Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa miltä tuntuu olla ghostauksessa se vastaanottava puoli

Vierailija
04.07.2025 |

Eräs tyyppi on saamassa kohtelun minulta eikä hetkeäkään liian aikaisin.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä joutuu tottumaan hyvin nopeasti naisten ghostailuun. Naiset pelkäävät käsitellä ja kohdata ikäviä tuntemuksia, joten usein vain katoavat täysin miehen elämästä sanomatta mitään sen sijaan, että asiat käsitellään kasvotusten ja toinen saa edes jonkinlaisen mielenrauhan. Siitä muuten jää aika ikävät jäljet, vaikka lopulta siihen jokseenkin turtuu ja tottuu. Nykyään jo oletan, että nainen jossain vaiheessa ghostaa, ja poikkeukset tähän ovat virkistäviä ja mukavia yllätyksiä. 

Vierailija
22/28 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tuntuu puukolta rinnassa. En ymmärrä miten kukaan pystyy niin tekemään, jos toisen kanssa on ehtinyt jo olla jonkin aikaa. Minä ehdin rakastua ja kaikki näytti menevän hyvin. Kun tuli ensimmäinen riita, mies laittoi estot ja vuoden jo ollut. Ihan hirveä olo edelleen joka päivä. 

Sul on ongelma nupissa. Mene elämässä eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se aika ikävä tunne kun ensin jaetaan kaikki asiat ja yhtäkkiä ei vastata mihinkään mitään.

Vierailija
24/28 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta ja suhteen laadusta. Mutta kamalalta se tuntuu. Tulee arvoton olo.

Vierailija
25/28 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tuntuu puukolta rinnassa. En ymmärrä miten kukaan pystyy niin tekemään, jos toisen kanssa on ehtinyt jo olla jonkin aikaa. Minä ehdin rakastua ja kaikki näytti menevän hyvin. Kun tuli ensimmäinen riita, mies laittoi estot ja vuoden jo ollut. Ihan hirveä olo edelleen joka päivä. 

Tuollaisia miesvauvoja on netin seuranhakupalstat aivan täynnä. Tuo on järkyttävän yleistä, että miehet käyttäytyvät kuin neljävuotiaat pienimmänkin ongelman tullen. 

Vierailija
26/28 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ollaan vasta viestitelty tai pari kertaa nähty niin itseäni ei haittaa jos yhteydenpito loppuu ilman selityksiä. Näin tapahtuu tosi usein ja mulle se on ihan ok. Usein sitä tiettyä syytä ei vain ole, kiinnostus vaan hiipuu ja elämään tulee jotain muuta. Sellaista se on. Olen oikeastaan aika yllättynyt että moni pitää sitäkin ghostaamisena. Mulle on ainoastaan yksi ainoa mies koskaan erikseen laittanut viestiä että nyt ei pysty jatkamaan tutustumista syystä x. Kaikki muut ovat "ghostanneet". Toki tuon poikkeuksen toiminta oli ihan kiva ja jäi hyvä kuva hänestä ihmisenä, mutta en mä olisi sitä tarvinnut tai vaatinut ja samapa tuo millainen kuva hänestä jäi kun en enää nimeäkään muista ja tuskin muutenkaan enää polut kohtaavat.

Tietysti jos oltaisiin jo kuukausia tms tapailtu ja sovittu seurustelusta jne ja toinen ei yhtäkkiä vaan vastaa viesteihin eikä hänestä tiedä onko elossa vai kuollut, niin kyllä se ihmetystä herättäisi. Näin ei onneksi ole omalle kohdalle sattunut.

Vierailija
27/28 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan se olisi ärsyttävää mutta toisaalta ymmärrettävää, että joku laittaa mieluummin pään pensaaseen kuin kertoo totuuden.

Vierailija
28/28 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ensitreffeillä yhden tytön kanssa, joka pyysi painokkaasti, etten ghostaisi tätä, vaikka menettäisinkin mielenkiinnon tai muuta vastaavaa. Sanoin ettei huolta, en ghostaa. No, sitten tokien treffien jälkeen sama tyttö ghostasi minut täysin. Sellaista. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi