Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juon viiniä yksinäisyyteen

Vierailija
03.07.2025 |

Ei ole kivaa. Miksi ette ota minua mukaan rientoihin?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi kiva kun aikuiset ihmiset syrjii ja kiusaa. Sit ihmetellään miks on koulukiusaamista ja alkoholismia niin paljon tässä maassa?

No sinä oot alkkis koska juot kunnes et osaa olla juomatta. 

Paska strategia. Juoppo incel on vielä vastenmielisempi kuin raitis incel.

Vierailija
22/39 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskotkocä ap satuihin, jossa valkoinen prinsessa karauttaa Teslallaan viettelemään sinut?

Sitä ei tapahdu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin juon viiniä yksin, mutten edes halua rientoihin.

Vierailija
24/39 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruikutus ei kiihota, päin vastoin. Pilluni kasvoi juuri umpeen.

Vierailija
25/39 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä hai  juuri kaupasta jäätelön. Kävelin. Tosi lämmintä.

Joko pojilta on jalatkin surkastuneet aivojen lisäksi?

N

Vierailija
26/39 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitän keskusteluun osallistuneita, vaikka ketjuun tulikin vähän kyseenalaisia kommenttejakin.

Vierailija
27/39 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sulla nyt ainakin sokeritoukkia on kavereina. 

Vierailija
28/39 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä join ennen kaljaa yksinäisyyteen. Yksin olen vieläkin,mutta ei kalja enäämaistu, onneks.

Vierailija
29/39 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa surullinen kertomus elämästäsi, tai elämättä jääneestä elämästä. Voimia sinulle.

Vierailija
30/39 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olette feminismin uhreja :DD

En ole feministi. Päinvastoin. 

Niin, sinä olet UHRI. Valkoinen, vähä-älyinen lihansyöjäpersu 

Todellinen feminatsi tuli linjoille.

Vierailija
31/39 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin juon olutta yksinäisen elämäni kunniaksi.  Elämä on pääosin mukavaa silti vaikka ei ole kumppania. T: kiltti mies

Vierailija
32/39 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa surullinen kertomus elämästäsi, tai elämättä jääneestä elämästä. Voimia sinulle.

Kyllä sinä Ap tuosta pääset. Pitää vain lähteä, jos menisit syksyllä esim johonkin opiskelemaan. Esim vuoden juttu jollain opistolla. Niitä löytyy netistä. Joku aine, joka edes pikkuisen kiinnostaa sinua? Jokin liikahtaisi. 

Vierailija
33/39 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minullakin tulee välillä otettua viinaa yksinäisyyteen , ja kyllä se helpottaa kun ei ota liikaa eikä joka päivä .siinä se aika kuluu YouTubea katsomalla.noin puolitoista vuotta sitten minun luona kävi vieras .sitä ennen meni kolme vuotta.ainoat kontaktit on työssäni .

Alkoi taas itselläkin yksinäisyys surettaa, kun tajusin että olen asunut nykyisessä paikassa 15 vuotta, eikä tällä ole käynyt kuin jotain huoltomiehiä, ei yhtään sukulaista, kaveria, tuttua. Ei se niin pahasti enää yleensä edes vaivaa se yksinäisyys, mutta jos sitä oikein alkaa miettimään, niin sitten sellainen ahdistuksen ja surun pisto tulee. Ehkä munkin pitää hakea pullo viiniä, niinhän jo Raamatussakin sanotaan, että antakaa viiniä murheellisille.

Liki 15 vuotta minäkin ehdin asua omillani kunnes yhtäkkiä iski tajuntaan se

Ikävä kuulla. Mutta mieluummin yksin kuin itselle ei mukavien ihmisten seurassa. Tietysti  voit aloittaa harrastuksen ja tutustua siellä uusiin ihmisiin. 

Vierailija
34/39 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viinin juominen yksin ei vähennä yksinäisyyttäsi.

Mamba .......En tahdo nähdä ihmisiä en kestä niitä enkä ymmärrä, yksinäisyys on ystäväni se viihtyy mun seurassani.............joten katsotaan asioita vähän laajemasta näkökulmasta sanoisi Veikko Huovinen.

Vierailija
35/39 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minullakin tulee välillä otettua viinaa yksinäisyyteen , ja kyllä se helpottaa kun ei ota liikaa eikä joka päivä .siinä se aika kuluu YouTubea katsomalla.noin puolitoista vuotta sitten minun luona kävi vieras .sitä ennen meni kolme vuotta.ainoat kontaktit on työssäni .

Alkoi taas itselläkin yksinäisyys surettaa, kun tajusin että olen asunut nykyisessä paikassa 15 vuotta, eikä tällä ole käynyt kuin jotain huoltomiehiä, ei yhtään sukulaista, kaveria, tuttua. Ei se niin pahasti enää yleensä edes vaivaa se yksinäisyys, mutta jos sitä oikein alkaa miettimään, niin sitten sellainen ahdistuksen ja surun pisto tulee. Ehkä munkin pitää hakea pullo viiniä, niinhän jo Raamatussakin sanotaan, että antakaa viiniä murheellisille.

Liki 15 vuotta minäkin ehdin asua omillani kunnes yhtäkkiä iski tajuntaan se

Minä nakkelin roskiin kaikki ylimääräiset astiat ym vuosia sitten,kun huomasin että eipä niitä vieraita tule, ei vaikka tuli pyydettyä kyläänkin joitakin.ei tarvitse kattaa pöydän  kuin itselleen ,mutta kaikkeen tottuu kyllä.en minäkään tämmöistä elämää itselleni halunnut mutta kaikki vaan meni näin eikä enään muutu .hyvä että on netti .tunnen suurta myötätuntoa muita yksinäisiä kohtaan - yksinäinen tietää elämän raadollisuuden jos joku.

Vierailija
36/39 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna lähden.

Vierailija
37/39 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde mun kanssa Ranskaan juomaan viiniä kahdestaan 10 pv lähtöön

Vierailija
38/39 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viinin juominen yksin ei vähennä yksinäisyyttäsi.

Todennäköisesti vain alkoholisoidut

Vierailija
39/39 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähde mun kanssa Ranskaan juomaan viiniä kahdestaan 10 pv lähtöön

Voi kun voisin niin  lähtisin  mutta tämä matka minun on tehtävä yksin ja löydettävä itseni, sen ihmisen  jonka olen hukannut.ja jota olen jo vuosi kausia etsinyt ja kaivannut..Palaan jos voimani riittävät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi