Tuntuuko joskus että Sanna otti meille liika paljon sitä lainaa eli velkaa? Nyt joudutaan kovasti säästämään
Liika paljon otti minusta nuori nainen lainaa meille
Kommentit (366)
Vierailija kirjoitti:
Riikkulin velkalaiva on nyt vaan menossa pohjaa kohti. Keväällä odottaa oikea vaalirytky. Kannatus 5%.Kyllä meitä naurattaa.
PersujenPerseilyjä maksetaan vielä pitkään. Hyvin pitkään.
Ei jumalauta!!!!😀 VIELÄKÖ SINÄ USKOT NÄIHIN OIKEISTON SATUIHIN?
Aloittajan kaltaisten ääliöiden vuoksi meillä on suurtyöttömyyys ja kaikki persupalvelut kusee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sannan velkalainalla paikattiin kuntien taloutta aika paljon. Syy ei ole Sannassa vaan kunnissa ja kaupungeissa jotka kuluttavat rahaa aivan älyttömiä määriä milloin mihinkin ja talous on jatkuvasti pakkasella. Julkisten hankintojen pienentäminen olisi järkevää. Ei tarvitse rakentaa koirapuistoa kaupungin rahoilla joka nurkan taakse. Tässä syy siihen että ollaan kusessa.
Sannan ja tyttöjen loistoidea oli kompostitarkastajat, satoja uusia tarpeettomia virkamiehiä maahan
olet ymmärtänyt aikalailla väärin koko jutun
Ketju ihmisille jotka eivät vieläkään tajua miksi suomi velkaantuu orpon kaudella vielä nopeammin kuin sannan.
Vierailija kirjoitti:
Ketju ihmisille jotka eivät vieläkään tajua miksi suomi velkaantuu orpon kaudella vielä nopeammin kuin sannan.
kerro toki lisää
Sannan ja tyttöjen loistoidea oli kompostitarkastajat, satoja uusia tarpeettomia virkamiehiä maahan