Ketju poistui, mutta tässä vastaukseni sille 'tavalliselle' miehelle, joka ei saa naista
Jätetään ne ulkonäköasiat nyt hetkeksi sivuun ja kerro, AP, itsestäsi vaikka seuraavat asiat:
Miten panostat henkiseen kasvuusi ja itsesi kehittämiseen?
Mitä etsit parisuhteelta?
Millaiset luonteenpiirteet sinulla on? Miten toimit riitatilanteessa?
Mitkä ovat tulevaisuuden suunnitelmasi ja tavoitteesi suhteen osalta sekä muuten elämässäsi?
Millainen on arvomaailmasi?
Mitä haluat tehdä vapaa-ajalla naisen kanssa ja muutenkin?
Kysyn tätä siksi, että niin monet miehet tuntuvat valittavan, että syy siihen, miksi naiset eivät "kelpuuta" heitä, on muka ulkonäkö tai lompakon paksuus. Todellisuudessa suurimmassa osassa tapauksia kyse on ihan muista asioista esimerkiksi siitä, että:
tulevaisuudennäkemykset ja arvot eivät kohtaa
miehellä ei ole sosiaalisia taitoja
keskustelut jäävät pinnallisiksi
miehellä ei ole käytöstapoja
kemiaa ei ole (kemia on paljon muutakin kuin ulkonäkö)
miehellä elämäntapaongelmia, kuten passiivisuus, päihteet, mielenterveysongelmat tai pahimmassa tapauksessa aggressiivisuus
mies on negatiivinen ankeuttaja
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole koskaan ollut mitään väliä noilla. 😂 Naiset ihastuvat minuun aina päätäpahkaa ulkonäköni vuoksi, ja niin kävisi myös ap:lle. Miehen kasvot ovat miehen tärkein ominaisuus pariutumisessa.
Olisi hirveää olla tavallinen mies! Heillekö tosiaan tuollaisia listoja ladellaan?
Kommenttisi perusteella et kyllä kuulosta erityisen fiksulta, ja fiksut naiset ainakin kiertävät kaltaisesi kaukaa. Se, että ajattelet ulkonäön olevan ainoa tärkeä tekijä, kertoo aika paljon kyvyttömyydestäsi ymmärtää, mitä oikeasti merkitsee syvempi yhteys ihmisten välillä. No ilmiselvästi fiksut naiset eivät ole sinun kohderyhmäsi, jos pelkkä ulkonäkö on kaikki, mitä pystyt tarjoamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole koskaan ollut mitään väliä noilla. 😂 Naiset ihastuvat minuun aina päätäpahkaa ulkonäköni vuoksi, ja niin kävisi myös ap:lle. Miehen kasvot ovat miehen tärkein ominaisuus pariutumisessa.
Olisi hirveää olla tavallinen mies! Heillekö tosiaan tuollaisia listoja ladellaan?Kommenttisi perusteella et kyllä kuulosta erityisen fiksulta, ja fiksut naiset ainakin kiertävät kaltaisesi kaukaa. Se, että ajattelet ulkonäön olevan ainoa tärkeä tekijä, kertoo aika paljon kyvyttömyydestäsi ymmärtää, mitä oikeasti merkitsee syvempi yhteys ihmisten välillä. No ilmiselvästi fiksut naiset eivät ole sinun kohderyhmäsi, jos pelkkä ulkonäkö on kaikki, mitä pystyt tarjoamaan.
Niinpä, ajatella miten hirveää on olla ihminen, jolla ei ole mitään muuta kuin se ulkonäkö, ei persoonallisuutta, ei älykkyyttä, ei mitään mikä tekee hänestä syvemmällä tasolla kiinnostavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi hirveää olla tavallinen mies! Heillekö tosiaan tuollaisia listoja ladellaan?Kommenttisi perusteella et kyllä kuulosta erityisen fiksulta, ja fiksut naiset ainakin kiertävät kaltaisesi kaukaa. Se, että ajattelet ulkonäön olevan ainoa tärkeä tekijä, kertoo aika paljon kyvyttömyydestäsi ymmärtää, mitä oikeasti merkitsee syvempi yhteys ihmisten välillä. No ilmiselvästi fiksut naiset eivät ole sinun kohderyhmäsi, jos pelkkä ulkonäkö on kaikki, mitä pystyt tarjoamaan.
