mitä kaikkea jännää olette jo tehneet kesälomallanne?
Kommentit (21)
Sadepäivänä sängyssä hyväillyt itseä ja sormileikkiä harrastanut
Pessyt kodin ikkunat ja terassin lasit. Tehnyt suursiivouksen. Pessyt matot. Imuroinut ja pessyt lattiat. Käynyt pyykillä.
Pessyt siistijän puolesta taloyhtiön rappukäytävät, pesin taloyhtiön sauna- ja suihkutilat vuorollani. Siivosin taloyhtön pyykkituvan ja ulkoilualueet.
Käynyt kävelylenkillä.
Vierailija kirjoitti:
Pessyt kodin ikkunat ja terassin lasit. Tehnyt suursiivouksen. Pessyt matot. Imuroinut ja pessyt lattiat. Käynyt pyykillä.
Pessyt siistijän puolesta taloyhtiön rappukäytävät, pesin taloyhtiön sauna- ja suihkutilat vuorollani. Siivosin taloyhtön pyykkituvan ja ulkoilualueet.
Käynyt kävelylenkillä.
Tuutko prsemään neidänkin talon raput?
6 krs vaan, 4 rappua.
Olen tavannut ihmisiä, ollut festarietkoilla ja tehnyt töitä. Ja sisustanut kotia.
Myrskyä oli luvassa, niin ajettiin kotiin mökiltä. Pian tulikin viesti, että sähköt on poissa. Onneksi kotona on sähköt vielä päällä.
Tilattiin lapsille maksukanavapaketti ja innokkaina ovat luonto-ohjelmia katsoneet. Kyllä on maailmassa niin erikoisia eläimiä, ettei uskoisi. Ja varsinkin biisonit, joita oli Suomessakin joskus ennen jääkautta olivat tosi kiinnostavia.
Itse inhoan käärmeitä, mutta jostain syystä niistä on paljon ohjelmaa.
Tosi jännää. Pessyt ikkunat ja terassin. Roikkunut netissä. Käynyt pyöräilemässä ja kävelemässä. Kohta on ensimmäinen lomaviikko takana.
Kävin juuri Lontoossa shoppailemassa, siellä oli ihan kauhean kuuma! Oli hauska reissu mutta onneksi oli hyvä hotelli jossa oli spa, kun 35C lämmöt kaupungissa oli kyllä aika raskaita! Mutta hauskaa oli muuten kyllä!
Rockfest oli kesän kohokohta! Oli ihan huippua! Syksyllä on lisää lomaa kunhan koulut alkaa, mennään sitten käymään etelässä. 😊
Olen ollut nyt reilut 2,5 tuntia lomalla, ja sen aikana olen vähän siivoillut, käynyt lenkillä ja kohta menen saunaan. Saattaa olutkin sihahtaa sen jälkeen. Ei niin erityisen jännittävää mutta mukavaa kyllä.
Mökkeillyt, nyt on alkanut sieniäkin löytyä niin varmaan vielä paljon enemmän mökkeilyä ja kuivuri tulee paahtamaan 24/7!
Olen ratsastanut ja viettänyt aikaa hevoseni kanssa enimmäkseen, nyt kesällä on enemmän aikaa siihen. Mitään muuta oikeastaan en edes halua tehdä.
Olen kaluani näpelöinyt. Ei tämä jännää ole :( Taidan käydä naapuri katiskoilla.
Riitelin miehen kanssa eilen ja tulin mökiltä kaupunkiin. Tämä päivä mennyt allapäin yksin kotona. Mietin tulevaisuutta. Yksin vai kaksin?
Olen ollut sohvalla