Kuinka monta vuotta sinulla on ollut nykyinen kännykkä käytössä? Toimiiko vielä hybin?
Mikä puhelin kyseessä?
Mulls on Samsung A53 5g. Ja se on ollut mulla nyt reilu 2 vuotta ja toivottavasti on monta yhteistä vuotta vielä edessä.
Vielä ei ole ainakaan ilmennyt minkäänlaista ongelmaa kyseisen puhelimen kanssa. Ei ole näyttökään haljennut, vaikka monta kertaa on tipahtanut lattialle. Vain muutamia huomaamattomia naarmuja näytössä näkyy, kun oikeasta kulmasta osaa katsoa.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Mikä on kännykkä?
Puhelin. Ap
iPhone 5, käytössä v.sta 2014 alkaen, hyvin toimii, paitsi sähköpostia ei pysty enää lukemaan.
Erikson, yli 14 vuotta. Pelittää kuin uutena.
Mulla on iPhone 14 pro max. On parisen vuotta vanha ja hyvin toimii. Tykkään kyllä tästä.
Vuonna 2019 ostettu Galaxy A20e. Toimii kuin unelma. Mutta se ei salli uudempien Androidien (12,13) päivitystä. Kohta on tehtävä jotakin.
Kesällä 2021 ostin. Eli sellaisen neljä vuotta on ollut. Ihan hyvin vielä toimii, vaikkapa tietysti älyluurien suhteellinen lyhen elinkaaren vuoksi kauhulla odotan, että milloin joutuu ostamaan uuden
8kk, työpaikalta saa uuden puhelimen 2v välein.
Apple SE (2017), kolmas akku menossa ja hyvin toimii
Iphone hmmm9? 2023 keväällä ostettu, akku ylikuumenee. Pitäisi varmaan vaihtaa akku.
Pari vuotta kai? Mistähän sen näkisi.. ihan ok toimii
Kinuski puhelin ja puol vuotta.Hyvin toimii
Tämä taitaa olla vuoden. Xiaomi Redmi Note 5G.
Vierailija kirjoitti:
Tämä taitaa olla vuoden. Xiaomi Redmi Note 5G.
Vai olisiko kaksi vuotta. Olen toivoton historiassa, olin jo koulussa.
IPhone 8 plus, isävainaan puhelin ollut mulla viisi vuotta, hyvin toimii ja olisi oikeastaan hieman haikeaa luopua tästä.
Google Pixel 6A on toiminut hyvin 2,5 vuotta. Mutta sain tällä viikolla Googlelta sähköpostin, jossa ilmoitettiin päivityksestä, joka heikentää akun toimintaa. Päivityksen tarkoituksena on estää akkun ylikuumenemasta.
Yli 5-vuotias Honor toimii loistavasti vieläkin. Erityismaininta akusta, joka edelleen kestää kuin uusi.
Samsung runsas 11 vuotta ikää ja vielä toimii ihan hyvin.
Hyvin toimii. Kukaan ei vaan soita mulle
Siis hyvin...