Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lempijäätelösi kaupan pakastealtaassa? Minkä otat, kun tekee mieli jätskiä?

Vierailija
04.07.2025 |

Itse otan yleensä aina Jättiksen, vaikka se ei olekaan yhtä hyvä kuin ennen.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhanajan vanilja 1 litra pakettijäätelö

Vähän kun hillitsen mieluhalujani riittää 2-3: ksi syöntikerraksi itselleni. 😋

MIKÄ V ITTU ON VANHANAJAN?!

Vierailija
22/37 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

3kaverin jäätelöt esim. vanilja on taivaallista. Ja valikoimaa riittää. Toinen hyvä on noi tupla suklaajäätelöt jotka tekee sama valmistaja eli 3kaveria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin minttusuklaa tai vanhan ajan suklaa, joskus pekaanipähkinä, 1 litran rasia. Yksittäiset on nykyään niin kalliita, etten sellaisia summia niistä maksa. Mutta jos on "pakko" jokin pieni ottaa, niin buffet minttu.

Vierailija
24/37 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pingviini lakritsi jäätelöä

Vierailija
25/37 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko syödä mehujäätelöitä. Ässä mix tai spirulon appelsiini. Vatsani menee ripulille kaikista maitojäätelöistä. Maitoa kyllä voin juoda ilman ripulia. Mitä myrkkyjä laittanevat jäätelöön nykyään. Kotona teen itse kermajäätelöä jäätelökoneella.

Vierailija
26/37 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan aina kingiksen, nimenomaan sen originalin.

27/37 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pingviini lakritsijäätelöpaketin minäkin valitsisin. Tosin nyt olen pitänyt siitä taukoa etten kyllästy. Yksittäisjäätelöistä ehkä vaniljapuffet. 

Vierailija
28/37 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkutriojäätelöpaketti. Siitä riittää noin 4-6 syöntikertaan riippuen jäätelön- ja makeanhimosta.

Vierailija
29/37 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Classig valkosuklaa.

Vierailija
30/37 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen kaverin lakritsatuutti tai Magnumin minttusuklaa kun pitää syödä heti 

Syön kotona usein purkista suoraan Kolmen kaverin tai Ben & Jerry jäätelöitä. Mikä vain maku kelpaa

Vierailija
31/37 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen kaverin maitokahvipuikko tai Pirkan tiramisu. Nam!

Vierailija
32/37 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta, vaikka tekisi mieli. Olen herkkuper*e, ja voisin syödä jäätelöä, suklaata jne. joka päivä. Jos vain ostaisin. Sama koskee paljon muutakin kuin jäätelöä. Onhan tämä ikävää, mutta voivoi. Olen herkästi lihovaa tyyppiä (ja ikä 50+). Ja kyllä harmittaa jatkuva kieltäytyminen, koska edes mitään ruokarajoitteita ei ole. Ruokakaupassa on käytävä, ja ne pullistelee sekä suolaisia että makeita herkkuja. Täksi kesäksi ostin reilu viikkoko sitten Lidlistä sellaisen 16x minijäätelöpuikko-pakkauksen. Joku "Gelato" se oli. 4x4 erilaista. Valkosuklaa, tummasuklaa, pähkinä ja joku kuorrutteinen. Mies varmaan syö suurimman osan. Olen syönyt yhden. Oli positiivinen yllätys, kuinka hyvää oli.

Vierailija
33/37 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Litran paketin Pingviinin nougat-jäätelöä. Voisin syödä vaikka paketillisen kerralla.

Vierailija
34/37 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole syönyt vuosiin mitään kädessä pideltäviä jäätelöitä. Nuorena suosikkini oli varmaan mintun makuinen keksijäätelö. Paras kioskituutti oli vaniljapehmis turkinpippurirouheella.

Syön nykyään hyvin vähän jäätelöä. Viimeksi söin ihanaa italialaista jäätelöä Kuopion torilla. Pistaasin makuista ja raikkaan kirsikan. En ollut koskaan syönyt gelatotyylistä jäätelöä ja olin iloisesti yllättynyt sen kuohkeasta rakenteesta.

Vierailija
35/37 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta irtojäätelöitä hinnan takia. Jos ostan niin paketti Aino-jäätelöä tai 3 kaverin jäätelöä. Lidlissä myös hyviä esim. suklaapuikkojäätelöt.

Vierailija
36/37 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo ikinä tajunnu miksi jäätelöön tai mihinkään makeaan pitää tunkea SUOLAN makua? Siis merisuola + jäätelö?? Yöööööök....

Vierailija
37/37 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksittäiset jäätelöt nykyään niin kalliita, että jos haluan jäätelöä, ostan vain ja pelkästään pakettina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi