Suomalaisten yhdyntäkerrat romahtivat, syy keski-ikäisissä miehissä
Maksumuurin takana mutta sen pystyy lukemaan että missään muussa ryhmässä, miehissä tai naisissa, ei vastaavaa romahdusta ole tapahtunut.
Mikä selittää keski-ikäisten miesten yhdyntöjen vähyyttä? Hakevatko keski-ikäiset naiset seksinsä nuoremmilta?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/9fabf42d-9492-4e57-bd12-ff2b070f10d6
Kommentit (159)
Vierailija kirjoitti:
No ihmiset tunnetusti puhuvat mitä sattuu tälläisiin tutkimuksiin.
Naiset vastaavat yhdyntämäärät vähän yläkanttiin, kun ei kehdata sanoa, ettei vaihdevuosioireissa oikein huvita mikään.
Ja vähäisestä seksistä kärsivät miehet sitten taas mieli maassa liioittelevat vähän toiseen suuntaan.
Päinvastoin. Vaihdevuosia lähestyessä naisten seksuaalinen halu lisääntyy ja miesten vähenee testosteronin laskun myötä.
Nyt ei kuitenkaan ole sellaisesta kyse, vaan erikoisesta muutoksesta yhden ikäryhmän miesten kohdalla. Tutkijoiden pitäisi selvittää sitä väestöryhmää taannehtivasti, mitä ne miehet vastasivat 35 - 40 -vuotiaina 5 v sittemän ja 30 - 35 -vuotiaina 10 v sitten jne, ja tehdä myös laadullista kyselyä niille nyt tulosten syistä.
Ihan on määrät pysyneet ennallaan. Johtuu varmaan siitä, että puolisoni ei profiloidu palstamammaksi. Sori vaan palstamammat...
Tässä on selitys. Vuonna 2022 tiedettiin, että tilastojen mukaan keskiverto suomalainen seksinostaja on 4554-vuotias mies. Lisäksi tiedettiin, että korona-aika aikaansai muutoksen, jossa seksiä alettiin ostaa vähgmmän livenä ja siirryttiin nettipalveluihin kuten Onlyfansiin.
Se selittää täydellisesti sen, miksi viime vuosina juuri 45 - 55- v miesten yhdyntäkerrat ovat vähentyneet, vaikka samanikäisten naisten ja kaikkien muiden kerrat ovat pysyneet ennallaan. Ne jotka ovat panneet parisuhteissa tai sivusuhteissa, panevat yhä, mutta yhdyntöjen ostaminen ammattilaisilta on vähentynyt tuossa prostituoitujen pääasiallisessa asiakasryhmässä.
https://maailmankuvalehti.fi/2022/3/pitkat/seksista-hyvinvointipalvelu-…
Oliko prostituoidut rajattu tutkimuksesta pois?
En tiedä teistä mutta tämä keski-ikäinen äijä harrastaa seksiä pari kertaa päivässä. Ja joo, liikalihavuus kummallakaan puolen tappaisi homman nopeasti ja useastakin syystä.
Jokainen saa ihan itse valita, kampaviineri ja ranskanperunat vai seksi. Oma valinta on tämä jälkimmäinen.
Nyt lenkille.
M49/N41
Vierailija kirjoitti:
En tiedä teistä mutta tämä keski-ikäinen äijä harrastaa seksiä pari kertaa päivässä. Ja joo, liikalihavuus kummallakaan puolen tappaisi homman nopeasti ja useastakin syystä.
Jokainen saa ihan itse valita, kampaviineri ja ranskanperunat vai seksi. Oma valinta on tämä jälkimmäinen.
Nyt lenkille.
M49/N41
Oletko TOSISSASI sitä mieltä että ainoa syy seksittömyyteen on jonkun lihavuus?
Luulisi viisikymppisen miehen tietävän vähän enemmän elämästä mutta ehkä elämä opettaa vielä sinuakin.
Vierailija kirjoitti:
Ei naiset harrasta seksiä. Siksi tulos on mikä on.
Paitsi muiden naisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
"Jonkun naisen lihavuus" on painava syy sille että ko. rumapainoinen ei kelpaa miehille.
Rumapainoisten naisten osuus kaikista naisista on kasvanut valtavaksi sitten -70 luvun jolloin ehkä yksi tuhannesta naisesta oli rumapainoinen (BMI yli 22). Tämä kasvu on takuulla yksi merkittävistä seikoista nykyiseen tilanteeseen. Fémakkojen kaakattama läskipositiivisuus -aate on edesauttanut naisten rumapainoistumista suuresti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jonkun naisen lihavuus" on painava syy sille että ko. rumapainoinen ei kelpaa miehille.
Rumapainoisten naisten osuus kaikista naisista on kasvanut valtavaksi sitten -70 luvun jolloin ehkä yksi tuhannesta naisesta oli rumapainoinen (BMI yli 22). Tämä kasvu on takuulla yksi merkittävistä seikoista nykyiseen tilanteeseen. Fémakkojen kaakattama läskipositiivisuus -aate on edesauttanut naisten rumapainoistumista suuresti.
