Mikä on tarpeellisin kallis ostos, jonka olet hankkinut/aiot hankkia tämän kesän aikana?
Mulla on uus puhelin. Vanha vetelee jo viimeisiään.
Kommentit (67)
Pieni säteilylämmitin, seinään kiinnitettävä, kauniilla printillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusi televisio. Nykyinen on 15 vuotta vanha, eikä siitä enää näy mitään.
Eipä televisiosta enää mitään katsottavaa tulekaan. Hukkaostos.
Ei sieltä tulekkaan mutta ei sillä ole pakko tv-kanavia katsoa. Itselläni oli TV jonku 5 vuotta sitten että vain suoratoistona katsoin kaikki leffat ja sarjat. Nyt ei ole televisioita ollenkaan koska katson leffat ja sarjat videotykillä t:eri
Kato! Kusenkeittäjäkin roikkuu täällä taas! Paljonko on suolaa jo koossa?
Nyt meni kyllä täysin ohi. En ymmärrä mitä tarkoitat?
Mansikat. Aion syödä niitä paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PItäisi ostaa uusi tietokone, rahat ei vaan riitä.
Riittäisikö pelkän kovalevyn vaihto, jos näppäimistö ja näyttö toimivat?
Tulisi paljon halvemmaksi ja oikealla valinnalla saat sekä muistitilaa että tehoa lisää. Ohjelmistojen uudelleenasennus tulisi muutenkin tehdä parin vuoden välein.
Ilmainen Linux käyttis lisäksi koneeseen, jos nyt on kyse siitä, että syksyllä Windows 10 ilmaiset tietoturvapäivitykset loppuvat.
Vierailija kirjoitti:
Uusi katto.
Kieltämättä sekä tärkeä että kallis hankinta!
Onnistuuko asennus itseltäsi? Ammattilaisfirmalla teetettynä sekin tulee kalliiksi, mutta tein itse kolme vuotta sitten ja säästin.
Viinaa kesälomaa varten, budjetti noin 7000€, vähän kyllä pelkään ettei riitä.
Pöytämallinen tietokone pitäisi ostaa. Edellinen särkyi huhtikuussa ja siitä lähtien olen käyttänyt tablettia.
Vierailija kirjoitti:
Akkumoottorisaha. Sillä pystyy raivaamaan rankoja. Meillä on moottorisaha. Mutta myös patalaiska mies (joka osaa ja pystyy sitä käyttämään). Siksi tuo, koska käynnistys napista. Minä en pysty fyysisistä syistä nykäisemään moottorisahaa käyntiin.
Ja terotat sen joka käytön jälkeen?
Omakotitalon ulkoseinät pitäs saada maalattua tän kesän aikana.
Uusi puku kesäjuhliin. Ei ole entuudestaan kuumille säille sopivaa pukua kaapissa.
Kustannus noin 700-800€ valmispuku ja 150€ räätälöinti.
Ostin viikoksi vuokramökin järven rannalta.
Ostin vähän päälle satasen festarilipun. On tarpeeseen mielenterveyteni kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusi katto.
Kieltämättä sekä tärkeä että kallis hankinta!
Onnistuuko asennus itseltäsi? Ammattilaisfirmalla teetettynä sekin tulee kalliiksi, mutta tein itse kolme vuotta sitten ja säästin.
Vieläkö on kestänyt sadetta vai vuotaako jo?
Jos ei matkaa lasketa, uudet goretex lenkkarit hankin hiljattain. Tarpeeseen tuli.
Ostin itselleni hyvän arki-rannekellon, maksoi 2900 euroa.
Yksinkertainen musta t-paita. Todella monikäyttöinen, tarvittaessa myös siisti ja tyylikäs. Maksoi vähän alle 40 euroa.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/