Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Lidlistä ei "saisi" ostaa vaatteita?

Vierailija
03.07.2025 |

Mitä vikaa niissä on?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi kun aina huudetaan pikamuotia vastaan, sitä ne Lidlin tuotteetkin on.

Ei mulla kyllä ole aikaa alkaa itsekään niitä tekemään. Onko rääteleitä enää edes olemassa? Mikä tehdasvalmisteinen ei sitten olisi sitä kuuluisaa pikamuotia? 

Kyllä vaatteita voi teettää ompelimossa.

Niinkö sinä teet?

Miksen tekisi?

Vierailija
22/50 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tykkää sateenkaarikuvioiduista vaatteista.

Älä ihmeessä osta !

Ei hän sanonut ostavansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kun en edes tiennyt tällaisesta kiellosta.

Tosin ainoat vaatteet joita olen sieltä ostanut ovat polyesterisia juoksupaitoja jotka maksoivat outletissa kolme euroa.

Kun tekokuitu alkaa joka tapauksessa haista vaikka sitä pesisi joka lenkin jälkeen niin nämä on varaa heittää menemään kun pinttyvät

Polyesterilla ja polyesterilla on sitten valtavasti laatueroa ja lidlin paidat hiostavat eivätkä ole yhtä mukavia kuin Niken mutta kun jälkimmäinen maksaa 10x enemmän niin OK.

Onko sinulle ongelma että maailma hukkuu tekstiilijätteeseen?

Nope. "Heitän menemään" = vien polyesterivaatteet tekstiilijätteen keräyspisteeseen jolloin niistä tehdään ehkä uusia polyesterivaatteita.

Pilansinko nyt pikku maailmanparantajan päivän kun et voikaan piehtaroida omassa ylivertaisuudessasi?

Vierailija
24/50 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tuollaista miettinyt. Ostan jos jotain kivaa osuu kohdalle. Kesäisin ollut kivoja mekkoja ja treenivaatteet olleet kestäviä. 

Vierailija
25/50 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidlin vaatteet eivät ole kertakäyttöisiä siksi että ne jäävät pois muodista yhden käyttökerran jälkeen kuten Sheinin rätit vaan siksi että ne kestävät kutakuinkin noin pitkään (eli saman verran kuin Shein). Muodissa ne eivät olleet edes silloin.

Poikkeuksia toki löytyy kuten kaikissa Lidlin tuotteissa. Parasta Lidlissä on se että kun ostat täyttä roskaa niin maksat vain täyden roskan hinnan eli hinta-laatusuhde on kohdallaan. Parhaimmillaan saat jopa ihan OK laatua maksamalla vain hieman enemmän. Muutamat elintarvikkeet voivat olla jopa erinomaisia.

Vierailija
26/50 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan Temusta ja hyviä ovat olleet!Naisellisia ja kauniita.

Vierailija
27/50 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin ennen Lidlistä todella paljon  t-paitoja ja boxereita, kun myivät miesten isoja kokoja. Lopettivat isojen kokojen myynnin, joten sepä sitten loppui siihen.

Vierailija
28/50 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa ostaa ja kaikki ne ostavatkin jotka haluavat ostaa.

Vierailija
29/50 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin olen ostanut, ihan hyviä ovat.

Etenkin treenikamat.

Vierailija
30/50 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosin ainoat vaatteet joita olen sieltä ostanut ovat polyesterisia juoksupaitoja jotka maksoivat outletissa kolme euroa.

Kun tekokuitu alkaa joka tapauksessa haista vaikka sitä pesisi joka lenkin jälkeen niin nämä on varaa heittää menemään kun pinttyvät

Polyesterilla ja polyesterilla on sitten valtavasti laatueroa ja lidlin paidat hiostavat eivätkä ole yhtä mukavia kuin Niken mutta kun jälkimmäinen maksaa 10x enemmän niin OK.

Et ole vielä LV-sport pyykinpesuaineeseen tutustunut?

Vierailija
31/50 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lidlin vaatteet eivät ole kertakäyttöisiä siksi että ne jäävät pois muodista yhden käyttökerran jälkeen kuten Sheinin rätit vaan siksi että ne kestävät kutakuinkin noin pitkään (eli saman verran kuin Shein). Muodissa ne eivät olleet edes silloin.

Poikkeuksia toki löytyy kuten kaikissa Lidlin tuotteissa. Parasta Lidlissä on se että kun ostat täyttä roskaa niin maksat vain täyden roskan hinnan eli hinta-laatusuhde on kohdallaan. Parhaimmillaan saat jopa ihan OK laatua maksamalla vain hieman enemmän. Muutamat elintarvikkeet voivat olla jopa erinomaisia.

