Millaisia lomakuvia inhoat eniten?
Tai muuten vaan kesäkuvia, joita ihmiset jakaa vaikka somessa tai lähettää viestillä/wa:lla jne? Saa perustella miksi tai jättää perustelematta. Ja siis tätä keskustelua ei kannata ottaa niin vakavasti. Laittakaa ihmeessä someen ihan kaikenlaisia kuvia kesästänne, olipa ne jonkun suosikkeja tai inhokkeja. Vähän pilke silmäkulmassa tämä.
Itse en oikein tykkää katsella kuvia toisten jaloista/varpaista. Oli ne sitten hiekkarannalla tai nurmikolla tai vaikka riippukeinussa. Tykkään katella mun taaperon ja vauvan söpöjä pikkuvarpaita, mutta nuo aikuisten lomajalat ei kuulu mun suosikkeihin :D
Kommentit (29)
Minä katselen mielelläni ruokakuvia eikä drinksutkaan haittaa, mutta onhan se hassua, kun joku jakaa iItalian-lomaltaan pelkkiä kahvikuppeja ja lasillisia.
Vierailija kirjoitti:
Kimaltava drinksu ja hienosti aseteltu lautasellinen paikallisia syötäviä ulkoilmaterassilla. En ymmärrä, miksi näitä on jokaikisen päivityksissä.
Tai turbohuuliset kaverukset bilettämässä/shoppailemassa päät yhdessä.
Tuo jälkimmäinen varsinkin oman henk.koht profiilin kuvana. Kaksipäinen ettin 🤣
Oman naaman jatkuva kuvaaminen."olen pariisissa"-oma naama."Ihana vesiputos"-oma naama.Mitä järkeä?Näytä nyt kunnon kuva siitä putouksesta ja pariisista.Ketään ei se iänikuinen sama naama knosta!
Oikein kun miettii niin en tiedä miks mä "inhoaisin" jonkun lomakuvia? Jotkut kiinnostaa enemmän, jotkut vähemmän. Mä seuraan aktiivisesti paria matkailuaiheista ryhmää FB, yleensä jaetaan ihan kivoja kuvia siellä mutta jotkut vaan ei osaa kuvata, ei saa mitään tolkkua mitä joku kuva esittää.
Aika arveluttavia on kyllä ne joidenkin "taaperot uima-altaalla"-kuvat.
Jalka/varvaskuvia inhoan minäkin. Ja suutelukuvia, varsinkin sellaisia jotka on tosi läheltä otettuja niin että sieltä loman hienoista maisemista ei juuri näy mitään vaan pelkästään ne naamat huulet yhdessä ja sitten tekstinä tyyliin "murun kanssa rannalla" tms missä kuva sitten onkaan otettu.
Henkilö tai henkilöt seisovat patsaan edessä.
Kuvat peilin kautta.
Sadat kasvokuvat yläviistosta otettuna.
Annoskuvat
Vierailija kirjoitti:
Henkilö tai henkilöt seisovat patsaan edessä.
Kuvat peilin kautta.
Sadat kasvokuvat yläviistosta otettuna.
Annoskuvat
Heh, musta otetaan joka vuosi kuva yhden tietyn patsaan edessä, samassa asennossa kuin se patsas. Toki harvemmin niitä kellekään tulee näyteltyä.
Vierailija kirjoitti:
Drinksukuvia. En käsitä.
Yhdet jakoi kuvia Tallinnan reissustaan. Auton peräkontti lastattuna täyteen kalja- ja siideri laatikoita.
Sekö se matkan kohokohta oli?
Ilmeisesti.
Hahah tämmönen on just hauska huumorikuva 😅
Varvaskuvia inhoan ja kaikenlaisia lomakuvia missä leveillään että rahaa on, syödään kalliissa ravintoloissa ja niissä on otettu ruoista kuvia jne.