Naisen fiksuudella ei ole mitään vaikutusta siihen, keneen hän ihastuu. Olen tapaillut kaikkia naisia nisteistä lääkäreihin. Vain miehen naama merkkaa ja se, että seurassani on rentoa olla.
Yleensä on jäänyt keskustelut pinnalliseksi kun on yrittänyt keskustella tekniikasta naisten kanssa. Ei monikaan nainen kykene keskustelemaan tekniikasta syvällisesti.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä on jäänyt keskustelut pinnalliseksi kun on yrittänyt keskustella tekniikasta naisten kanssa. Ei monikaan nainen kykene keskustelemaan tekniikasta syvällisesti.
Syvällinen keskustelu ei tarkoita erityisosaamista jostain tietystä aiheesta, kuten vaikka tekniikasta. Se on keskustelua elämän tarkoituksesta, arvoista, tunteista ja siitä, mitä todella ajattelemme maailmasta ja itsestämme. Syvällinen keskustelu voi pohtia esimerkiksi, mikä on elämän tarkoitus ja miten löydämme sen tai mitä tapahtuu kuoleman jälkeen.
"Naisen fiksuudella ei ole mitään vaikutusta siihen, keneen hän ihastuu. Olen tapaillut kaikkia naisia nisteistä lääkäreihin. Vain miehen naama merkkaa ja se, että seurassani on rentoa olla."
Ulkonäkö voi toki aluksi herättää kiinnostusta, mutta jos mieheltä puuttuu käytöstavat, empatia ja keskustelutaidot, se ei pitkälle kanna. Ihmissuhteet perustuvat kuitenkin muuhun kuin pelkkään ulkonäköön. Toki on myös naisia, joilla on omia haasteita, kuten itsensä arvostaminen tai läheisyysriippuvuus, ja jotka saattavat jäädä huonoihinkin suhteisiin riippumatta heidän koulutuksestaan. Ehkä itsekin voisit hieman nostaa rimaa ja jättää nistien deittailun, mies joka on 'catch' ei todellakaan pyöri narkkaripiireissä tai ryhdy suhteeseen tällaisen kanssa.
Tämä on sille asiallisen näköiselle, joka ei saa matcheja. Ongelmasi kuulostaa olevan, että et tapaa naisia missään ja jostain syystä netissä kysyntä ja tarjonta eivät kohtaa. Aloita harrastus, jossa on paljon naisia ja tulee luontevasti juteltua. Kaikenlaiset tanssikurssit ovat ehkä paras vaihtoehto, etenkin lattaritanssit. Tarkistaisin myös profiilitekstisi. Et sanonut siitä mitään. Itse ainakin matchaan vain niiden kanssa, joiden profiilissa lukee jotain järkevää ja ei-creepyä.
Olen tapaillut kaikkia naisia nisteistä lääkäreihin. *miksi ihmeessä? Oletko täysin arvostelukyvytön?*
Vain miehen naama merkkaa ja se, että seurassani on rentoa olla. *ei taida olla, ellei kukaan ole jäänyt kainaloon pidemmäksi aikaa.*
Kerron teille miksei miehet saa naisia. Miehet ei mene juttelee naisille. Menkää baareihin ja yökerhoihin. Hakekaa naisia tanssimaan , se on lähtökohta jolloin pääsee naisen kanssa juttelee ja kontaktiin. Unohtakaa tinder ja ne hölipöli nettideitit. Ette netistä mitään naista saa. Menkää tuonne baareihin naisten luokse. Pitää olla rohkeutta mennä juttelee naisille koska muuten ei naisiin tutustu. Älkää juoko alkoholia liikaa muuten naiset juoksee karkuun. Olen ihan tavis ja olen seurustellut neljän naisen kanssa ja nyt menossa pisin suhde 14 vuotta.
