Mikä on tarpeellisin kallis ostos, jonka olet hankkinut/aiot hankkia tämän kesän aikana?
Mulla on uus puhelin. Vanha vetelee jo viimeisiään.
Kommentit (67)
Hernekeittopurkki. Joskus jouluisin ostan jopa mikrolihapullia.
Noh vakavasti kirjoittaen. Taitaa olla uusi 5g puhelin. En yleensä ostele muuta, kuin ruokaa ja viinaa.
120 eurolla vuoteensuojia papalle - ja kyllä, nämä kuuluu hankkia ja toimittaa itse kotihoidon asiakkaalle - miten muuten toimii ne, joilla ei ole läheistä auttamassa? Vaipat saa yhteiskunnalla, muut tarvikkeet on etsittävä ja hankittava itse. Vaipat saa ilmaiseksi, tiedetään, mutta yöllä tulee läpi.
Bemariini sekä kesä- että talvikumit!
Vaimolle ostin reilu vuoden vanhan sähköauton, ettei hänen työmatkat maksaisi niin paljon.
M43
Vierailija kirjoitti:
120 eurolla vuoteensuojia papalle - ja kyllä, nämä kuuluu hankkia ja toimittaa itse kotihoidon asiakkaalle - miten muuten toimii ne, joilla ei ole läheistä auttamassa? Vaipat saa yhteiskunnalla, muut tarvikkeet on etsittävä ja hankittava itse. Vaipat saa ilmaiseksi, tiedetään, mutta yöllä tulee läpi.
Onko tilanne oikeasti niin huono, että kotihoidon työntekijät joutuvat itse ostamaan hoitamilleen potilaille tarvikkeet?!
Huh huh, ja sit vielä ihmetellään että miksei työntekijöitä löydy!!
GLP-1 lääkitys. Tänä vuonna ei matkustella
Sohva - onneksi oli alet.