Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ootteko käyttäneet kesävaatteita tänä kesänä?

Vierailija
04.07.2025 |

Minä en ole vielä ehtinyt, koska koko ajan on viileää, sateista tai tuulista. 

Harvemmin heinäkuun alun vaateostokset on olleet pitkähihaisia ja -lahkeisia, mutta sellaisia juuri laitoin ostoskoriin.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut kesäkenkiä, kesäpaitoja, kesämekkoa ja kesähousuja.

Vierailija
22/39 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 kertaa kulkenut kesävaatteissa tänä kesänä. Ja kerran niistä palelin. Ihan nättejäkin päiviä ollut, mutta viileitä tai raaka tuuli. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, kesämekko on ollut päällä joka päivä. Ei täällä ainakaan niin kylmä ole ollut ettei mekoilla tarkenisi. 

Täällä on. Ja tuulisella säällä liehuvat mekot on ihan hanurista. Tai hanurissa.

Ap

Eivät. Vaan korvissa.

t. se, joka käyttää mekkoja ympäri vuoden

Vierailija
24/39 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muistaakseni kahtena päivänä käyttänyt sortseja tänä kesänä. Kesäkuussa yhtenä sunnuntaina ja viime tiistaina. Muuten on kyllä takki päällä menty, vaikka pääkaupunkiseudulla asunkin.

Vierailija
25/39 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullanei ole vaatteita erikseen. Voin talvella laittaa ohuemman tunikan alle t-paidan ja samoja käyttää kesällä erikseen. Villavaatteita pesin pääsiäisenä, enkä muista että olisin pesun jälkeen paksuimpia paitoja käyttänyt. Merinokalsareita ja t-paitoja voin käyttää kotivaattena ympäri vuoden.

No, on mulla jotkut farkkucaprit, ei oo ollu tänä vuonna jalassa.

Vierailija
26/39 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai jostain toukokuusta lähtien ollut sortseissa paria juhlia lukuunottamatta. Upea aurinkoinen kesäpäivä taas tänäänkin. Mukavaa kun ei ole ollut mitään pitkiä hellejaksoja ja tukalaa. Säästänyt rahaa, kun tuuletus riittää, eikä ilmalämpöpumppua ole tarvinnut usein pitää päällä.

Upea aurinkoinen kesäpäivä? Missä? Täällä sataa ja +8 lämmintä.

Täällä on ollut +15-20. Hyvin tarkenee.

Vierailija
27/39 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmeneen vuoteen en ole ostanut mitään "kesävaatteita"

Aivan turhakkeita. 

Vierailija
28/39 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullanei ole vaatteita erikseen. Voin talvella laittaa ohuemman tunikan alle t-paidan ja samoja käyttää kesällä erikseen. Villavaatteita pesin pääsiäisenä, enkä muista että olisin pesun jälkeen paksuimpia paitoja käyttänyt. Merinokalsareita ja t-paitoja voin käyttää kotivaattena ympäri vuoden.

Mä en ainakaan käytä talvella t-paitoja, toppeja, shortseja tai liehuvia kukkamekkoja, joten mulla on kesävaatteet erikseen.

Vierailija
29/39 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä kesänä menty samanlaisella setillä kuin mitä oli joskus opiskeluaikoina, siniset farkut ja t-paita.

Vierailija
30/39 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ainakaan käytä talvella t-paitoja, toppeja, shortseja tai liehuvia kukkamekkoja, joten mulla on kesävaatteet erikseen.

Mullakin on kesämekot ja -hameet erikseen. En voisi ikinä laittaa talvella päälleni mitään kevyttä mekkoa vaikka kuinka pukisi alle kerroksia että tarkenee. Se materiaali on vaan väärä talveen ja näyttää väärältä yhdistettynä paksumpiin ja visuaalisesti raskaampiin talvikenkiin ja takkeihin. 

Vierailija
31/39 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oomme! Viime talvena jäi kyllä talvipuseron käyttö vain muutamaan kertaan lämpimän talvisään vuoksi. Välikausitakilla ja Bemarilla pärjäsi hyvin.

Vierailija
32/39 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toukokuun puolivälin jälkeen kulkenut lähes pelkästään sandaleissa ja hameessa.

Vierailija
33/39 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kesävaatteet on ylipäätään paljolti pitkähihaisia ja -lahkeisia, joten olen käyttänyt.

Vierailija
34/39 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullakin on kesämekot ja -hameet erikseen. En voisi ikinä laittaa talvella päälleni mitään kevyttä mekkoa vaikka kuinka pukisi alle kerroksia että tarkenee. Se materiaali on vaan väärä talveen ja näyttää väärältä yhdistettynä paksumpiin ja visuaalisesti raskaampiin talvikenkiin ja takkeihin. 

Onneksi ei oo silmää pukeutumiselle, niin ei tarvii moisia miettiä :)

Vierailija
35/39 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan turhakkeita. 

Siis sinä et käytä kesävaatteita? 

Vierailija
36/39 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin olen ja viimeksi tänään vaikka ei mekkopäivä ollutkaan.

Vierailija
37/39 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pystynyt olemaan lyhythihaisella ulkona koko kesänä.

Pohjoisessa asun ja nyt mittari näyttää +8 astetta.

Vierailija
38/39 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesätoppatakki on valmiina ulkoiluun.

Vierailija
39/39 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan turhakkeita. 

Siis sinä et käytä kesävaatteita? 

En. Miksi käyttäsin? Välikausitakki ja lenkkarit ovat syysvaatteita.

Ulkomailla ne ovat talvivaatteita.

Kanadassa nyt +25, Suomi +8