiirteistä.
Seksillä alkavat suhteet usein loppuu siihen kun arvot ei kohtaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuollaisia asioita mietitä siinä vaiheessa kun tutustutaan ja kenties lähdetään harrastamaan 1. kerran seksiä. Siinä on ihan muut asiat silloin vaakakupissa. Minä miehenä etsin aina seksiä ja siitä se suhde lähtee kehkeytymään.
Monien miesten ongelma on seksin puute, ei se että haluaisi pitkää suhdetta eikä saa.
Ei mikään suhde ala pitkillä keskusteluilla henkisestä kasvusta, arvomaailmasta ja luonteenpiirteistä.
Seksillä alkavat suhteet usein loppuu siihen kun arvot ei kohtaakaan.
Eivät välttämättä ja saahan mies siinä yhden päänahan lisää vyötärölleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin vastata näihin omalta osaltani myöhemmin, mutta vastauksillani ei tule olemaan juurikaan merkitystä, koska en pääse edes treffeille asti, joilla voisin esitellä näitä puoliani.
Käytän tai olen käyttänyt kaikkia maksuttomia seuranhakupalveluita. Osaan niistä tein itse profiilini, ja osassa profiilin kuvat ja tekstin valitsivat kaverini, joista muutama on nainen. Kuvissakaan ei ole kaloja tai kaljaa, vaan ensimmäinen on ammattikuvaajan ottama kasvokuva, toinen on urheilukuva, josta näkee koko
Kuulostat ihan yhdeltä mieheltä, jonka kanssa mulla oli joskus säätöä. Harmi, että naisviha alkoi paistaa lauseista läpi pidemmän päälle. Sillon lässähti...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mä lähden etsimään seuraa juurikin tuollaiset asiat kiikarissa. Seksistä ei ole pulaa, vaan seurasta. Runkata osaan ihan yksinkin kiitos vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä on jäänyt keskustelut pinnalliseksi kun on yrittänyt keskustella tekniikasta naisten kanssa. Ei monikaan nainen kykene keskustelemaan tekniikasta syvällisesti.
Voi elämä, tällainen Jarmo Jörmynen sössöttää ihan tosissaan _syvällisestä keskustelusta_! Kuinka pihalla voikaan olla...
Miten niin on pihalla? Mistä sitten pitäisi keskustella? Mitä sellainen syvällinen keskustelu on?
Syvällinen keskustelu tekniikasta?? Jösses...
T. Insinööri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syvällinen keskustelu tekniikasta?? Jösses...
T. Insinööri
Ei ihme ettei irtoa...
Yleensä miehet eivät panosta hiusten ja ihon hoitoon eivätkä pukeutumiseen, ja näyttävät huolittelemattomilta. Siisti ja huoliteltu olemus sekä mukava käytös on tärkeää meille naisille. Kaljarahat kannattaisi mieluummin käyttää ulkonäön hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko tehnyt kaikkesi ulkonäkösi eteen? Tämä on kompastuskivi jossa ulkopuolisen on tosi vaikea tulla sanomaan mikä on vikana. Esimerkki jos on todella epäpukeva kampaus, epäpukevat vaatteet, haiseva hengitys... Oletko tilannut ajan jollekin kovalle tekijälle joka katsoo sulle mahdollisimman hyvät hiukset (ja parran). Tänne joskus linkitettiin nuorenmiehen profiili ja hänellä oli todella lapsellinen kampaus joka sai hänet vaikuttamaan ihan kakaralta huonolla tavalla. Piirteissä ei ollut mitään vikaa.
Ala käymään tasokkaimmissa paikoissa, jossain Kaken Räkälässä voivat homotetella, mutta paremmissa paikoissa aika lailla kaikki miehet on hyvin pukeutuneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä sulla on päällä? Kuulostaa kummalta että homotellaan, ellei sulla ole joku 'I love Dick' -paita päällä. Tai sitten asut jossain täysin umpijunttilassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on sille asiallisen näköiselle, joka ei saa matcheja. Ongelmasi kuulostaa olevan, että et tapaa naisia missään ja jostain syystä netissä kysyntä ja tarjonta eivät kohtaa. Aloita harrastus, jossa on paljon naisia ja tulee luontevasti juteltua. Kaikenlaiset tanssikurssit ovat ehkä paras vaihtoehto, etenkin lattaritanssit. Tarkistaisin myös profiilitekstisi. Et sanonut siitä mitään. Itse ainakin matchaan vain niiden kanssa, joiden profiilissa lukee jotain järkevää ja ei-creepyä.
Minun on aina ollut vaikea tavata naisia, eikä tämän tiedostaminen ole auttanut korjaamaan asiaa. Aina, kun olen kokeillut jotain uutta harrastusta, siellä on ollut jokaista naista kohti monta kaltaistani miestä tunnustelemassa tilannetta. Ei ole myöskään tuntunut hyvältä kokeilla harrastuksia, jotka eivät ole kiinnostaneet yhtään.