Mun mies on 185/85. Itse olen 170/56. Seksiä ei ole koska miehellä ei seiso eikä sitä kiinnosta muutenkaan mikään. Kumpi on lihava?
Vierailija kirjoitti:
Luulisi viisikymppisen miehen tietävän vähän enemmän elämästä mutta ehkä elämä opettaa vielä sinuakin.
Sanoinko minä jossain että ainoa tai että edes koskisi välttämättä ketään muuta kuin minua/meitä? Osuiko tämä nyt pahasti? Pahoittelut.
Käsittääkseni en, mutta ehkä en kuitenkaan ole asiassa yksin. Ainoa vaikuttava seikka se ei varmastikaan ole, mutta yleinen se taitaa olla kun kansa pullistuu.
Mutta nyt sinne lenkille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoinko minä jossain että ainoa tai että edes koskisi välttämättä ketään muuta kuin minua/meitä? Osuiko tämä nyt pahasti? Pahoittelut.
Käsittääkseni en, mutta ehkä en kuitenkaan ole asiassa yksin. Ainoa vaikuttava seikka se ei varmastikaan ole, mutta yleinen se taitaa olla kun kansa pullistuu.
Mutta nyt sinne lenkille.
"Jokainen saa ihan itse valita, kampaviineri ja ranskanperunat vai seksi. Oma valinta on tämä jälkimmäinen."
Ai niin, vain yhdyntä on seksiä!
Vierailija kirjoitti:
Tässä on selitys. Vuonna 2022 tiedettiin, että tilastojen mukaan keskiverto suomalainen seksinostaja on 4554-vuotias mies. Lisäksi tiedettiin, että korona-aika aikaansai muutoksen, jossa seksiä alettiin ostaa vähgmmän livenä ja siirryttiin nettipalveluihin kuten Onlyfansiin.
Se selittää täydellisesti sen, miksi viime vuosina juuri 45 - 55- v miesten yhdyntäkerrat ovat vähentyneet, vaikka samanikäisten naisten ja kaikkien muiden kerrat ovat pysyneet ennallaan. Ne jotka ovat panneet parisuhteissa tai sivusuhteissa, panevat yhä, mutta yhdyntöjen ostaminen ammattilaisilta on vähentynyt tuossa prostituoitujen pääasiallisessa asiakasryhmässä.
https://maailmankuvalehti.fi/2022/3/pitkat/seksista-hyvinvointipalvelu-…
Tälle foorumille on kerääntynyt niin tiukasti omaan pikkuruiseen kuplaansa sulkeutuneita tapauksia etteivät ne enää edes tajua katoavansa desimaalinpyöristyksiin sen sijaan että voisivat esittää edustavansa jotain tyypillistä miestä tai naista.
Huorissa käyvien keski-ikäisten miesten osuus kaikista keski-ikäisten miesten yhdynnöistä on todellisessa maailmassa niin merkityksettömän vähäinen ettei se vaikuta keskiarvoon tuon taivaallista
Tuota on tietenkin mahdotonta käsittää ellei ole itse saanut eläissään kertaakaan pillua muuten kuin rahalla.
"Oletko TOSISSASI sitä mieltä että ainoa syy seksittömyyteen on jonkun lihavuus?
Luulisi viisikymppisen miehen tietävän vähän enemmän elämästä mutta ehkä elämä opettaa vielä sinuakin."
Seli seli, se on juuri näin. Ei kertakaikkiaan seiso jonku läskitynnyrin kanssa. Tamssiessakin kuin joku jauhosäkki. Se suhde loppui lyhyeen.
Vierailija kirjoitti:
"Oletko TOSISSASI sitä mieltä että ainoa syy seksittömyyteen on jonkun lihavuus?
Luulisi viisikymppisen miehen tietävän vähän enemmän elämästä mutta ehkä elämä opettaa vielä sinuakin."
Seli seli, se on juuri näin. Ei kertakaikkiaan seiso jonku läskitynnyrin kanssa. Tamssiessakin kuin joku jauhosäkki. Se suhde loppui lyhyeen.
Entä kun ei seiso kenenkään muunkaan kanssa? Silti varmasti syy löytyy naisesta.
Vierailija kirjoitti:
"Jokainen saa ihan itse valita, kampaviineri ja ranskanperunat vai seksi. Oma valinta on tämä jälkimmäinen."
Takerrut sanaan jokainen? Jokaisen on tämäkin valinta itse tehtävä, toki terveyshuolia on monenlaisia. Läski vie kuitenkin halut ja kyvyt.
Syy on ääriviherparemmistolaisissa feministinaisissa.
Toi nimenomaan selittäisi tilastomuutoksen eli 40-55 vuotiaat miehet eivät enää kelpaisi vaan vanhemmat tai nuoremmat hoitelisivat hommat heidän tilalla ja heidän kohdalla tilasto olisi noussut.
Mutta koska ilmeisesti kaikkien muiden ryhmien yhdynnät ovat ennallaan ei tilastoa selitä kuin se, että 40-55 v. miehet ennen yhtyivät toisiinsa ja ovat nyt vähentäneet homostelua. Uskokoon ken haluaa.