Ootteko käyttäneet kesävaatteita tänä kesänä?
Minä en ole vielä ehtinyt, koska koko ajan on viileää, sateista tai tuulista.
Harvemmin heinäkuun alun vaateostokset on olleet pitkähihaisia ja -lahkeisia, mutta sellaisia juuri laitoin ostoskoriin.
Kommentit (39)
4 kertaa kulkenut kesävaatteissa tänä kesänä. Ja kerran niistä palelin. Ihan nättejäkin päiviä ollut, mutta viileitä tai raaka tuuli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, kesämekko on ollut päällä joka päivä. Ei täällä ainakaan niin kylmä ole ollut ettei mekoilla tarkenisi.
Täällä on. Ja tuulisella säällä liehuvat mekot on ihan hanurista. Tai hanurissa.
Ap
Eivät. Vaan korvissa.
t. se, joka käyttää mekkoja ympäri vuoden
Olen muistaakseni kahtena päivänä käyttänyt sortseja tänä kesänä. Kesäkuussa yhtenä sunnuntaina ja viime tiistaina. Muuten on kyllä takki päällä menty, vaikka pääkaupunkiseudulla asunkin.
Mullanei ole vaatteita erikseen. Voin talvella laittaa ohuemman tunikan alle t-paidan ja samoja käyttää kesällä erikseen. Villavaatteita pesin pääsiäisenä, enkä muista että olisin pesun jälkeen paksuimpia paitoja käyttänyt. Merinokalsareita ja t-paitoja voin käyttää kotivaattena ympäri vuoden.
No, on mulla jotkut farkkucaprit, ei oo ollu tänä vuonna jalassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai jostain toukokuusta lähtien ollut sortseissa paria juhlia lukuunottamatta. Upea aurinkoinen kesäpäivä taas tänäänkin. Mukavaa kun ei ole ollut mitään pitkiä hellejaksoja ja tukalaa. Säästänyt rahaa, kun tuuletus riittää, eikä ilmalämpöpumppua ole tarvinnut usein pitää päällä.
Upea aurinkoinen kesäpäivä? Missä? Täällä sataa ja +8 lämmintä.
Täällä on ollut +15-20. Hyvin tarkenee.
Kymmeneen vuoteen en ole ostanut mitään "kesävaatteita"
Aivan turhakkeita.
Vierailija kirjoitti:
Mullanei ole vaatteita erikseen. Voin talvella laittaa ohuemman tunikan alle t-paidan ja samoja käyttää kesällä erikseen. Villavaatteita pesin pääsiäisenä, enkä muista että olisin pesun jälkeen paksuimpia paitoja käyttänyt. Merinokalsareita ja t-paitoja voin käyttää kotivaattena ympäri vuoden.
Mä en ainakaan käytä talvella t-paitoja, toppeja, shortseja tai liehuvia kukkamekkoja, joten mulla on kesävaatteet erikseen.
Tänä kesänä menty samanlaisella setillä kuin mitä oli joskus opiskeluaikoina, siniset farkut ja t-paita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ainakaan käytä talvella t-paitoja, toppeja, shortseja tai liehuvia kukkamekkoja, joten mulla on kesävaatteet erikseen.
Mullakin on kesämekot ja -hameet erikseen. En voisi ikinä laittaa talvella päälleni mitään kevyttä mekkoa vaikka kuinka pukisi alle kerroksia että tarkenee. Se materiaali on vaan väärä talveen ja näyttää väärältä yhdistettynä paksumpiin ja visuaalisesti raskaampiin talvikenkiin ja takkeihin.
Oomme! Viime talvena jäi kyllä talvipuseron käyttö vain muutamaan kertaan lämpimän talvisään vuoksi. Välikausitakilla ja Bemarilla pärjäsi hyvin.
Olen toukokuun puolivälin jälkeen kulkenut lähes pelkästään sandaleissa ja hameessa.
Mun kesävaatteet on ylipäätään paljolti pitkähihaisia ja -lahkeisia, joten olen käyttänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on kesämekot ja -hameet erikseen. En voisi ikinä laittaa talvella päälleni mitään kevyttä mekkoa vaikka kuinka pukisi alle kerroksia että tarkenee. Se materiaali on vaan väärä talveen ja näyttää väärältä yhdistettynä paksumpiin ja visuaalisesti raskaampiin talvikenkiin ja takkeihin.
Onneksi ei oo silmää pukeutumiselle, niin ei tarvii moisia miettiä :)
Vierailija kirjoitti:
Aivan turhakkeita.
Siis sinä et käytä kesävaatteita?
Tietenkin olen ja viimeksi tänään vaikka ei mekkopäivä ollutkaan.
En ole pystynyt olemaan lyhythihaisella ulkona koko kesänä.
Pohjoisessa asun ja nyt mittari näyttää +8 astetta.
Kesätoppatakki on valmiina ulkoiluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan turhakkeita.
Siis sinä et käytä kesävaatteita?
En. Miksi käyttäsin? Välikausitakki ja lenkkarit ovat syysvaatteita.
Ulkomailla ne ovat talvivaatteita.
Kanadassa nyt +25, Suomi +8
On ollut kesäkenkiä, kesäpaitoja, kesämekkoa ja kesähousuja.