Sheininkään vaatteet eivät kertakäyttöisiä ole, mistä ihmeestä tulee tällainen myytti 🤦🏻 mulla on useita vuosia vanhoja sheinin vaatteita kaapissa ja käytössä, siinä missä lidlinkin.

lidlin farkut on hyviä. Istuvia ja tarpeeksi pitkälahkeisia.

Vierailija
32/50 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut vuosien varrella muutaman pellavapaidan(pellava/puuvilla-sekoitetta), ovat olleet ihan hyviä peruspaitoja arkeen. Aika vastaavaa laatua kuin vaikka H&M kalliimmat paidat. Hintalaatu ollut oikein hyvä. 

Vierailija
33/50 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin ennen Lidlistä todella paljon  t-paitoja ja boxereita, kun myivät miesten isoja kokoja. Lopettivat isojen kokojen myynnin, joten sepä sitten loppui siihen.

Se on todellakin harmi. Hyvien lastenvaatteidenkin myynti on loppunut. Ikävä sanoa Lidlistä mutta heikkoa kamaa on myynnissä. Hyvät ajat ovat olleet takanapäin. Ilkeän oloisia myyjiä jo Lidlissäkin paljon. Toivon että saataisiin kauppoihin iloisia asiakaspalvelijoita, nämä nykyiset loukkaantuvat jo iloisesta tervehdyksestä.

Vierailija
34/50 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole vielä LV-sport pyykinpesuaineeseen tutustunut?

Joo. Tuota kun käytät niin polyesteri ei ainoastaan haise pinttyneelle hielle heti kun sen laittaa päälleen ja kuidut lämpenevät vaan sen lisäksi LV-sportista jää oma kemikaalin tuoksunsa.

Hajusteeton kun tarkoittaa vain sitä että pesuaineeseen ei ole lisätty hajusteita eikä suinkaan sitä etteivät pesuaineen kemikaalit itsessään haisisi miltään.

Mikään tavallinen kaupan hyllyllä myytävä "sport"-pesuaine ei vaikuta tuon taivaallista polyesterin pinttymiseen hieltä haisevaksi säännöllisessä käytössä koska polyesteri on kuidun tasolla vettä hylkivää ja rasvaa imevää joten kuitujen väliin jää aina rasvoja ja hajua tuottavia bakteereja kaupan pesuaineilla.

Vierailija
35/50 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkin Lidlin pellavasekoitepaita päällä, ostin tämän muistaakseni 2020. Hyvin on kestänyt. "Edustusvaatteet" sitten erikseen, hyvin menee perus toimistopaitana ja muutenkin arkikäytössä.

Vierailija
36/50 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kieltää? Olen ostanut sieltä hinta/laatu-suhteeltaan loistavia mekkoja,legginsejä.alusvaatteita ja paljasjalkakengät.

Jopa teiinitytät kelpuuttaa sieltä ostetut olkaintopit.

Vierailija
37/50 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on todellakin harmi. Hyvien lastenvaatteidenkin myynti on loppunut. Ikävä sanoa Lidlistä mutta heikkoa kamaa on myynnissä. Hyvät ajat ovat olleet takanapäin. Ilkeän oloisia myyjiä jo Lidlissäkin paljon. Toivon että saataisiin kauppoihin iloisia asiakaspalvelijoita, nämä nykyiset loukkaantuvat jo iloisesta tervehdyksestä.

Ei ihan täysin pidä paikkaansa. Osa Lidlin vaatteista ja urheiluvaatteista on kyllä laadultaan ihan kelpoa. Ei kaikki. Sama asiakaspalveluongelma on kyllä ihan yleinen kaupan alalla.

Vierailija
38/50 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokun eivät ole sitä 'parempaa temua'.

Osta vaatteesi mitä haluat. Mitä sitä muilta kyselemään.

Vierailija
39/50 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoat vaatteet mitä olen Lidlistä ostanut olivat kalsareita ja jopa XXL koko on liian pieni normaalivartaloisen miehelle. Niistä puolet on jo hajonnut muutamassa kuukaudessa  

Kuka käski ostamaan lasten kalsareita?

Vierailija
40/50 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on urheilutoppeja (riboja) ja sitten sellaisia farkuntapaisia housuja, nämä on kestäneet todella kauan (lopulta tietysti hiutuvat rikki jos jos jatkuvasti käyttää). Nykylaadusta en ihan osaa sanoa, noissa housuissa kai on kokoluokitus jotenkin muuttunut, ennen oli numerokoot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän