TV-kaista Telkkari net lakkasi toimimasta. Ennen sain suomen kanavat paitsi tv1 ja 2 ja fem. Nyt ei avaudu ollenkaan.
Miten saan Telkkari-kaistan toimimaan, se oli tällä kannettavalla kätevä. Sain muut ohjelmat avautumaan ja päivän ohjelmat oli myös merkittynä. Paitsi tv1 tv2 ja fem eivät toimineet.
Kommentit (23)
Onko se jonkun harrastelijan tekemä väsäys? Ylen kanavat näkyy Areenassa. Sitten on Katsomo ja Ruutu. Elisa Viihteen kautta pystyy myös esimerkiksi katsomaan.
Yritän löytää näitä mainittuja kanavia . Tuo ei avaudu mistä ystävällisesti laitoit osoitteen.
Hitsi.
netti.tv löytyikin. hienoa.
Miten on MTV3 kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Yritän löytää näitä mainittuja kanavia . Tuo ei avaudu mistä ystävällisesti laitoit osoitteen.
Hitsi.
Siis Ylen kanavat mainitsit. Areenasta näkyy!
Vierailija kirjoitti:
Onko se jonkun harrastelijan tekemä väsäys? Ylen kanavat näkyy Areenassa. Sitten on Katsomo ja Ruutu. Elisa Viihteen kautta pystyy myös esimerkiksi katsomaan.
Lisäksi hevosella pääsee ja rahalla saa kaikkea muutakin kun Elisa Viihteen. Ehkä oli kyse ilmaisversioista kumminkin.
Tunnetteko HYPNOTIX, sellainen on tässä minulla. Ja sieltä näkyy HD ohjelmana nyt TV!, TV2 ja FEM. Muita ulkomaanlähetyksiä näkyy myös jos on kiinnostunut. Joskus katson.
Joo ilmaisversioista. Onko näitä muita suomalaisia kanavia nähtävissä jim, ava, ja mitä niitä on. TVkaistalta näkyivät, mutta onko HD syyllinen? Tämä toimi normaalisti.
Vierailija kirjoitti:
Saatteko tämän kautta ohjelmat? Minulla ei avaudu nyt .
Ite oon huomannut, jos ei poista selaushistorii...nii ei tvkaista toimi.
Vierailija kirjoitti:
Tästä ne ohjelmat näkyvät. Nyt pitäisi saada tietää näkyykö nämä myös Espanjassa.
Joku ihmetteli kun näen nämä kanavat tietokoneeltani Keski-Euroopassa. Onko nämä ilmaisia?
Sitten etelämpänä Euroopassa ei kuulemma näykään.
Suomessa ollessa kesällä näkyy nämä kanavat paremmin kuin TVn vaillinaiset, koska muutama kanava siellä puuttuu.
Kyllä täällä tvkaista.org toimii, ainakin tv2.
Minulla ainakin toimii TVkaista, kännykällä, läppärillä ja tabilla.
Euroopan muissa maissa, miten toimiiko muissa maissa?
Toivon, että saisin neuvoja.