Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihoin lomalla 3 kg

Vierailija
04.07.2025 |

Se on n 5% painostani jokusessa viikossa, olen lyhyt. Helposti käy, olen paitsi lyhyt, myös perso. Vaikka loman aikana myös juoksin viikottain, kävin salilla, kävelin paljon. 

Ikä toki on vaikeuttanut tilannetta (lihominen nopeutuu ja keventyminen hidastuu) mutta nyt vaan sitten kiristellään tuo pois taas. Näin on usein käynyt ennenkin, olen silti normaalipainoinen vielä keski-ikäisenä mutsinakin.

Miksi sanon? Ehkä joku motivoituu huomaamaan, että ei, normaalipainoisilla ei välttämättä ole mitään taikageenejä tai eivät tykkäisi herkuista tai eivät lihoisi koskaan. Useimpien pitää toimia harkiten. Jos sisuunnuttaisi pitämään kurssissa jonkun, jolla on jo elämänmuutos työn alla, mutta mieli meinaa torpata sitä. 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo näin myös minun kohdalla. Lomalla paino nousee helposti 2 kg ja vaatii lähes 5 kk tiukempaa elämää, että sen saa pois (jos saa).

Olen myös normaalipainoinen ja kävelen joka päivä kilometrejä koirien kanssa. Olen myös lyhyehkö.

N50

Vierailija
2/2 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo näin myös minun kohdalla. Lomalla paino nousee helposti 2 kg ja vaatii lähes 5 kk tiukempaa elämää, että sen saa pois (jos saa).

Olen myös normaalipainoinen ja kävelen joka päivä kilometrejä koirien kanssa. Olen myös lyhyehkö.

N50

Miten ihmeessä vaatii 2kg 5kk, jos sittenkään?! En kävele joka päivä kilometrejä ja lähtee viikossa tuo 2kg. Siirryn proteiinilinjalle, ei lähe lihaksista. N54

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme