Oasis palaa tänään lavoille!
Kommentit (144)
Näin sellaisen Liamin twiitin jossa luki että "fuck that, gigs are off"
Taisi olla feikki kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelematta paskaa.
Minkä ikäinen olet jos et ole kuullut 😯
Veikkauksia montako keikkaa saavat vedettyä läpi ennenkuin Gallagherit on taas ilmiriidoissa ja peruvat loppukiertueen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelematta paskaa.
Minkä ikäinen olet jos et ole kuullut 😯
Aistin jo tuhannen kilometrin päästä saastan joka loukkaa ylivertaista kuuloaisti.
Vierailija kirjoitti:
Veikkauksia montako keikkaa saavat vedettyä läpi ennenkuin Gallagherit on taas ilmiriidoissa ja peruvat loppukiertueen?
100 miljoonaa puntaa veljesten palkkio, eivät näe toisiaan kuin lavalla, eli eiköhän nuo tuon räpiköi.
Huvittavaa että huomasin wikipediasta että Oasis on ollut vuonna 2000 Ruisrokissa. En muista koko asiaa ja en ainakaan muista nähneeni niitä, ehkä olin niin humalassa.Lähdin sinne katsomaan Iron Maidenia ja olin kaksi iltaa ja en silloin tiennyt Oasiksesta yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa että huomasin wikipediasta että Oasis on ollut vuonna 2000 Ruisrokissa. En muista koko asiaa ja en ainakaan muista nähneeni niitä, ehkä olin niin humalassa.Lähdin sinne katsomaan Iron Maidenia ja olin kaksi iltaa ja en silloin tiennyt Oasiksesta yhtään mitään.
Itse muistan. Noel ei ollut mukana, olisikohan ollut riita Liamin kanssa. Liam oli ihmeissään kun näki miten Ruotsinlaiva lipui kapeasta salmesta keikan aikana.
Ysärillä iso juttu Suomessakin. Vuonna 1995 et voinut radiota kuunnella ilman että Oasis soi. Myöhemmin vähemmän,. mutta Briteissä ollut aina HUGE.
Exä oli kova Oasis-fani. Parkatakki ja kaikki. Varmaan meni tuolle keikalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
100 miljoonaa puntaa veljesten palkkio, eivät näe toisiaan kuin lavalla, eli eiköhän nuo tuon räpiköi.
Yli 40 keikkaa, ei helvetissä saa vedettyä tuota läpi ilman konfliktia. 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli 40 keikkaa, ei helvetissä saa vedettyä tuota läpi ilman konfliktia. 😅
Vetääkö ne niin monta? Oho. Eipä tietenkään Suomeen eksyneet.
Vierailija kirjoitti:
En usko että riitaantuvat, mutta toivottavasti tulevat lavalla luontevasti toimeen, ettei mikään kireys tai jäykkyys vaikuttaisi tunnelmaan. Parasta olisi jos huomaisivat viihtyvänsä niin hyvin että päättäisivät julkaista uutta musiikkia. Olisihan tuo ollut hienoa livenä nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä maailman yliarvostetuin bändi.
Queen, Coldplay ja Iron Maiden on.
Vaikka nämä on työväenluokkaisia juntteja Manchesterista niin eivät ole tainneet päätellä rasistisia slurreja kuitenkaan? Muuten ovat kyllä kaikki haukkuneet ja tapelleet siellä ja täällä.
Silloin ysärillä oli itselläkin cigarettes and alcohol. Nyt vain alcohol.