"Kaiken pitäisi olla kunnossa. Olen treenattu, pukeudun arkisen siististi, pidän kampaukseni ja naamakarvani ojennuksessa, enkä haise pahalta. Näytän ikäistäni nuoremmalta, mutta en kuitenkaan lapselliselta. Luulisi, että edes joku kaltaiseni kiinnostuisi, mutta nykyaikana tämä ei taida yksinkertaisesti riittää."
Asutko seudulla, jolla ei juurikaan ole ikäisiäsi naisia?
Kommenttisi perusteella et kyllä kuulosta erityisen fiksulta, ja fiksut naiset ainakin kiertävät kaltaisesi kaukaa. Se, että ajattelet ulkonäön olevan ainoa tärkeä tekijä, kertoo aika paljon kyvyttömyydestäsi ymmärtää, mitä oikeasti merkitsee syvempi yhteys ihmisten välillä. No ilmiselvästi fiksut naiset eivät ole sinun kohderyhmäsi, jos pelkkä ulkonäkö on kaikki, mitä pystyt tarjoamaan.
Naisen fiksuudella ei ole mitään vaikutusta siihen, keneen hän ihastuu. Olen tapaillut kaikkia naisia nisteistä lääkäreihin. Vain miehen naama merkkaa ja se, että seurassani on rentoa olla.
En nyt ehkä ihan heti lähtisi ylpeilemään sillä, että nistit haluavat suhteeseen kanssasi. Ja vielä vähemmän ylpeilisin sillä, että lähdet vielä innolla tämmöiseen suhteeseen...
Vierailija kirjoitti:
Tämä on sille asiallisen näköiselle, joka ei saa matcheja. Ongelmasi kuulostaa olevan, että et tapaa naisia missään ja jostain syystä netissä kysyntä ja tarjonta eivät kohtaa. Aloita harrastus, jossa on paljon naisia ja tulee luontevasti juteltua. Kaikenlaiset tanssikurssit ovat ehkä paras vaihtoehto, etenkin lattaritanssit. Tarkistaisin myös profiilitekstisi. Et sanonut siitä mitään. Itse ainakin matchaan vain niiden kanssa, joiden profiilissa lukee jotain järkevää ja ei-creepyä.
Minun on aina ollut vaikea tavata naisia, eikä tämän tiedostaminen ole auttanut korjaamaan asiaa. Aina, kun olen kokeillut jotain uutta harrastusta, siellä on ollut jokaista naista kohti monta kaltaistani miestä tunnustelemassa tilannetta. Ei ole myöskään tuntunut hyvältä kokeilla harrastuksia, jotka eivät ole kiinnostaneet yhtään.
Omasta ja kavereideni mielestä profiilitekstini on hyvä. Kuitenkin, jos yksikään nainen ei lue sitä, niin sen hyvyys ei auta mitään. Pitäisi jotenkin tavoittaa sellaiset naiset, jotka voisivat sopia minulle puolisoksi. Kirjoitin asiasta pidemmin jo ensimmäisellä sivulla.
Vierailija kirjoitti:
Asutko seudulla, jolla ei juurikaan ole ikäisiäsi naisia?
Asun melkein Jyväskylän keskustassa. Täällä pitäisi olla paljon nuoria naisia, kun kyseessä on kuitenkin humanistinen yliopistokaupunki.
Vierailija kirjoitti:
Voi elämä, tällainen Jarmo Jörmynen sössöttää ihan tosissaan _syvällisestä keskustelusta_! Kuinka pihalla voikaan olla...
Vierailija kirjoitti:
Yli neljäsosa teknisessä yliopistossa opiskelevista on naisia. Ehkä he eivät vaan kiinnostu sinusta keskustelijana.
