Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Lidlistä ei "saisi" ostaa vaatteita?

Vierailija
03.07.2025 |

Mitä vikaa niissä on?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoat vaatteet mitä olen Lidlistä ostanut olivat kalsareita ja jopa XXL koko on liian pieni normaalivartaloisen miehelle. Niistä puolet on jo hajonnut muutamassa kuukaudessa  

Mun mies käyttää Lidlin kalsareissa M-kokoa ja on hieman ylipainoinen. Kuinka iso maha sulla oikein on? 😶

Vierailija
42/50 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ei saisi? Ostin sieltä juuri army vihreät pellavahousut, mitä nyt tapahtuu 😱

Joudut syömään ne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoat vaatteet mitä olen Lidlistä ostanut olivat kalsareita ja jopa XXL koko on liian pieni normaalivartaloisen miehelle. Niistä puolet on jo hajonnut muutamassa kuukaudessa  

Mun mies käyttää Lidlin kalsareissa M-kokoa ja on hieman ylipainoinen. Kuinka iso maha sulla oikein on? 😶

Niinpä, itse käytän XL-koon kalsareita(LIDL), ja olen 195cm/110kg entinen amerikkalaisen jalkapallon pelaaja, joten persaus on aika iso. Ennen kuin joku sanoo, kivekset ja pippeli ovat myös tallella. 

Vierailija
44/50 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kun en edes tiennyt tällaisesta kiellosta.

Tosin ainoat vaatteet joita olen sieltä ostanut ovat polyesterisia juoksupaitoja jotka maksoivat outletissa kolme euroa.

Kun tekokuitu alkaa joka tapauksessa haista vaikka sitä pesisi joka lenkin jälkeen niin nämä on varaa heittää menemään kun pinttyvät

Polyesterilla ja polyesterilla on sitten valtavasti laatueroa ja lidlin paidat hiostavat eivätkä ole yhtä mukavia kuin Niken mutta kun jälkimmäinen maksaa 10x enemmän niin OK.

Et ole vielä LV-sport pyykinpesuaineeseen tutustunut?

Joo. Tuota kun käytät niin polyesteri ei ainoastaan haise pinttyneelle hielle heti kun sen laittaa päälleen ja kuidut lämpenevät vaan sen lisäksi LV-sportista jää oma kemikaalin tuoksunsa.

Hajusteeton kun tarkoittaa vain sitä että pe

Kyllä nuo muovivaatteet pysyy suhteellisen hyvin hajuttomina, kun niitä käyttäessä muistaa tehdä 2 asiaa.

Treenin jälkeen nopeasti kuivumaan.

Pesu 60 asteessa.

Ja vain 1 käyttökerta pesujen välillä.

Vaatteita valitessa kannattaa suosia sellaisia joissa ei ole ainakaan suuria painatuksia, ne kun eivät tahdo 60 asteen pesua kestää, vaikka kangas sen muuten sietääkin.

Vierailija
45/50 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla kalsarit ei tule oikeastaan mahan päälle lainkaan. Vyötärönauha tulee mahan alle.

Mutta aika monesti housut tehdään reidettömille ja perseettömille ihmisille.

Vierailija
46/50 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin urheiluvaatteet (Crivit juoksu, pyöräily, hiihto) ovat kestäneet minulla vuosia ja varmaan satoja pesukertoja. Ovat edelleen hyvässä kunnossa. Alusvaatteetkin kestäneet hyvin. Voin vain suositella, jos ei halua kertakäyttövaatteita, vaan pitkäikäisiä.

Vierailija
47/50 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla kalsarit ei tule oikeastaan mahan päälle lainkaan. Vyötärönauha tulee mahan alle.

Mutta aika monesti housut tehdään reidettömille ja perseettömille ihmisille.

Kyllä Lidlin XL-kalsareihin mahtuu isommatkin reidet ja perse. Aktiiviurheiluaikana ei toki olisi ollut toivoakaan reisien mahtumisesta näihin, mutta nykyään kyllä. 

Vierailija
48/50 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ostanut äitiysvaatteita. Edullisia ja hyvä hintalaatusuhde. Monessa paikkaa äitiysvaatteet maksavat satasia ja ne on kuitenkin päällä vain muutamia kuukausia toki riippuen tekeekö useamman lapsen.

Vierailija
49/50 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parkside merkkisiä boxereita on muutamat ja ihan ok. M koko

Vierailija
50/50 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidlin urheiluvaatteet (Crivit juoksu, pyöräily, hiihto) ovat kestäneet minulla vuosia ja varmaan satoja pesukertoja. Ovat edelleen hyvässä kunnossa. Alusvaatteetkin kestäneet hyvin. Voin vain suositella, jos ei halua kertakäyttövaatteita, vaan pitkäikäisiä.

Näitä suosituksia on ihan turha antaa koska jokainen lidlin kausituote on ihan puhdas parttierä.

Vaikka suosituksi osoittautuneesta tuotteesta tulee myyntiin uusi erä samalla Lidlin omalla brändillä niin paljaalla silmälläkin huomaa että se tulee aivan toisesta tehtaasta, edustaa ihan toista laatutasoa eikä ole edes tehty samoista materiaaleista. Lähes poikkeuksetta rahastetaan selvästi heikommalla laadulla.

Jos Lidlistä sattumalta löytää jotain oikeasti hyvää halvalla niin kannattaa kiertää välittömästi ensimmäisen käyttökerran jälkeen kaikki paikkakunnan Lidlit läpi ja haalia omaa kokoa varastoon. Toista kertaa et ihan samaa tuotetta enää saa.