Mitä mieltä olette ihmisistä, jotka ei edes kohteliaisuudesta hymyile tai naura toisten jutuille?
Minusta tökeröä, jos siis toinen kertoo mukavia juttuja millä on tarkoitus kohottaa hyvää tunnelmaa.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
1. Sillä on erilainen huumorintaju
2. Se on autisti
3. Se ei näytä tunteitaan helposti
4. Se on huippuälykäs, joten sitä ei naurata huonot vitsit
5. Se ei halua teeskennellä, joten sitä ei naurata huonot vitsit
6. Hän on kuullut ko. vitsin jo liian monta kertaa.
7. Vitsaillaan aiheesta, joka on kuulijalle jollain tapaa arka.
Vierailija kirjoitti:
Ex oli naistennaurattaja. Jorisee idioottimaisia, usein keksittyjä juttujaan naisille, olettaen että he nauravat - koska kuuluuhan se tapoihin. Hän oli aina verisesti loukkaantunut jos joku nainen ei nauranutkaan hänelle, ja haukkui naisen kylmäksi akaksi jolla on rautakanki p*rseessä. Itse vain arvostin sellaisia naisia. Lopulta minäkin sain kyseisen leiman kun kyllästyin exän typeryyksiin.
Törmäsin joku aika sitten tuollaiseen miesmyyjään. Sieltä tuli jatkuvalla syötöllä huonoja vitsejä, ja kun ei edes hymyilyttänyt ja halusin pysyä tuotteesta keskustelemisessa, se suuttui ja alkoi vinoilla.
Jos olisin halunnut olla ikävä, olisin kutsunut pomon paikalle, mutta tyyppi oli lähinnä säälittävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ex oli naistennaurattaja. Jorisee idioottimaisia, usein keksittyjä juttujaan naisille, olettaen että he nauravat - koska kuuluuhan se tapoihin. Hän oli aina verisesti loukkaantunut jos joku nainen ei nauranutkaan hänelle, ja haukkui naisen kylmäksi akaksi jolla on rautakanki p*rseessä. Itse vain arvostin sellaisia naisia. Lopulta minäkin sain kyseisen leiman kun kyllästyin exän typeryyksiin.
Törmäsin joku aika sitten tuollaiseen miesmyyjään. Sieltä tuli jatkuvalla syötöllä huonoja vitsejä, ja kun ei edes hymyilyttänyt ja halusin pysyä tuotteesta keskustelemisessa, se suuttui ja alkoi vinoilla.
Jos olisin halunnut olla ikävä, olisin kutsunut pomon paikalle, mutta tyyppi oli lähinnä säälittävä.
Olen törmännyt myös tuollaiseen, yritti sovinistisilla vitseillä peitellä osaamattomuuttaan. Lähellä sattui olemaan toinen asiakas, joka osasi heti neuvoa.
Ajattelen, että siinä laiska ihminen, joka ei tee yhtään tunnetyötä. Ei kiinnosta tutustua enempää.
Vitsailun piilotetsan usein aggressiota ja jonkin ihmisryhmän alentamista. Silloin nauraminen ja hymyileminen on osallistumista.
neurotyypillisen logiikka: kerro paskoja vitsejä ja oleta että kaikki nauraa niille kohteliaisuudesta
Nro 26: Juuri noin. Mitä vanhemmaksi tulee, sitä paremmin tajuaa, miten suuri osa kaikesta sosiaalisesta kanssakäymisestä on pelkkää teeskentelyä. Sitä teeskentelyä kun kutsutaan kohteliaisuudeksi ja hyviksi käytöstavoiksi, vaikka tosiasiassa kysehän on vain epärehellisyydestä.