Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin monella on joku diagnoosi?

Vierailija
04.07.2025 |

Tänä päivänä tuntuu, että jokaisella joka ei osaa yhdyssanoja on lukihäiriö ( se ei siihen muuten vaikuta) ja jos tekee elämässään vääriä ratkaisuja tai käyttäytyy huonosti on ADHD.

https://www.is.fi/viihde/art-2000011345454.html

"Tämä on niin hauska. Olen monikielinen, mulla on lukihäiriö, mulla on ADHD. Nämähän eivät ole mitään tekosyitä vaan faktoja. Mutta en ole unohtanut suomen kieltä, Chafak painottaa ohjelmassa"

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi, että minulla olisi mitään diagnooseja, mutta pelkästä unettomuudesta ja elämän kriisivaihteesta sain hirveän liudan diagnooseja. Huomaisin, että luonnollinen kriisitilanteen jälkeiset kummittelemaan jääneet F-diagnoosit todellakin ovat vaikuttaneet siihen, miten minut kohdataan terveydenhuollossa. Mitä tästä opin? En enää ikinä hae apua lääkäriltä unettomuuteen enkä hae sairaslomaa, ellei syy ole selvästi fyysinen. Kriisit pitää vain kärsiä hammasta purren, jos haluaa, että sut jatkossa kohdataan asiallisesti terveydenhuollossa.

Vierailija
22/26 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukihäiriö kyllä vaikuttaa yhdyssanavirheisiin. Nykyisin lukihäiriötä testataan monta kertaa peruskoulun ja toisen asteen aikana. Osa saa diagnoosin vasta hyvin myöhään. Ennen näitä ei olisi edes huomattu.

Ei vaikuta. Lukihäiriöinen sekoittaa kirjaimien järjestyksen. Jos ei osaa yhdyssanoja on yksinkertaisesti tyhmä.

No, sepä oli yksinkertainen lausunto. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukihäiriö kyllä vaikuttaa yhdyssanavirheisiin. Nykyisin lukihäiriötä testataan monta kertaa peruskoulun ja toisen asteen aikana. Osa saa diagnoosin vasta hyvin myöhään. Ennen näitä ei olisi edes huomattu.

Ei vaikuta. Lukihäiriöinen sekoittaa kirjaimien järjestyksen. Jos ei osaa yhdyssanoja on yksinkertaisesti tyhmä.

Todellakin vaikuttaa. Ja juuri kukaan lukihäiriöinen ei enää alakoulun jälkeen sekoita kirjaimien järjestystä äidinkielessään.

T. Äikänope 

Ei vaikuta. Omat havainnot kertovat tyhmyydestä ja laiskuudesta.  Kirjoitetaan puolivuotta yhteen mutta muistiin panot. Oletko äikänope apukoulussa?

Vierailija
24/26 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, sepä oli yksinkertainen lausunto. 

Ja totta.

Vierailija
25/26 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psykiatria on valetta 

NO VI.TTU se SELVISI mulle vuonna 2003! SITÄ V.TUN ENNEN EN OLLUT EDES KUULLUT PSYKIATRIAN OLEMASSAOLOSTA!!!

T: ANTTI v.tun LAINE!!!

Vierailija
26/26 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ovat koko maailman mielenvikaisin kansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän