Hyvät puolet sinkkuudessa
Kenenkään ei tarvitse hövetä. Ei tarvitse piilottaa instagram-sivuja, koska toinen häpeää. Voi olla ihan just sitä, mitä on.
Kommentit (34)
Ei jatkuvia sydänsuruja, pelkoa ja hylätyksi tuloa
Ei tarvitse nolostella leffa-, musiikki-, kirja-, taide- makua.
Ei tarvitse hävetä mitään harrastuksia.
Ainoa hyvä puoli nähdäkseni on teoreettinen: Voin harrastaa seksiä kenen kanssa haluan. Paitsi toki sen toisen pitäisi myös haluta, ja tästä johtuen seksiä ei pääse koskaan harrastamaan.
Ei tarvitse selittää alkoholismia harrastavalle miksi minun kotonani ei ryyppää kukaan.
Ei tarvitse sietää tupakan savun lemua.
Mies ei koko ajan ole kettuilemassa ja arvostelemassa. Ei tarvitse yrittää tulkita mitä meinaa kun se lähettää kuvan jossa kissalla on pää exän pehvaa vasten. Ei tarvitse ihmetellä kun toinen ottaa joka ikisen ihmisen puolen paitsi sun. Jopa tuntemattomien. Ei tarvitse kuunnella loputonta itsekehua. Voi sisustaa muillakin jutuilla kuin painopenkeillä.
Ei tarvitse sietää akan turhanpäiväistä ulinaa muualla kuin vauva palstalla.
Saa siivota, kokkailla ja maksaa laskut itse eikä tarvitse harrastaa seksiä.
Mä olen ollut sinkkuna 18 vuotta ja aion olla lopun ikääni. Hyviä puolia pelkästään mulle tässä. Ei tarvi jaksaa seksiä eikä juttelemistä kenenkään kanssa. Saa olla millainen vaan uni-valverytmi eikä toisen erilainen rytmi häiritse. Sama koskee ruokailua ja ruokarytmejä. Ei tarvi tehdä kompromisseja siitä miten ja milloin asioita tehdään. Saa käyttää rahansa miten huvittaa eikä se kuulu kellekään.
Kaikki. Joka päivä saan muistutusta että näin on hyvä.
Ei tarvitse maksaa vanhan piian veroa.
Ei mitään etua hyvään liittoon verrattuna. Puolisoni poistui liian aikaisin.
+ voi kulkea kotosalla alasti ja piereskellä reteästi eikä kukaan valita
- ei saa seksiä oikein mistään ja mitenkään
Ja incel-pojan unelmat.