"Kevään 2024 yhteishaussa tekniikan ja ICT-alan koulutukseen hakeneista 28 prosenttia oli naisia. " https://teknologiateollisuus.fi/tekniikan-alan-korkeakoulutuksen-hakija…
Minulla oli elämässäni monen vuoden vaihe kun en löytänyt seuraa. Olin vielä liian suruissani avioerosta ja se jotenkin paistoi minusta.
Vierailija kirjoitti:
Olipa taas pierahdus. Meitä on sekatiimi mies- ja naisinssejä töissä, eikä kukaan ole vielä toisiinsa rakastunut noin syvällisten juttujen äärellä.
Vierailija kirjoitti:
Kerron teille miksei miehet saa naisia. Miehet ei mene juttelee naisille. Menkää baareihin ja yökerhoihin. Hakekaa naisia tanssimaan , se on lähtökohta jolloin pääsee naisen kanssa juttelee ja kontaktiin. Unohtakaa tinder ja ne hölipöli nettideitit. Ette netistä mitään naista saa. Menkää tuonne baareihin naisten luokse. Pitää olla rohkeutta mennä juttelee naisille koska muuten ei naisiin tutustu. Älkää juoko alkoholia liikaa muuten naiset juoksee karkuun. Olen ihan tavis ja olen seurustellut neljän naisen kanssa ja nyt menossa pisin suhde 14 vuotta.
Joo ja sit se nainen katsoo sua kuin olisit koiranpaskaa ja pyytää poistumaan. Ei tätä koko elämää jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun on aina ollut vaikea tavata naisia, eikä tämän tiedostaminen ole auttanut korjaamaan asiaa. Aina, kun olen kokeillut jotain uutta harrastusta, siellä on ollut jokaista naista kohti monta kaltaistani miestä tunnustelemassa tilannetta. Ei ole myöskään tuntunut hyvältä kokeilla harrastuksia, jotka eivät ole kiinnostaneet yhtään.
Omasta ja kavereideni mielestä profiilitekstini on hyvä
Tinderissä on noin 80 % miehiä, joten matcheja on vaikeampi saada, koska jokaista naista kohti on useampi mies. Jos taas oikeassa elämässä tuntuu, että naiset eivät ole kiinnostuneita, se voi johtua siitä, että sinusta huokuu eräänlainen epätoivoinen energia, jonka naiset vaistoavat. Liiallinen halu saada jotain yleensä karkoittaa sen minkä haluaa. Toinen syy voi olla itsevarmuuden puute ja vaikka keskustelutaitosi olisi ok, elekielesi voi alitajuisesti viestiä jotain epävarmaa ja luontaantyöntävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omasta ja kavereideni mielestä profiilitekstini on hyvä
Sinun pitää ihan oikeasti mennä paikkoihin, joissa on naisia. Ei vaan paikkoihin joihin miehet menee tavatakseen naisia. Ja ei, todennäköisesti et koe erityistä vetoa näihin paikkoihin koska ne nimenomaan houkuttelee naisia, ei miehiä. Mieti valmiiksi tekosyy miksi olet siellä ja ota se oppimiskokemuksena.
Sinun ei tarvitse esittää intohimoista tanssijaa tai meikki-intoilijaa. Voit vain sanoa, että sinulla oli tylsää ja halusit kokeilla jotain ihan erilaista mitä olet aikaisemmin tehnyt. Opi juttelemaan tuntemattomien kanssa, erityisesti niiden joista et ole kiinnostunut. Jos juttelet vain kiinnostaville naisille se useimmiten näkyy läpi.
Unohda nettideitit - ne ei useimmille miehille toimi.
Aika pitkälti hoidossa. En ole mikään unelmien prinssi, vaan kuolevainen ihminen omine vahvuuksillani ja puutteillani. Mutta eipä noilla ominaisuuksilla ole juuri väliä, kun naisia on vaikea saada jutulle tai tanssiin kanssani. Pakit tulevat jo naamakertoimella.