Omast
Olen usein ehdottanut miehille että menkää kokkauskursseille. Niissä on takuulla paljon naisia, varsinkin kasvisruoka, ja siinä on luontevia tilanteita tutustua yhdessä tehden.
Eihän naisen saamisella ja ulkonäöllä ole mitään merkitystä. TIedän miehiä, joiden syliin vain kävellään kun ne aukaisevat suunsa, oli millaiset hampuusivaatteet päällä vain. Se on äänen väri, sävy, hymyilevät silmät, olihan se laulu "hymyhuulet" jo 50-luvulla, joka kyllä kertoi sen, millä saa naisia kainaloon edes yrittämättä.
Moni nainen luulee voivansa vastustaa tällaista mistä, mutta se ei vain onnistu. Tiedän toki että esimiesasemassa, jos tämmöinen mies on alaisena, onnistun kyllä esittämään asian ja moitteet sekä parannusvaatimuksen. Muutoin olisin kyllä aivan yhtä hänen armoillaan kuin muutkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhu omasta puolestasi. Ei ketään naista tuollainen huorapukki kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, tässä on totuutta. Yks tuttavamies valitteli, että kun naise eivät kiinnostu, koska hän on niin tavallisen näköinen. Teki kyllä mieleni sanoa, että ne naiset eivät kiinnostu susta, koska olet luonteeltasi äärettömän tylsä kusipää.
Tasapainoisen ja sydämellisen naisen tekstiä 👍
Kyllä vaan ja osoitettu tasapainottomalle ja kivisydämiselle kusipäälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin vastata näihin omalta osaltani myöhemmin, mutta vastauksillani ei tule olemaan juurikaan merkitystä, koska en pääse edes treffeille asti, joilla voisin esitellä näitä puoliani.
Käytän tai olen käyttänyt kaikkia maksuttomia seuranhakupalveluita. Osaan niistä tein itse profiilini, ja osassa profiilin kuvat ja tekstin valitsivat kaverini, joista muutama on nainen. Kuvissakaan ei ole kaloja tai kaljaa, vaan ensimmäinen on ammattikuvaajan ottama
Tänne joskus linkitettiin nuorenmiehen profiili ja hänellä oli todella lapsellinen kampaus joka sai hänet vaikuttamaan ihan kakaralta huonolla tavalla. Piirteissä ei ollut mitään vikaa.
Onhan tuo hullua, että voit olla muutoin täydellinen mies, mutta jos kampaus ei miellytä naisen silmää, niin olet välittömästi roskaa. Tuo on myös ihan uskomatonta nirsoilua naisten puolelta, sillä puolison kampaus on helppo muuttaa silmää miellyttävämmäksi esimerkiksi pyytämällä tai vaikka leikkaamalla itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on sille asiallisen näköiselle, joka ei saa matcheja. Ongelmasi kuulostaa olevan, että et tapaa naisia missään ja jostain syystä netissä kysyntä ja tarjonta eivät kohtaa. Aloita harrastus, jossa on paljon naisia ja tulee luontevasti juteltua. Kaikenlaiset tanssikurssit ovat ehkä paras vaihtoehto, etenkin lattaritanssit. Tarkistaisin myös profiilitekstisi. Et sanonut siitä mitään. Itse ainakin matchaan vain niiden kanssa, joiden profiilissa lukee jotain järkevää ja ei-creepyä.
Minun on aina ollut vaikea tavata naisia, eikä tämän tiedostaminen ole auttanut korjaamaan asiaa. Aina, kun olen kokeillut jotain uutta harrastusta, siellä on ollut jokaista naista kohti monta kaltaistani miestä tunnustelemassa tilannetta. Ei ole myöskään tuntunut hyvältä kokeilla harrastuksia, jotka eivät ole kiinnostaneet yhtään.
Omast
Mikä määrä sitten on liikaa itsevarmuuden puutetta ja epävarmuutta koska usein sanotte että ujous ja epävarmuus miehessä on söpöä teidän mielestänne?
Vierailija kirjoitti:
Yleensä miehet eivät panosta hiusten ja ihon hoitoon eivätkä pukeutumiseen, ja näyttävät huolittelemattomilta. Siisti ja huoliteltu olemus sekä mukava käytös on tärkeää meille naisille. Kaljarahat kannattaisi mieluummin käyttää ulkonäön hoitoon.
Olen aina tykännyt tytöistä, jotka näyttävät siltä, että ovat vasta heränneet. Kuluneet kotivaatteet, ei meikkiä, ei laitettuja hiuksia, tuoksuvat kevyesti hielle. Äitini kommentoi aina, että tapailukumppanini näyttävät narkkareilta. Siksi ihmettelen miksi yhdenkään naisen mielestä nämä vastaavat piirteet miehessä eivät ole viehättäviä.